Turto valdymo ir priežiūros skyriaus Vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 69757 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-03-30 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija |
Pareigos: | Turto valdymo ir priežiūros skyriaus Vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 5.20 |
Darbo vieta (miestas): | Mažeikiai |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Mažeikių rajono savivaldybės Administracijos direktoriaus 2021 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. A1-580 TURTO VALDYMO IR PRIEŽIŪROS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Turto valdymo ir priežiūros skyriaus vyriausiojo specialisto, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė priskirta specialistų pareigybės grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybė reikalinga koordinuoti ir vykdyti Mažeikių rajono savivaldybės gyvenamojo fondo išnuomojimą teisės aktų nustatyta tvarka, kontroliuoti gyvenamojo fondo būklę, tinkamą eksploatavimą, sutartinius nuomininkų įsipareigojimus, tvarkyti Savivaldybės nekilnojamojo turto kadastrą ir registrą. 4. Pareigybės pavaldumas. Vyriausiasis specialistas pavaldus Turto valdymo ir priežiūros skyriaus vedėjui. II. SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės išsilavinimą; 5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Savivaldybės turto valdymą, Savivaldybės gyvenamųjų patalpų ir socialinio būsto fondo plėtrą, jo valdymą, naudojimą ir privatizavimą, 5.3. išmanyti, vadybos, viešojo administravimo, dalykinės raštvedybos pagrindus, gebėti įgyvendinti vietos savivaldos veiksmus reglamentuojančių įstatymų, kitų teisės aktų nuostatas praktikoje, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus; 5.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų rengimo taisykles; 5.5. mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu. III. SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. rengia Savivaldybės direktoriaus (toliau-Direktoriaus) įsakymų, sutarčių ir kitų dokumentų projektus dėl Savivaldybės administracijos patikėjimo teise valdomo bei Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio gyvenamojo fondo naudojimo; 6.2. sudaro ir tvarko: 6.2.1. šeimų ir asmenų, turinčių teisę į Savivaldybės socialinį būstą ar jo sąlygų pagerinimą, sąrašus; 6.2.2. butų skyrimo dokumentus buvusių politinių kalinių ir tremtinių šeimoms; 6.2.3. dokumentus dėl Savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomininkų apsikeitimo nuomojamomis patalpomis; 6.3. rengia dokumentus dėl Savivaldybės gyvenamojo fondo nuomos sutarčių sudarymo ir dokumentus dėl nuomos sutarčių nutraukimo; 6.4. rengia dokumentus dėl būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijos mokėjimo; 6.5. dalyvauja Direktoriaus įsakymais ar Savivaldybės mero potvarkiais sudarytų komisijų, susijusių su vyriausiojo specialisto koordinuojama veikla, darbe; 6.6. organizuoja periodinius Savivaldybės gyvenamųjų patalpų patikrinimus, siekiant nustatyti ar laikomasi sutartinių įsipareigojimų, ar nuomininkai tinkamai prižiūri ir rūpinasi išnuomotu turtu; 6.7. renka pareigoms vykdyti reikalingą informaciją iš Savivaldybės administracijos padalinių, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių, biudžetinių ir viešųjų įstaigų, nuomininkų, pagal sutartis viešąsias paslaugas teikiančių tiekėjų, valstybės įstaigų ir institucijų, ūkio subjektų, ją sistemina ir analizuoja; 6.8. teikia derinti skyriaus vedėjui parengtų dokumentų projektus; 6.9. tvarko, prižiūri ir tikslina su pareigomis susijusios informacijos duomenų bazes ir dokumentaciją; 6.10. skyriaus kompetencijos klausimais kaupia duomenis ir teikia ataskaitas bei kitą informaciją suinteresuotiems ir tokią informaciją gauti turintiems teisę asmenims; 6.11. konsultuoja savo kompetencijos klausimais Savivaldybės administracijos padalinių specialistus; 6.12. vykdo kitus teisėtus skyriaus vedėjo, savivaldybės administracijos vadovybės pavedimus, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai; 6.13. rengia bylas archyvui; 6.14. užtikrina informacijos ir dokumentų, kuriais disponuojama, saugojimą ir konfidencialumą. IV. ATSAKOMYBĖ 7. Darbuotojas už pavestų funkcijų nevykdymą ar netinkamą vykdymą asmeniškai atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Susipažinau: (Parašas) (Vardas ir pavardė) (Data) |
|
Informacija apie įstaigą: | Mažeikių rajono savivaldybės administracija |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-443) 98 206 |
El. paštas: | savivaldybe@mazeikiai.lt |
Adresas: | Laisvės g. 8, 89223 Mažeikiai |