Teisės ir personalo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 51547
Skelbimo data: 2022-05-11
Skelbimas galioja iki: 2022-05-25
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Teisės ir personalo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 7.40
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,339.40
Darbo vieta (miestas): Naujoji Akmenė
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TEISĖS IR PERSONALO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. sprendimų įgyvendinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. priežiūra ir kontrolė.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. mobilizacijos ir priimančios šalies paramos funkcijų vykdymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. viešosios tvarkos užtikrinimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
8. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
12. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
13. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
15. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
Funkcijos patvirtintos 1996-11-19 „LR Mobilizacijos ir priimančios šalies paramos įstatymas ir Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus 2017-12-27 įsakymas "Dėl valstybės tarnautojo, atsakingo už mobilizacijos ir priimančios šalies paramos funkcijų vykdymą Savivaldybėje, pavyzdinių funkcijų sąrašo patvirtinimo“ Nr.: I-1623 ir V-215.
17. Vykdo funkcijas, numatytas Valstybės tarnautojo, atsakingo už mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos funkcijų vykdymą savivaldybėje, pavyzdinių funkcijų sąraše.
18. Vykdo Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančios šalies paramos įstatyme Savivaldybei priskirtas funkcijas.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
20. Pagal kompetenciją prižiūri, kaip Savivaldybės teritorijoje laikomasi Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų valstybės institucijų ir Savivaldybės priimtų teisės aktų, kontroliuoja, kaip laikomasi Savivaldybės patvirtintų taisyklių, už kurių pažeidimą numatyta administracinė atsakomybė. Teikia pasiūlymus dėl Savivaldybės institucijų teisės aktų pakeitimo..
21. Dalyvauja rengiant ir vykdant reidus, patikrinimus ar kitas kontrolės priemones administraciniams nusižengimams atskleisti, dalyvauja rengiant kartu su kompetentingomis institucijomis viešosios tvarkos užtikrinimo, nusikalstamų veikų ir administracinių nusižengimų prevencijos programas, visuomenės švietimo ar kitas priemones, dalyvauja jas įgyvendinant..
22. Vadovaudamasis Administracinių nusižengimų kodeksu ir Administracijos direktoriaus suteiktais įgaliojimais renka įrodymus, tiria administracinius nusižengimus ir surašo administracinių nusižengimų protokolus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas, vykdo administracinių nusižengimų bylų teiseną, kontroliuoja administracinių nurodymų įvykdymą, dirba su Administracinių nusižengimų registru..
23. Rengia ir teikia informaciją, reikalingą Savivaldybės strateginiams plėtros ir veiklos planams, Skyriaus veiklos, kuruojamos srities programų ir jų priemonių vykdymo planams sudaryti, įgyvendinti bei ataskaitoms parengti, teikia savo veiklos ataskaitą Skyriaus vedėjui. Pagal reikalavimus tvarko dokumentus, registruoja juos DVS ir nustatyta tvarka perduoda į Administracijos archyvą..
24. Organizuoja ir vykdo Saugios savivaldybės koncepcijos, Nacionalinės nusikaltimų prevencijos ir kontrolės programos, Savivaldybės strateginiame plane numatytų viešosios tvarkos užtikrinimo ir prevencijos priemonių įgyvendinimą, koordinuoja žmogaus teisių (pvz., lygių galimybių, vartotojų ir pan.) įgyvendinimo klausimus..
25. Pagal savo kompetenciją fotografuoja įvykius, atlieka pirminį savo sukurtų fotografijų aprašymą, perduoda fotografijas (skaitmenines) į Savivaldybės administracijos archyvą ir užtikrina Administracijai sukurtų fotodokumentų autorių turtinių teisių perdavimą teisės aktų nustatyta tvarka..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2. studijų kryptis – teisė;
26.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
26.4. studijų kryptis – viešasis saugumas;
arba:
26.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.6. darbo patirties sritis – viešosios tvarkos srities patirtis ;
26.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;
27. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
27.1. kalba - anglų;
27.2. kalbos mokėjimo lygis – B2.
28. Atitikimas kitiems reikalavimams:
28.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.
29. Transporto priemonių pažymėjimai:
29.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
30.2. organizuotumas - 3 lygis;
30.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
30.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
30.5. komunikacija - 3 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1. įžvalgumas - 3 lygis;
31.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
32. Profesinė kompetencija:
32.1. teisės išmanymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jovita Rupšytė
Telefonas: +37052718216; +37067286671
El. paštas: jovita.rupsyte@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.