Teritorijų planavimo ir administravimo poskyrio teritorijų planavimo vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60773
Skelbimo data: 2024-09-30
Skelbimas galioja iki: 2024-10-14 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Akmenės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Teritorijų planavimo ir administravimo poskyrio teritorijų planavimo vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,05
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1874,67
Darbo vieta (miestas): Naujoji Akmenė
Informacija apie įstaigą: Jei pasirinkote AK – Jūsų sprendimas teisingas! Nes AK – tai Akmenės kraštas! Tai puiki vieta gyventi, dirbti, auginti vaikus, pramogauti ir ilsėtis. Nuo čia pajūris ranka pasiekiamas, iki Rygos tarptautinio oro uosto – valanda kelio. Akmenės rajonas išraizgytas pėsčiųjų ir dviračių takų, turtingas modernių viešųjų erdvių, prisagstytas vaikų žaidimų aikštelių ir poilsio kampelių...
Akmenės kraštas – tai atradimai kiekviename žingsnyje tiek kalbant apie gamtą, tiek apie verslą. Akmenės kraštas suderina, rodos, nesuderinamus dalykus – ir žaliuojančiais Ventos pakrantes, ir atšiaurų karjerų kraštovaizdį, jaukius miestelius ir visą parą rūkstančius gamyklų kaminus.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TEISĖS, TERITORIJŲ PLANAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
TERITORIJŲ PLANAVIMO IR ADMINISTRAVIMO POSKYRIO
TERITORIJŲ PLANAVIMO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus poskyrio vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas;
4.2. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. teritorijų planavimas, adresų tvarkymas, topografinių planų ir inžinerinių tinklų planų derinimas ir erdvinių duomenų tvarkymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. teritorijų planavimas;
6.2. teritorijų planavimas, adresų tvarkymas, topografinių planų ir inžinerinių tinklų planų derinimas ir erdvinių duomenų tvarkymas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
12. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
13. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
15. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
16. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
17. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
19. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
20. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
21. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
22. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
23. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
24. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
25. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
26. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
27. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
28. Vykdo savivaldybės administracijos direktoriaus pavestas organizatoriaus funkcijas, organizuojant savivaldybės ir vietovės lygmens kompleksinio ir specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimą ir sprendinių įgyvendinimą Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatyme nustatyta tvarka ir atlieka su tuo susijusias funkcijas..
29. Dirba su Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacine sistema (TPDRIS). Registruoja patvirtintus teritorijų planavimo dokumentus Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registre (TPDR), tvarko registrą. Priima ir užtikrina informacijos paskelbimą apie numatomą teritorijų planavimą pareiškėjo prašymu..
30. Rengia dokumentus, teisės aktų projektus žemės sklypų naudojimo paskirties ir naudojimo būdo keitimui, nustatymui (jei nebuvo nustatyta). Tvarko gyvenamųjų vietovių informacinę sistemą, ruošia ir teikia dokumentus registrui suteikiant ar keičiant gatvių pavadinimus, numerius sklypams, pastatams, patalpoms ir butams, veda ir tvarko jų apskaitą..
31. Sprendžia savivaldybės kompetencijai priklausančius klausimus geodezijos, kartografijos srityse ir dėl erdvinių duomenų rinkinių tvarkymo, atnaujinimo, naudojimo. Dirba su Topografijos ir inžinerinės infrastruktūros informacine sistema (TIIS), teikia geodezinę ir kartografinę medžiagą, atlieka derinimus. Atlieka GIS erdvinių duomenų bazių tvarkymo, papildymo, kontrolės, atnaujinimo darbus..
32. Pagal kompetenciją rengia ir teikia duomenis, reikalingus Savivaldybės strateginiams plėtros ir veiklos planams, Skyriaus veiklos planams ir ataskaitoms sudaryti, įgyvendinti, teikia savo veiklos ataskaitą Poskyrio vedėjui..
33. Dalyvauja Administracijos direktoriaus įsakymais ir Mero potvarkiais sudarytų komisijų, darbo grupių darbe ir atlieka jų pavestas užduotis, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuluoti uždaviniai..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

34. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
34.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
34.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
34.3. studijų kryptis – architektūra (arba);
34.4. studijų kryptis – aplinkotyra (arba);
arba:
34.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
34.6. darbo patirties sritis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis ;
34.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
34.8. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
34.9. darbo patirties sritis – žemėtvarkos patirtis;
34.10. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

35. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
35.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
35.2. organizuotumas - 3 lygis;
35.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
35.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
35.5. komunikacija - 3 lygis.
36. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
36.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
36.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Gražina Čekolytė
Telefonas: +37052196830; +37067286453
El. paštas: grazina.cekolyte@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.