Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.
Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
TEISININKĄ (-Ę) Struktūrinis padalinys: Teisės departamento Teisinio atstovavimo skyrius Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius Ieškome kolegos, kuris: - dirbtų su Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalu (EPP);
- atstovautų įmonei visų instancijų bendrosios kompetencijos ir administraciniuose teismuose, išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijose, kitose institucijose ir įstaigose, kituose juridiniuose asmenyse;
- rengtų ieškinius, pareiškimus, skundus, atsiliepimus į ieškinius, apeliacinius skundus ir atsiliepimus į juos, kasacinius skundus, dublikus, triplikus ir kitus procesinius dokumentus, reikalingus bylos nagrinėjimui;
- dalyvautų skolų išieškojimo procese;
- analizuotų ir apibendrintų teismų praktiką nagrinėjant bylas, kuriose teisės aktų nustatyta tvarka dalyvauja įmonė, esant poreikiui, teiktų siūlymus dėl metodinių rekomendacijų rengimo;
- rengtų Nekilnojamojo turto registro tvarkytojo ginčų nagrinėjimo komisijos posėdžių protokolus.
Šioje pozicijoje mums svarbu: - aukštasis universitetinis socialinių mokslų studijų srities teisės studijų krypčių grupės (bakalauro ir magistro arba universitetinių vientisųjų studijų magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam prilygintas išsilavinimas;
- ne trumpesnė nei 2 metų teisinio darbo patirtis;
- ne trumpesnė nei 1 metų procesinių dokumentų rengimo bei atstovavimo patirtis;
- gebėjimas taikyti Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu, taip pat mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti, atnaujinti ir apibendrinti informaciją;
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- galiojantis vairuotojo pažymėjimas, suteikiantis teisę vairuoti lengvąjį automobilį;
- atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- vidinės karjeros galimybes;
- mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
- mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
- kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
- lojalumo išmokas;
- finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
- papildomą sveikatos draudimą;
- 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
- 22 atostogų dienas;
- lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
- hibridinio darbo modelį;
- lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
- galimybę naudotis dviračių saugykla.
Atlyginimas: - 1 920 – 2 880 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime. Mums svarbiausia – profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika. Kontaktai pasiteiravimui: Greta, tel. +370 690 27769 arba cv@registrucentras.lt |