Turto ir socialinės paramos skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 54323
Skelbimo data: 2022-12-09
Skelbimas galioja iki: 2022-12-23
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Šilalės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Turto ir socialinės paramos skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 8.60
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,556.60
Darbo vieta (miestas): Šilalė
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TURTO IR SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. sprendimų įgyvendinimas;
4.2. priežiūra ir kontrolė.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. leidimų, licencijų išdavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. sprendimų, susijusių su valstybei ir savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto valdymu, naudojimu ir disponavimu juo, įgyvendinimas;
6.2. Lietuvos vežėjų duomenų, susijusių su kelių transportu, kaupimo, valstybės informacinės sistemos „Vektra“ stebėsenos vykdymas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
15. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
17. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
18. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
19. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
20. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
21. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
22. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
24. Teisės aktų nustatyta tvarka rengia dokumentus, susijusius su valstybei ir savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo įgyvendinimu ir valstybės turto nurašymu.
25. Nagrinėja įmonių, įstaigų, organizacijų ir gyventojų pareiškimus, skundus ir teikia konsultacijas pagal kompetenciją; vykdo Lietuvos vežėjų duomenų, susijusių su kelių transportu, kaupimo, valstybės informacinės sistemos „Vektra“ stebėseną.
26. Ruošia licencijų, suteikiančių teisę verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais, tabako gaminiais, išdavimo (papildymo, patikslinimo, panaikinimo) dokumentus; Ruošia leidimų, suteikiančių teisę verstis didmenine ir mažmenine prekyba nefasuotais naftos produktais, suskystintomis naftos dujomis, skirtomis autotransporto priemonėmis, išdavimo dokumentus.
27. Pasibaigus kalendoriniams metams, pagal dokumentacijos planą, sutvarko dokumentus ir perduoda juos saugoti į archyvą.
28. Turėdamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu suteiktus įgaliojimus, surašo administracinių nusižengimų protokolus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas ir skiria administracines nuobaudas už atitinkamuose Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso straipsniuose numatytus administracinius nusižengimus.
29. Organizuoja Šilalės rajono savivaldybės nekilnojamo turto ir kitų nekilnojamų daiktų, nereikalingo arba netinkamo (negalimo) naudoti turto pardavimą viešajame aukcione.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

30. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
30.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
30.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
30.4. studijų kryptis – apskaita (arba);
30.5. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
30.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.7. darbo patirties sritis – turto valdymo patirtis;
30.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

31. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
31.2. organizuotumas - 3 lygis;
31.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
31.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
31.5. komunikacija - 3 lygis.
32. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
32.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
33. Profesinė kompetencija:
33.1. veiklos planavimas - 3 lygis;
33.2. informacinių technologijų valdymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Vaiva Minkevičienė
Telefonas: +37052196811; +37067289048
El. paštas: vaiva.minkeviciene@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.