Strateginio planavimo ir finansų skyrius Vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koef. nuo 1,05 iki 1,51)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100793
Skelbimo data: 2024-11-18
Skelbimas galioja iki: 2024-12-02 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos probacijos tarnyba
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos probacijos tarnyba
Pareigos: Strateginio planavimo ir finansų skyrius Vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koef. nuo 1,05 iki 1,51)
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta – Lietuvos probacijos tarnyba. Pareiginės algos koeficientai (baziniais dydžiais) - nuo 1,05 iki 1,51 (priklauso nuo profesinės patirties).
Išsamesnę informaciją apie skelbiamą konkursą galima gauti Lietuvos probacijos tarnybos Teisės ir personalo skyriuje telefonu: +370 600 93053.
Teisės ir personalo skyriaus vyriausioji specialistė Laima Mateikienė.
E. pašto adresas: laima.mateikiene@probacija.lt
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos probacijos tarnybos
direktoriaus 2024 m. rugsėjo 18 d.
įsakymu Nr. V-160

STRATEGINIO PLANAVIMO IR FINANSŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Strateginio planavimo ir finansų skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra
specialistų grupės pareigybė.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės paskirtis – vykdyti funkcijas Lietuvos probacijos tarnybai keliamų uždavinių
(toliau – Tarnyba) strateginio veiklos valdymo, valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo, projektų
rengimo ir vykdymo, duomenų apdorojimo ir analizės srityse.
4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus
vedėjui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam
prilygintu išsilavinimu;
5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos, veiklos planavimo
ar turto valdymo srityse;
5.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais,
Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės
tarnybą, viešąjį administravimą, strateginį valdymą, valstybės biudžeto sudarymą ir vykdymą,
projektų rengimą ir vykdymą, biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą, Viešojo sektoriaus apskaitos
ir finansinės atskaitomybės standartus;
5.4. išmanyti dokumentų rengimą, įforminimą, valdymą ir apskaitą reglamentuojančius
teisės aktus;
5.5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti teisės aktų projektus, gebėti
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir
organizuoti veiklą;
5.6. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu, buhalterinėmis
apskaitos programomis FVAIS, valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų sistema (toliau – VBAMS).
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
6.1. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja
susijusios informacijos apdorojimą;
6.2. Atlieka sąnaudų kaštų analizę, analizuoja asignavimų panaudojimą pagal Tarnybos
vykdomas programų priemones, sutartis ir išlaidų grupes, atlieka skaičiavimus lėšų planavimui
ateinantiems trejiems metams;
6.3. Renka, kaupia, sistemina ir analizuoja duomenis dėl koordinuojamų priemonių
įgyvendinimo, rengia siūlymus koordinuojamų, kontroliuojamų ir/ar stebimų priemonių
įgyvendinimo tobulinimo;
6.4. Konsultuoja priskirtos srities klausimais;
6.5. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, veiklos rodiklių
stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų
nuostatų įgyvendinimo, veiklos rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą;
6.6. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų,
išvadų ir kitų dokumentų rengimą;
6.7. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais
arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais
rengimą ir teikimą;
6.8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus finansų, turto apskaitos,
stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių
dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą;
6.9. Stebi planavimo dokumentų, tarpinstitucinių planų projektus, teikia pastabas,
pasiūlymus rengėjams, analizuoja Tarnybai pavestas užduotis ir prognozuoja resursus;
6.10. Dalyvauja organizuojant Tarnybos veiklos strateginių gairių, teisingumo ministro
valdymo sričių strateginio veiklos plano rengimą ir įgyvendinimą;
6.11. Dalyvauja rengiant, diegia, stebi ir tobulina Tarnybos strateginių veiklų valdymo ir
inovacijų diegimo procesus;
6.12. Pagal kompetenciją vykdo finansų kontrolę;
6.13. Pagal Skyriaus kompetenciją atlieka viešųjų pirkimų iniciatoriaus funkcijas;
6.14. Pagal kompetenciją dalyvauja užtikrinant skaidrų ir efektyvų vykdomų projektų
valdymą;
6.15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius
pavedimus;
6.16. Nesant Skyriaus darbuotojo, (ligos, atostogų ar komandiruotės atveju), atsakingo už
apskaitą, atlieka jo pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.
____________________
Susipažinau
_____________________________
(Parašas)
_____________________________
(Vardas ir pavardė)
_____________________________
(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 602 11222
El. paštas: probacija@probacija.lt
Adresas: Kareivių g. 1, 08351 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.