Teismo kanclerio tarnyba Teismo administracijos sekretorius (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 58635
Skelbimo data: 2024-03-18
Skelbimas galioja iki: 2024-04-02 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Telšių apylinkės teismas
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Teismo kanclerio tarnyba Teismo administracijos sekretorius (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,70
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1249,78
Darbo vieta (miestas): Mažeikiai
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta- Mažeikiai. Bandomasis laikotarpis- 3 mėnesiai. Daugiau informacijos- Telšių apylinkės teismo administracijos sekretorė Aušra Šilinskė, el.paštas: ausra.silinske@teismas.lt, tel. nr. +370 443 25015
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
TELŠIŲ APYLINKĖS TEISMO
TEISMO KANCLERIO TARNYBA
TEISMO ADMINISTRACIJOS SEKRETORIAUS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – XI pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus teismo kancleriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. kita specialioji sritis - teismų sistemos veikla.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. personalo valdymas;
4.2. teisė.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Teismo vadovybės susirinkimų aptarnavimas, teismo veiklos dokumentų rengimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Teismo personalo kvalifikacijos kėlimo koordinavimas, pagalba personalo valdymo klausimais;
6.2. Teisės aktų projektų ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų rengimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Padeda apdoroti ir apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją.
8. Koordinuoja teismo personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą.
9. Rengia teisės aktų, raštų, kitų dokumentų, susijusių su teismo administracijos veikla, personalo valdymu, projektus, užtikrina darbuotojų supažindinimą su jiems aktualiais vidiniais ir išoriniais teisės aktais.
10. Organizuoja ir vykdo informacijos, susijusios su teismo administracinės veiklos planų, pavedimų ir užduočių įvykdymu, surinkimą ir sisteminimą, teikia informaciją teismo pirmininkui, teismo kancleriui apie pavedimų vykdymo eigą.
11. Aptarnauja į teismą besikreipiančius asmenis, teismo pirmininko ar teismo kanclerio pavedimu organizuoja oficialius priėmimus ir susirinkimus, esant poreikiui juos protokoluoja.
12. Organizuoja darbuotojų nuomonių tyrimus, teikia apibendrinimus ir siūlymus dėl veiklos organizavimo tobulinimo.
13. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje, dirba su personalo apskaitos programa, esant poreikiui vykdo darbo ir poilsio laiko apskaitą.
14. Koordinuoja viešųjų ir privačių interesų derinimo reikalavimų laikymosi priežiūrą ir konsultuoja šiais klausimais.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

16. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
16.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

17. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
17.1. vertės visuomenei kūrimas - 1 lygis;
17.2. organizuotumas - 1 lygis;
17.3. patikimumas ir atsakingumas - 1 lygis;
17.4. analizė ir pagrindimas - 1 lygis;
17.5. komunikacija - 1 lygis.
18. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 1 lygis.
19. Profesinė kompetencija:
19.1. žmogiškųjų išteklių valdymas - 1 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Rima Kajėnaitė
Telefonas: 8 5 219 6809; 8 672 86671
El. paštas: rima.kajenaite@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.