Teisės skyriaus teisininkas (pareiginės algos koeficientas 8,4 – 1562,4 Eur neatskaičiavus mokesčių; darbo vieta Vilniuje)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 85961
Skelbimo data: 2023-02-15
Skelbimas galioja iki: 2023-03-02
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Teisės skyriaus teisininkas (pareiginės algos koeficientas 8,4 – 1562,4 Eur neatskaičiavus mokesčių; darbo vieta Vilniuje)
Pareiginės algos koeficientas: 8.40
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,562.40
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Išsamesnės informacijos teirautis Administravimo skyriaus vyriausiosios specialistės Janinos Grigienės tel. (8 5) 219 8401 arba el. p. janina.grigiene@migracija.gov.lt
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

direktoriaus 2022 m. lapkričio 21 d.

įsakymu Nr. 3K-377

TEISĖS SKYRIAUS TEISININKO ( SPECIALISTO)

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Teisės skyriaus (toliau – skyrius) teisininkas (specialistas), darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

4.1. turėti ne žemesnį kaip socialinių mokslų studijų srities, teisės studijų krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

4.2. mokėti anglų kalbą B1 lygiu;

4.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimus;

4.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

5.1. atstovauja Migracijos departamento interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose arba, jeigu reikia, koordinuoja atstovavimą Migracijos departamento interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ir rengia susijusius dokumentus arba, jeigu reikia, koordinuoja susijusių dokumentų rengimą;

5.2. apdoroja su tarptautinių ryšių palaikymu susijusią informaciją;

5.3. bendradarbiauja su užsienio valstybių institucijomis ir organizacijomis;

5.4. rengia Migracijos departamento direktoriaus įsakymų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus;

5.5. teikia pasiūlymus dėl sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo;

5.6. pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, pareiškimus, teikia informaciją, rengia atsakymų ir kitų raštų projektus;

5.7. rengia ir teikia su teisės klausimais susijusią informaciją arba, jeigu reikia, koordinuoja su teisės klausimais susijusios informacijos rengimą ir teikimą;

5.8. konsultuoja Migracijos departamento darbuotojus teisės aktų Migracijos departamento kompetencijos srityse aiškinimo ir taikymo klausimais, kad būtų užtikrinta vienoda ir tinkama teisės taikymo praktika.

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.

_________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 271 71 12
El. paštas: info@migracija.gov.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.