Švietimo padalinio (centro, skyriaus) vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 82406
Skelbimo data: 2022-09-08
Skelbimas galioja iki: 2022-09-23
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kretingos rajono Jokūbavo Aleksandro Stulginskio mokykla-daugiafunkcis centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Švietimo padalinio (centro, skyriaus) vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Kretinga
Informacija apie įstaigą: Kretingos rajono Jokūbavo Aleksandro Stulginskio mokykla-daugiafunkcis centras
Pareigybės aprašymas:
  1. BENDROSIOS NUOSTATOS

  1. Kretingos rajono Jokūbavo Aleksandro Stulginskio mokyklos-daugiafunkcio centro (toliau – Mokykla) Baublių skyriaus (toliau – Skyrius) direktoriaus pavaduotojo ugdymui (toliau – pavaduotojas) pareigybė pagal biudžetinių įstaigų darbuotojų pareigybių suskirstymą yra priskiriama vadovų ir jų pavaduotojų grupei.
  2. Pareigybės lygis – A2.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI

3. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui kvalifikacijai keliami reikalavimai:

3.1.Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;

3.1. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą;

3.2. turėti ne mažiau kaip vienų metų vadovavimo asmenų grupei (grupėms) patirtį;

3.3. lietuvių kalbos mokėjimo lygis turi atitikti valstybinės lietuvių kalbos mokėjimo kategorijų, nustatytų teisės aktais, reikalavimus;

  1. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi:

4.1.mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, puikiai išmanyti elektroninio dienyno, Mokinių registro, KELTO ir kitų informacinių sistemų funkcionalumą;

4.1. žinoti bei išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius bendrojo lavinimo mokyklų veiklą;

4.2. išmanyti mokyklos veiklos organizavimą, ugdymo procesą reglamentuojančius dokumentus, mokymo tikslus, uždavinius, darbo teisinius santykius, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai, Vyriausybės nutarimai, Lietuvos Respublikos Darbo kodeksas;

4.3. išmanyti dokumentų valdymą, žinoti dokumentų rengimo taisykles ir raštvedybą;

4.4. išmanyti kokybės vadybos sistemos principus, mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją;

4.5. gebėti užtikrinti mokinių saugumą, emociškai saugią mokymo(si) aplinką, reaguoti į smurtą ir patyčias pagal Mokyklos nustatytą tvarką;

4.6. būti pareigingam, iniciatyviam, pasižymėti nepriekaištinga profesine reputacija, gebėti dirbti komandoje;

4.7. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą;

4.8. Rengti ataskaitas, aiškiai ir sklandžiai komunikuoti teikiant informaciją žodžiu, gebėti savarankiškai vykdyti direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

III. FUNKCIJOS

  1. Pavaduotojas, vadovaujantis Mokyklos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis ir kitais dokumentais, reglamentuojančiais ugdymo proceso organizavimą, privalo atlikti šias, su skyriaus veikla susijusias funkcijas:

5.1. bendradarbiauti su gimnazijos direktoriaus pavaduotojais ugdymui nustatant ugdymo prioritetus tikslus, uždavinius;

5.2. Teikti siūlymus Mokyklos strateginiam, metiniam veiklos planui;

5.3. organizuoti Mokyklos ugdymo, veiklos planų (Skyriaus dalies) rengimą, stebėti jų įgyvendinimą;

5.4. parengti Skyriaus formaliojo ugdymo pamokų tvarkaraštį, esant reikalui jį koreguoti ir tvirtinti;

5.5. koordinuoti ir stebėti ugdymo procesą, ugdymo programų vykdymą, ir teikti siūlymus dėl proceso gerinimo;

5.6. konsultuoti mokytojus, teikti pagalbą rengiant mokytojų veiklos planavimo dokumentus (ilgalaikius, trumpalaikius planus, programas), stebėti jų įgyvendinimą;

5.7. stebėti kontrolinių darbų grafikus, jų atitikimą higienos normoms;

5.8. planuoti, organizuoti ir stebėti mokinių testavimą, organizuoti ir stebėti bendros mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo informacijos fiksavimą (raštu bei elektroniniu būdu) ir kitus su ugdymu susijusius tyrimus bei vertinti jų rezultatus;

5.9. organizuoti ir stebėti savarankišką mokymąsi ir mokymą namuose bei atsiskaitymą;

5.10. planuoti, organizuoti ir stebėti darbą su ypač gabiais mokiniai;

5.11. organizuoti ir stebėti mokinių mokymosi krūvių bei mokiniams skiriamų namų darbų apimtis;

51.12. rengti Skyriaus ugdymo stebėsenos planus, stebėti pamokas, renginius, konsultuoti mokytojus siekiant ugdymo proceso kokybės gerinimo;

5.13. organizuoti pamokų pavadavimus;

5.14. rengti ir teikti direktoriui siūlymus dėl Skyriaus ugdymo proceso užtikrinimo bei gerinimo (klasių dalijimo į grupes, mobiliųjų grupių sudarymo, mokinių krūvio reguliavimo ir optimizavimo priemonių planų, reikalingų įsigyti vadovėlių, jų komplektų dalių, mokymo priemonių, priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo(-si) mokymo priemonių ir literatūros poreikio sąrašų ir kt.);

5.15. organizuoti ir stebėti socialinės, psichologinės pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą, pagalbos planavimą ir teikimą, konsultavimo bei švietimo organizavimo Skyriuje ir už jo ribų teikimą;

5.16. vykdyti pagalbos mokiniui specialistų veiklos stebėseną, dokumentų pildymą;

5.17. organizuoti specialiojo ugdymo paslaugų poreikio nustatymą ir teikimą;

5.18. vykdyti Skyriaus mokinių teisės pažeidimų prevenciją, informuoti Mokyklos socialinį pedagogą apie mokymosi motyvacijos ir lankomumo problemų turinčius mokinius, informuoti suinteresuotas institucijas apie vengiančius mokytis vaikus ir įstatymų nustatyta tvarka taikyti poveikio priemones;

5.19. inicijuoti ir stebėti dalyvavimą su ugdymo procesu susijusiuose renginiuose (olimpiados, konkursai ir kt.), kuriuos rengia ne Mokykla;

5.20. inicijuoti dalyvavimą regiono, šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su ugdymo gerinimu;

5.21. planuoti ir stebėti mokinių socialinės ir kultūrinės pažintinės veiklos organizavimą;

5.22. Mokyklos administracijos pasitarimuose aptarti ugdymo proceso organizavimo bei kitos veiklos Skyriuje problemas;

5.23. rengti ir nustatyta tvarka teikti teisės aktuose numatytą su ugdymu susijusią informaciją, Skyriaus ataskaitas ugdymo klausimais Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai, Kretingos rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriui ir kitoms institucijoms;

5.24. dalyvauti ir teikti informaciją rengiant atsakymus, ataskaitas (pastabas, komentarus) Mokyklos darbo grupėms ir komisijoms bei kitoms institucijoms;

5.25. stebėti saugaus elgesio instruktažų mokiniams pravedimą, koordinuoti išvykų dokumentų forminimą;

5.26. koordinuoti klasių vadovų veiklą;

5.27. organizuoti ir koordinuoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo veiklą.

5.28. organizuoti ir stebėti mokytojų dalykininkų ir klasių vadovų bendradarbiavimą;

5.29. koordinuoti ir stebėti elektroninį dienyną;

5.30. vykdyti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupių veiklos, dokumentų tvarkymo stebėseną;

5.31. rengti neformaliojo švietimo poreikio analizę, inicijuoti programų rašymą, rengti ataskaitas. Vertinti ir derinti neformaliojo švietimo programas, stebėti jų vykdymą;

5.32. rengti neformaliojo švietimo užsiėmimų tvarkaraštį, esant reikalui jį koreguoti ir teikti tvirtinimui;

5.33. vykdyti neformaliojo švietimo dokumentacijos tvarkymo stebėseną;

5.34. rengti įsakymus, susijusius su neformaliuoju švietimu ir pagalbos organizavimu;

5.35. organizuoti su neformaliuoju švietimu ir pagalba susijusius tyrimus ir vertinti jų rezultatus;

5.36. organizuoti ir stebėti Skyriaus profesinio informavimo ir karjeros planavimo vykdymą;

5.37. planuoti, teikti pagalbą ir stebėti su neformaliojo švietimo procesu susijusių renginių Skyriuje ir už jo ribų organizavimą;

5.38. inicijuoti mokinių užimtumą po pamokų ir mokinių atostogų metu, vykdyti mokinių užimtumo po pamokų ir mokinių atostogų metu stebėseną;

5.39. rengti teisės aktuose numatytą su neformaliuoju švietimu ir pagalba susijusią informaciją savivaldybių bei valstybinėms organizacijoms ir institucijoms;

5.40. analizuoti įsigyjamų formaliojo ir neformaliojo švietimo ir pagalbos priemonių ir literatūros poreikį rengti sąrašus, stebėti klasių ir kabinetų būklę bei vertinti jų įrangos atitikimą formaliojo ir neformaliojo švietimo ir pagalbos proceso poreikiui bei inicijuoti jų atnaujinimą (papildymą);

5.41. rengti ir teikti direktoriui siūlymus dėl Skyriaus darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo, analizuoti kvalifikacijos tobulinimo situaciją Skyriuje, teikti pagalbą mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams, rengiantis atestacijai, dalyvauti jų vertinime;

5.42. mokslo metų pabaigoje analizuoti ir derinti mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų veiklos ir kvalifikacijos tobulinimo ataskaitas;

5.43. vertinti Skyriaus mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų ir kitų darbuotojų kvalifikaciją, rengti ir teikti direktoriui pasiūlymus dėl Skyriaus darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo;

5.44. inicijuoti, organizuoti Skyriaus metodinę veiklą ir teikti informaciją Mokyklos metodinei tarybai;

5.45. organizuoti ir stebėti informacijos skelbimą Mokyklos interneto svetainėje;

5.46. inicijuoti ir teikti pagalbą dalyvaujant regiono, šalies, tarptautiniuose projektuose;

5.47. vykdyti mokinių nemokamo maitinimo organizavimą ir stebėseną.

5.48. koordinuoti mokinių pavėžėjimą

5.49. derinti mokinių ir vaikų priėmimą į Skyrių, mokymosi sutartis tėvais (globėjais, rūpintojais) ir teikti direktoriui pasirašyti;

5.50. organizuoti tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ugdymo, švietimo ir pagalbos klausimais;

5.51. organizuoti ir stebėti mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pedagoginį švietimą ir individualų konsultavimą;

5.52. derinti Skyriaus mokinių ir mokytojų registrų duomenis;

5.53. pildyti Skyriaus pedagoginių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;

5.54. sudaryti mokytojų darbo laiko grafikus;

5.55. rengti ir teikti direktoriui pedagoginių darbuotojų tarifinį sąrašą;

5.56. koordinuoti Skyriaus veiklos kokybės įsivertinimą;

5.57. pildyti Skyriaus statistines ataskaitas, registrus, suvesti duomenis į sistemą KELTAS;

5.58. nustatyta tvarka atsiskaityti už Skyriaus darbą;

5.59. įvykus nelaimingam atsitikimui, ekstremaliai situacijai arba staiga susirgus mokiniui ar Skyriaus darbuotojui, informuoti Mokyklos direktorių, esant poreikiui iškviesti pagalbą;

5.60. tobulinti kvalifikaciją;

5.61. esant reikalui, vykdyti kitus Mokyklos direktoriaus nurodytus darbus, neviršijant nustatyto darbo laiko.

IV. ATSAKOMYBĖ

  1. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už:

6.1. Mokyklos nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse, pareigybės aprašyme ir direktoriaus įsakymu skirtų pareigų kokybišką vykdymą;

6.2. valstybinės bei rajono švietimo politikos įgyvendinimą;

6.3. teikiamų statistinių ataskaitų teisingumą ir pateikimą laiku;

6.4. jo disponuojamų asmens duomenų apsaugą.

  1. Direktoriaus pavaduotojui ugdymui gali būti taikoma drausmės, materialinė arba baudžiamoji atsakomybė, jeigu jis:

7.1. dėl savo neveiklumo leido darbuotojams pažeidinėti darbo drausmę, nevykdyti arba aplaidžiai vykdyti savo pareigas, dėl ko susidarė prielaidos įvykti arba įvyko nelaimingas atsitikimas, kilo gaisras;

7.2. davė darbuotojams privalomus neteisėtus nurodymus;

7.3. neatliko savo pareigų;

7.4. savo veiksmais ar neveikimu padarė žalą.

  1. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui už darbo drausmės pažeidimus gali būti atleistas iš darbo.
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Kretingos r. sav., Žalgirio sen., Jokūbavo k., Kretingos g. 21
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.