Sveikatos reikalų komiteto biuro Patarėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 8911
Skelbimo data: 2019-12-18
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Sveikatos reikalų komiteto biuro Patarėjas
Pareiginės algos koeficientas: 10.00
Pareigybės aprašymas:
SVEIKATOS REIKALŲ KOMITETO BIURO PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Sveikatos reikalų komiteto biuro patarėjas yra karjeros valstybės tarnautojas.
2. (neteko galios nuo 2019-01-01, Seimo kanclerio 2018-12-31 įsakymas Nr. 460-ĮVK(P)-266)
3. (neteko galios nuo 2019-01-01, Seimo kanclerio 2018-12-31 įsakymas Nr. 460-ĮVK(P)-266)

II. PASKIRTIS

4. Sveikatos reikalų komiteto (toliau – Komitetas) biuro (toliau – Biuras) patarėjo pareigybė reikalinga padėti vykdyti Lietuvos Respublikos Seimo statute (toliau – Seimo statutas) apibrėžtą Komiteto veiklą Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimas) teisės aktų leidybos ir parlamentinės kontrolės srityse.

III. VEIKLOS SRITIS

5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas atlieka specialiosios veiklos srities funkcijas – teisės aktų leidybos, parlamentinės kontrolės proceso aptarnavimo.

IV. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM
VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

6. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
6.1. turėti aukštąjį universitetinį teisės, politikos mokslų ar visuomenės sveikatos studijų krypties magistro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą;
6.2. turėti darbo patirties analizuojant teisės aktų projektus ir 3 metų darbo patirtį sveikatos reikalų arba socialinių reikalų ir darbo srityje;
6.3. būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą;
6.4. būti gerai susipažinusiam su Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu;
6.5. būti susipažinusiam su Europos Sąjungos institucine sandara, sprendimų priėmimo būdais, teisės aktų sistema, kuruojamos srities Europos Sąjungos teisės aktais;
6.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
6.7. gebėti atlikti teisės aktų ir jų projektų ekspertinį vertinimą, rengti analitinę medžiagą naujų įstatymų ar jų pataisų siūlymams;
6.8. gebėti Komiteto posėdžiuose, klausymuose, taip pat seminaruose, konferencijose analizuoti, vertinti, apibendrinti svarstomas problemas, teikti pasiūlymus ir sprendimo būdus;
6.9. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų rengimo taisykles, dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
6.10. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
6.11. mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
6.12. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus;
6.13. būti iniciatyviam, atsakingam, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas atlieka šias funkcijas:
7.1. pagal nustatytas kuravimo sritis padeda Komiteto išvadų rengėjams parengti išvadų projektus ir pasiūlymus dėl įstatymų, kitų teisės aktų projektų ar kitų klausimų, perduotų Komitetui svarstyti, kad Komiteto posėdyje jie būtų laiku ir profesionaliai išnagrinėti ir kad būtų atliktos kitos Komitetui pavestos funkcijos;
7.2. pagal kompetenciją užtikrina, kad Seimo priimtas teisės akto tekstas būtų laiku sutvarkytas ir perduotas Dokumentų departamentui tam, kad būtų užtikrintas sklandus teisėkūros procesas;
7.3. siekdamas padėti užtikrinti, kad būtų operatyviai ir sklandžiai svarstomi Seimo statute išvardyti Komiteto kompetencijai priklausantys klausimai, teikiamos išvados, atliekamos kitos Seimo pavestos užduotys, taip pat Komitetui teikiama ekspertinė pagalba, suderinęs su Biuro vedėju:
7.3.1. dalyvauja kitų komitetų organizuojamuose teisės aktų klausymuose ar svarstymuose, Komiteto ar Seimo valdybos sudaromose darbo grupėse, stebi kuruojamo klausimo svarstymą Seimo plenariniame posėdyje;
7.3.2. rengia įstatymų ir kitų teisės aktų projektus, teikia pasiūlymus, pastabas bei išvadas Komiteto nariams, rengiantiems ar analizuojantiems projektus, su Komiteto veikla susijusiais klausimais, dalyvauja atliekant įstatymų ir kitų teisės aktų projektų ekspertizę;
7.3.3. talkina Komiteto nariams organizuojant parlamentinius tyrimus ir Komiteto sprendimų įgyvendinimą;
7.3.4. rengia Komiteto sprendimų projektus;
7.3.5. dalyvauja rengiant Komiteto darbo planų projektus ir Komiteto veiklos ataskaitų projektus;
7.3.6. nagrinėja ir rengia atsakymų į gautus asmenų prašymus ir skundus bei valstybės institucijų ir kitų įstaigų raštus projektus;
7.3.7. rengia informaciją visuomenei apie priimtus teisės aktus, kitą su Komiteto darbu susijusią informaciją žiniasklaidai; prireikus rengia atsakymus į visuomenės informavimo priemonėse iškeltus klausimus; dalyvauja konferencijose, seminaruose ir kituose su šių klausimų sprendimu susijusiuose renginiuose;
7.4. pagal kompetenciją renka iš teisės aktų projektų juose vartojamus naujus terminus ir teikia juos, taip pat pasiūlymus dėl Terminų banke jau esamų terminų (dėl jų pakeitimo ar išbraukimo) svarstyti Seimo kanceliarijos Terminijos komisijai, apie tai informavęs Biuro vedėją;
7.5. Biuro vedėjo komandiruotės, nedarbingumo, atostogų metu ar dėl kitų priežasčių jam laikinai negalint eiti pareigų, pavaduoja Biuro vedėją, o kai Biuro vedėjas į pareigas nėra paskirtas, laikinai, iki įstatymų nustatyta tvarka bus paskirtas Biuro vedėjas, eina Biuro vedėjo pareigas, siekdamas užtikrinti sklandų Biuro darbą;
7.6. atlieka kitas su Biuro veikla susijusias funkcijas ir Biuro vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti.

VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS

8. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Biuro vedėjui.
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai: Nenustatyta
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Lina Pranskevičienė
Telefonas: 8 5 2196809
El. paštas: lina.pranskeviciene@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Skelbimas publikuojamas iki: 2019-12-30
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.