Teismo raštinės skyriaus Teismo sekretorius (laikinai pakeista iš VT į DS, Vilniaus rajono rūmai)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 70232
Skelbimo data: 2021-04-26
Konkursą inicijuojanti įstaig: Vilniaus regiono apylinkės teismas
Konkursą organizuojanti įstaiga: Vilniaus regiono apylinkės teismas
Pareigos: Teismo raštinės skyriaus Teismo sekretorius (laikinai pakeista iš VT į DS, Vilniaus rajono rūmai)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Vilniaus regiono apylinkės teismo kanclerio
2020 m. gegužės 20 d. įsakymu Nr. V-146


VILNIAUS REGIONO APYLINKĖS TEISMO
RAŠTINĖS SKYRIAUS
VILNIAUS RAJONO RŪMŲ
TEISMO SEKRETORIAUS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I. PAREIGYBĖ

1. Raštinės skyriaus teismo sekretorius yra specialistų grupės darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
2. Pareigybės lygis – B.
3. Pareigybės paskirtis – organizuoti teismo posėdį, fiksuoti jo eigą proceso įstatymų nustatyta tvarka, tvarkyti bylas teismo posėdžiui pasibaigus, atlikti kitą darbą, susijusį su teismo sekretoriui ir raštinei priskirtų funkcijų vykdymu.
4. Pagrindinė šias pareigas einančio darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, darbo vieta – Vilniaus regiono apylinkės teismo Vilniaus rajono rūmai Ukmergės g. 322, Vilnius.
5. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Raštinės skyriaus vedėjui.



II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
6.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
6.2. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius teismų, teismų savivaldos sistemos veiklą, teismo procesą, viešąją administravimą;
6.3. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, Internet Explorer, naudotis šiuolaikinėmis komunikacijos, informacijos paieškos bei perdavimo priemonėmis;
6.4. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.


III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
7.1. išrašo proceso dalyviams teismo šaukimus ir pranešimus, reikalavimus įkalinimo įstaigoms, paruošia paklausimus ir raštus.
7.2 parengia pažymas dėl procesinių dokumentų įteikimo.
7.3. įstatymų nustatyta tvarka siunčia byloje dalyvaujantiems asmenims procesinių dokumentų kopijas.
7.4. tvarko duomenis informacinėje sistemoje LITEKO.
7.5. naudojantis informacine sistema LITEKO, sudaro civilinių, baudžiamųjų ir administracinių nusižengimų bylų, paskirtų nagrinėti teismo posėdyje, tvarkaraštį ir posėdžio dieną iškabina jį ant teismo posėdžių salės durų;
7.6. prieš teismo posėdį patikrina, kas iš šauktų asmenų atvyko, nustato jų tapatybę ir patikrina įgaliojimus, rūpinasi, kad prieš teismo posėdį ir po posėdžio pertraukos teismo nurodytu laiku visi proceso dalyviai teismo salėje užimtų jiems skirtas vietas, nurodo vertėjui, kuriems proceso dalyviams bus reikalingos vertėjo paslaugos, apie baigtą pasiruošimą informuoja teisėją;
7.7. rašo teismo posėdžio protokolą (pažymą apie (parengiamojo) teismo posėdžio eigą darant garso įrašą) ir daro teismo posėdžio garso įrašą. Posėdžio garso įrašą teismo pirmininko nustatyta tvarka perkelia į duomenų saugyklą/LITEKO. Protokolą pasirašo ir teisės aktuose nustatytu laiku pateikia pasirašyti teisėjui;
7.8. vykdo kitus Raštinės skyriaus vedėjo nurodymus.


IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

8. Atsako už tinkamą duomenų įvedimą LITEKO, dokumentų rengimą ir procesinių terminų laikymąsi.
__________________



Susipažinau
________________________
(parašas)
________________________
(vardas ir pavardė)
________________________
(data)
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8~5 275 14 15
El. paštas: vilniaus.regiono@teismas.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Ukmergės g. 322
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.