Teisės skyrius Vyriausiasis specialistas [T-3-8]
Skelbimo nr.: | 75154 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-11-18 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-12-02 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra |
Pareigos: | Teisės skyrius Vyriausiasis specialistas [T-3-8] |
Pareiginės algos koeficientas: | 7.20 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,274.40 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Priėmimas į pareigas pagal terminuotą 2 metų darbo sutartį. Bazinis darbo užmokesčio dydis nuo 7,20 iki 8,4 atsižvelgiant į analogiško profesinio darbo patirtį |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2021 m. spalio 26 d. įsakymu Nr. T1-230 TEISĖS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS NR. T-3-8 I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Aplinkos ministerijos aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – Agentūra) Teisės skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas (toliau – teisininkas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. 2. Pareigybės grupė – specialistai. 3. Pareigybės lygis – A2. II. PASKIRTIS 4. Teisininko pareigybė skirta padėti skyriaus vedėjui užtikrinti efektyvų ir patikimą Teisės skyriui pavestų funkcijų, susijusių su Agentūros pasirašomų sutarčių atitikimo teisės normoms užtikrinimu bei su Agentūros veiklos teisinio reglamentavimo organizavimu ir vykdymu, įgyvendinimą. III. VEIKLOS SRITIS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas bendrojoje veiklos srityje – teisė. IV. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Turėti aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį teisės krypties išsilavinimą. 7. Turėti ne mažesnę nei 1 metų teisinio darbo patirtį. 8. Mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių ruošimo ir pristatymo, elektroninio pašto. Mokėti naudotis Interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais. 9. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES finansinės paramos programų ir ES fondų administravimą. 10. Savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą. 11. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas. 12. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo taisykles, teisės aktų rengimo taisykles. V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 13. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 13.1. atlieka pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų planavimą; 13.2. koordinuoja pagal atsakomybės sritį priskirtų Agentūros veiklų įgyvendinimą, kontroliuoja nustatytų Agentūros veiklų rezultatus; 13.3. atsiskaito už pagal atsakomybės sritį priskirtų veiklų rezultatus; 13.4. teikia Agentūros direktoriui ir kitiems Agentūros darbuotojams patarimus teisės klausimais, siekiant užtikrinti priimamų sprendimų teisėtumą ir atitikimą norminiams teisės aktams; 13.5. siekiant užtikrinti tinkamą ES teisės aktų ir Lietuvos Respublikos teisės norminių aktų, reglamentuojančių biudžetinių įstaigų veiklą įgyvendinimą, tikrina visus teisinius dokumentus, rengia pareiškimus, skundus, ieškinius, atsiliepimus (dublikus, triplikus) į ieškinius, kitus procesinius dokumentus, pateikiamus teismams ar ikiteisminėms institucijoms ir gina Agentūros interesus Lietuvos Respublikos teismuose, arbitraže ir kitose institucijose; 13.6. pagal kompetencija rengia įsakymų, susijusius su Agentūros vidaus veikla, sutarčių ir susitarimų projektus. 13.7. rengia Agentūros vidaus veiklą reglamentuojančius norminius dokumentus (tvarkas, nuostatus) bei pagal kompetenciją prisideda rengiant Agentūros vidaus procedūras; 13.8. dalyvauja Agentūros organizuojamų viešųjų pirkimų vykdyme; 13.9. apibendrina informaciją, gauta iš Lietuvos neperkančiųjų organizacijų apie jų praėjusiais kalendoriniais metais taikant žaliųjų pirkimų reikalavimus panaudotas pažangos lėšas ir teikia apibendrintą informaciją Aplinkos ministerijai; 13.10. rengia kovos su korupcija priemonių planą ir teikia priemonių plano įgyvendinimo ataskaitą; 13.11. atlieka Rekomendacijoje dėl Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo nuostatų laikymosi kontrolės vykdymo Atitikties pareigūnui priskirtas funkcijas; 13.12. vykdo Agentūroje dirbančių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, lobistinės veiklos priežiūrą, konsultuoja ir kontroliuoja, kaip laikomasi Aprašo nuostatų reikalavimų; 13.13. konsultuoja Agentūros darbuotojus valstybės pagalbos klausimais; 13.14. pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos; 13.15. vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka; 13.16. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai. 14. Teisininko pareigos nustatomos Agentūros Procedūrų vadove, darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, kituose vidiniuose Agentūros teisės aktuose bei Lietuvos Respublikos darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbo santykius. VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS 15. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. Susipažinau (Parašas) (Vardas ir pavardė) (Data) |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8~5) 272 57 58 |
El. paštas: | apva@apva.lt |
Adresas: | Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius |