Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius (vyriausiasis specialistas) (pareiginės algos koeficientas 6,9) (karjeros valstybės tarnautojas)

Skelbimo nr.: 42193
Skelbimo data: 2019-08-28
Konkursą organizuojanti įstaiga: Biržų rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius (vyriausiasis specialistas) (pareiginės algos koeficientas 6,9) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Biržų rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. gruodžio 28 d.
įsakymu Nr. A-962

BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TARPINSTITUCINIO BENDRADARBIAVIMO KOORDINATORIAUS (VYRIAUSIOJO SPECIALISTO) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Biržų rajono savivaldybės administracijos tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius (vyriausiasis specialistas) (toliau – Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius) yra karjeros valstybės tarnautojas.

II SKYRIUS
PASKIRTIS

2. Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriaus pareigybė reikalinga organizuoti ir koordinuoti Savivaldybėje koordinuotai teikiamas švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugas vaikams nuo gimimo iki 18 metų (turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių iki 21 metų) (toliau – vaikas) ir jų tėvams (globėjams, rūpintojams) teikimą.

III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo funkcijas specialiojoje tarpinstitucinio bendradarbiavimo vaiko gerovės užtikrinimo srityje.

IV SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM
VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

4. Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti magistro kvalifikacinį laipsnį ir būti baigusiam magistro studijas vienoje iš studijų krypčių ir (arba) studijų krypčių grupėje: sociologijos, socialinio darbo, socialinės politikos, visuomenės sveikatos, teisės, vadybos, žmonių išteklių vadybos, viešojo administravimo studijų kryptyse arba švietimo ir ugdymo studijų krypčių grupėje arba turėti lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
4.2. išmanyti Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymą, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymą, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymą, Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Vaiko gerovės užtikrinimą.
4.3. mokėti dirbti kompiuteriu („MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „Internet Explorer“, naudotis kitomis informacinėmis technologijomis;
4.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti ir savo darbe taikyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo taisykles;
4.5. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, analitiškai įvertinti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas.

V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
5.1. koordinuoja bendrą darbą su šeimomis Savivaldybėje, koordinuotai teikiamas švietimo pagalbą, socialines ir sveikatos priežiūros paslaugas (toliau – Koordinuotai teikiamos paslaugos) vaikams ir jų atstovams, nustato šios pagalbos ir paslaugų poreikį;
5.2. inicijuoja ir kartu su Savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, kitomis institucijomis ir organizacijomis rengia Koordinuotai teikiamų paslaugų plėtros planą, buria specialistų grupę, teikiančią socialinės paramos ir sveikatos priežiūros paslaugas;
5.3. vykdo Koordinuotai teikiamų paslaugų prieinamumo ir kokybės stebėseną;
5.4. informuoja vietos bendruomenę apie vaikų ir jų atstovų galimybes gauti švietimo pagalbos, socialines, sveikatos priežiūros paslaugas Savivaldybėje;
5.5. renka, kaupia ir analizuoja informaciją, susijusią su vaiku ir jo aplinka, jos pagrindu priima sprendimą dėl prevencinių, tęstinių priemonių taikymo, siekdamas konkrečios institucijos teikiamos pagalbos vaikui ir / ar jo tėvams (globėjams, rūpintojams) efektyvesnio organizavimo arba nustato Koordinuotai teikiamų paslaugų poreikį;
5.6. priima ir nagrinėja vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų), institucijų, įstaigų, organizacijų, teikiančių švietimo, sveikatos priežiūros, socialines, viešosios tvarkos užtikrinimo paslaugas prašymus/informaciją dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų, inicijuoja jų teikimą;
5.7. nagrinėja skundus ir pranešimus dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų ir pagal savo kompetenciją konsultuoja institucijas, įstaigas, organizacijas, asmenis;
5.8. teikia sprendimų dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo projektus Savivaldybės administracijos direktoriui;
5.9. bendradarbiauja ir pagal poreikį organizuoja bendrus pasitarimus su institucijomis, įstaigomis ar organizacijomis, kurios teikia Koordinuotai teikiamas paslaugas, atvejo vadybininkais, Savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba, teritorine policijos įstaiga, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, probacijos tarnybomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis, dirbančiais Vaiko gerovės užtikrinimo ar vaiko teisių apsaugos srityje;
5.10. teikia informaciją Savivaldybės administracijos direktoriui apie iškylančias problemas ir siūlymus dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų plėtros ar organizavimo tobulinimo, Koordinuotai teikiamas paslaugas teikiančių specialistų kompetencijos tobulinimo;
5.11. organizuoja Vaiko gerovės komisijos posėdžius bei atlieka Vaiko gerovės komisijos pirmininko funkcijas;
5.12. planuoja, koordinuoja ir vertina vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių ar auklėjamojo poveikio priemonės įgyvendinimą, pagalbos vaiko atstovams pagal įstatymą, kai vaikui skiriamos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės ar auklėjamojo poveikio priemonė, teikimą Savivaldybėje;
5.13. pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, koordinuoja vaiko socialinę integraciją į bendruomenę;
5.14. sistemina ir analizuoja informaciją apie vaiko teisių pažeidimus, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimą, smurtą, nusikalstamumą, kitus socialinės rizikos veiksnius ir jų priežastis savivaldybės teritorijoje;
5.15. vertina vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančių asmenų ir jų teikiamų paslaugų įvairovę, prieinamumą bei poreikį Savivaldybėje ir teikia siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl jų tobulinimo;
5.16. nustatyta tvarka atsiskaito Savivaldybės administracijos direktoriui už vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių ar auklėjamojo poveikio priemonės įgyvendinimą, jų vykdymo eigą ir rezultatus;
5.17. teikia informaciją visuomenei, kitiems suinteresuotiems asmenims apie vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių ar auklėjamojo poveikio priemonės įgyvendinimą;
5.18. atlieka kitas Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymuose nustatytas funkcijas;
5.19. pagal kompetenciją rengia Savivaldybės institucijų dokumentų projektus, sudaro su funkcijų vykdymu numatytas bylas ir sutvarkytas perduoda į archyvą;
5.20. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.

VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS

6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Savivaldybės administracijos direktoriui.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Adresas: Valstybės tarnybos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Šventaragio g. 2, Vilnius
Telefonas: (8 5) 219 6812
El. paštas: Eglė Karlonaitė, VTD prie VRM Atrankų skyriaus vyr. specialistė, egle.karlonaite@vtd.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.