Turto valdymo skyriaus vedėjas
Skelbimo nr.: | 66316 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-08-31 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Turto valdymo skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. rugpjūčio 20 d. įsakymu Nr. A1-755 ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO TURTO VALDYMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Administravimo departamento (toliau – departamentas) Turto valdymo skyriaus (toliau – skyrius) vedėjas yra struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupės darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš valstybės, savivaldybių biudžetų ir valstybės pinigų fondų (toliau – darbuotojas). 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 3.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį; 3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės funkcijoms atlikti; 3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 3.5. turėti darbo patirties turto priežiūros ir administravimo srityje; 3.6. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija; 3.7. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir skyriaus veiklą; 3.8. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 3.9. mokėti dirbti MS Office programiniu paketu; 3.10. išmanyti pastatų naudojimo, priežiūros, kapitalinio ir einamojo remonto tvarką; 3.11. išmanyti saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos reikalavimus; 3.13. turėti gerus administracinius gebėjimus, būti sąžiningam, pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, iniciatyviam, gebėti bendrauti laikantis tarnybinės etikos; 3.14. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja skyriaus veiklą, užtikrina skyriaus funkcijų ir pavedimų vykdymą, vadovauja skyriui, paskirsto skyriaus darbuotojams darbus ir kontroliuoja jų atlikimą, prireikus vykdo padalinio veiklas; 4.2. priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus; 4.3. analizuoja ir vertina skyriaus veiklos efektyvumą, teikia išvadas ir siūlymus departamento direktoriui skyriaus veiklos tobulinimo klausimais; 4.4. vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos, dokumentų rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją ar dokumentus; 4.5. pagal skyriaus kompetenciją užtikrina tinkamą ministerijos materialinių išteklių valdymą; 4.6. organizuoja ministerijos ūkinių išlaidų planavimą ir vykdymą; 4.7. organizuoja ir kontroliuoja ministerijos patalpų ir materialinių vertybių priežiūrą ir saugumą; 4.8. užtikrina su skyriaus veikla susijusių sutarčių tinkamą vykdymą; 4.9. rengia specialiąsias viešųjų pirkimų dokumentų sąlygas – technines specifikacijas, specialiuosius reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai, reikalavimus tiekėjų pasiūlymų vertinimui (perkant ne pagal kainos kriterijų), prireikus vykdo mažos vertės neskelbiamų apklausų, atliekamų žodžiu, pirkimus; 4.10. užtikrina įslaptintos informacijos fizinę apsaugą; 4.11. koordinuoja, ministerijos darbuotojų ir kitų asmenų, gavusių leidimus statyti nuosavus ir tarnybinius automobilius ministerijos stovėjimo aikštelėse, patekimą į jas; 4.12. atstovauja ministerijai skyriui priskirtais klausimais kitose ministerijose, valstybės ir (ar) savivaldybių institucijose, įstaigose, organizacijose; 4.13. pagal kompetenciją rengia ar dalyvauja rengiant vidaus teisės aktų projektus, teikia departamento direktoriui ar ministerijos vadovybei pastabas ir pasiūlymus dėl galiojančių teisės aktų ar jų projektų tobulinimo; 4.14. konsultuoja, teikia išvadas, metodines rekomendacijas, tarnybinę pagalbą ministerijos darbuotojams, įstaigoms prie ministerijos, kitoms ministerijai pavaldžioms įstaigoms, valstybės ir (ar) savivaldybių institucijoms, įstaigoms ir (ar) organizacijoms su skyriaus veiklos sritimi susijusiais klausimais; 4.15. nagrinėja asmenų prašymus, skundus; 4.16. pasirašo informacinio pobūdžio raštus; 4.17. kartu su kitais ministerijos administracijos padaliniais ir darbuotojais dalyvauja rengiant ministerijos kovos su korupcija programą ir jos įgyvendinimo priemonių planą; 4.18. pagal kompetenciją dalyvauja planuojant ir įgyvendinant ministerijos veiklos projektus; 4.19. valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka; 4.20. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su skyriaus funkcijomis; 4.21. vykdo kitas įstatymų ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų numatytas funkcijas, susijusius su skyriaus funkcijomis. 5. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus departamento direktoriui. __________ Susipažinau _______________ (Parašas) ________________ (Vardas ir pavardė) _______________ (Data) |
|
Informacija apie įstaigą: | Algos pastoviosios dalies koeficientų intervalas 9,0 - 11,0. |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 2664201 |
El. paštas: | post@socmin.lt |
Adresas: | A. Vivulskio g. 11, LT 03610 Vilnius |