Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 58568
Skelbimo data: 2024-03-08
Skelbimas galioja iki: 2024-03-25 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Varėnos rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,94
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1678,28
Darbo vieta (miestas): Varėna
Informacija apie įstaigą: Nustatomas 3 (trijų) mėnesių išbandymo terminas, siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo Varėnos rajono savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausiojo specialisto pareigas ir ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui.
Išsamesnę informaciją apie pareigybę teikia: Personalo skyriaus vedėja Ilona Radzevičienė, mob. tel. 8 612 82 083, arba el. p. ilona.radzeviciene@varena.lt; Personalo skyriaus specialistė Gintarė Verseckaitė tel. (8 310) 33 085, arba el. p. gintare.verseckaite@varena.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VARĖNOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TEISĖS IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme;
4.2. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. viešosios tvarkos užtikrinimas ir administracinių nusižengimų prevencija.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. rengiamų teisės aktų projektų vertinimas;
6.2. civilinės būklės aktų registravimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
10. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
11. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
12. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
13. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
16. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
17. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
19. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
20. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
22. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
24. Nagrinėja valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų, fizinių ir juridinių asmenų gautus pareiškimus, pranešimus, prašymus, skundus, kitą informaciją, vietoje tikrina faktinius duomenis.
25. Tiria administracinius teisės pažeidimus (nusižengimus), surašo protokolus, kontroliuoja nurodymų vykdymą, nagrinėja administracinių teisės nusižengimų bylas ir priima nutarimus, vykdo vaizdo stebėjimą mobiliosiomis vaizdo kameromis savivaldybės teritorijoje, tvarko duomenis ir atsako už duomenų rinkimo teisėtumą.
26. Kontroliuoja tvarkų, už kurių pažeidimą atsiranda atsakomybė (tvarkymas ir švara, atliekų tvarkymas, želdinių ir želdynų apsauga, gyvūnų laikymas, prekyba ir paslaugų teikimas, triukšmo prevencija, reklama, vėliavos iškėlimas ir kt.) laikymąsi. Teikia informaciją policijai ir Bendrosios pagalbos centrui.
27. Rengia procesinių dokumentų projektus visų lygių teismams ir atstovauja pagal įgaliojimą savivaldybės institucijų interesus visų lygių teismuose administracinių teisės nusižengimų bylose.
28. Tikrina ar parengti savivaldybės mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektai atitinka galiojančių teisės aktų nuostatas..
29. Nustatyta tvarka teikia ataskaitas Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

30. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
30.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.2. studijų kryptis – teisė;
arba:
30.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.4. darbo patirties sritis – teisinio darbo patirtis;
30.5. darbo patirtis srityje – 1 metai;
31. Transporto priemonių pažymėjimai:
31.1. turėti teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemones ir ne mažesnį kaip 2 metų vairavimo stažą.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

32. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
32.1. komunikacija - 3 lygis;
32.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
32.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
32.4. organizuotumas - 3 lygis;
32.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
33. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
33.1. konfliktų valdymas - 3 lygis.
34. Profesinė kompetencija:
34.1. teisės išmanymas - 3 lygis;
34.2. veiklos planavimas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Aistė Viškelytė
Telefonas: +37052196820
El. paštas: aiste.viskelyte@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.