Transatlantinio bendradarbiavimo ir saugumo politikos departamentas Administratorius sekretorius (5,83-7,26)
Skelbimo nr.: | 72106 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-07-12 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-07-26 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Transatlantinio bendradarbiavimo ir saugumo politikos departamentas Administratorius sekretorius (5,83-7,26) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
TRANSATLANTINIO BENDRADARBIAVIMO IR SAUGUMO POLITIKOS DEPARTAMENTO ADMINISTRATORIAUS SEKRETORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Transatlantinio bendradarbiavimo ir saugumo politikos departamento administratorius sekretorius yra specialistas, kurios pareigybė priskiriama A lygiui. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu ir kitą užsienio kalbą ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 3.3. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu; 3.4. sugebėti kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, būti plačių interesų, komunikabiliam; 3.5. būti susipažinusiam su raštvedybos taisyklėmis; 3.6 atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. pagal departamento kompetenciją užtikrina įslaptintos bei neįslaptintos informacijos priėmimą, registravimą, saugojimą, dauginimą bei išplatinimą darbuotojams; 4.2. atlieka departamente gaunamų raštų vykdymo kontrolę; 4.3. tvarko ir archyvuoja departamento bylas; 4.4. pildo departamento darbo laiko apskaitos žiniaraštį; 4.5. pagal savo kompetenciją rengia pažymas ir atsakymus į oficialius raštus; 4.6. administruoja departamentui skirtus asignavimus; 4.7. organizuoja departamento vykdomus viešuosius pirkimus; 4.8. padeda organizuoti departamento renginius; 4.9. tvarko departamento direktoriaus darbotvarkę, komandiruotes ir vizitus; 4.10. organizuoja departamento svečių priėmimą; 4.11. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio departamento direktoriaus tarnybinius pavedimus. Susipažinau _________________________________ Vardas, pavardė, pareigos _________________________________ Parašas, data |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8-5-236 24 00 |
El. paštas: | urm@urm.lt |
Adresas: | J. Tumo-Vaižganto g. 2, LT-01511 Vilnius |