Turto valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 62805
Skelbimo data: 2020-01-23
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Turto valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 5.20
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos darbo biržos direktoriaus prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
2018 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. V-190

FINANSŲ, TEISĖS IR PIRKIMŲ DEPARTAMENTO TURTO VALDYMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS (koeficientas- nuo 5,2)
Darbo vieta-Geležinio Vilko g. 3A, Vilnius

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Finansų, teisės ir pirkimų departamento Turto valdymo skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas) ir ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau –Užimtumo tarnyba) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Finansų, teisės ir pirkimų departamento Turto valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga vykdyti turto įsigijimą, naudojimą veikloje, pirminę apskaitą ir priežiūrą, tvarkyti kitus ūkio reikalus.
4. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
DARBUOTOJO VEIKLOS SRITIS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas bendrojoje veiklos srities – infrastruktūros ir materialinių resursų planavimas, efektyvus valdymas, valdomo turto priežiūra, personalo aprūpinimas darbo priemonėmis – funkcijas.

III SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
6.1. turėti aukštąjį išsilavinimą;
6.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinių įstaigų turto valdymą, materialaus ir nematerialaus turto apskaitą bei tvarkymą, darbo santykių reguliavimą, valstybės įstaigų administracinę ir ūkinę veiklą, viešuosius pirkimus, mokėti jų nuostatas taikyti praktikoje;
6.3. mokėti vykdyti pirminę materialinių vertybių apskaitą, rengti ir įforminti technines specifikacijas, pirkimo dokumentus, oficialius dokumentus;
6.4. mokėti nustatyti prekių, paslaugų ir darbų, būtinų užtikrinti dirbančiųjų veiklai, technines charakteristikas, kiekius, apimtis;
6.5. sugebėti rasti, kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti ir pritaikyti informaciją, sugebėti naudotis viešaisiais informacijos šaltiniais;
6.6. sugebėti savarankiškai dirbti, planuoti savo veiklą;
6.7. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
6.8. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
7.1. sudaro tinkamas Užimtumo tarnybos personalui darbo sąlygas, organizuoja ir aprūpina darbo vietas darbo reikmenimis, priemonėmis, ūkiniu inventoriumi ir atsargomis;
7.2. organizuoja ir vykdo prekių ir paslaugų tiekimą ir priežiūrą pagal sudarytas sutartis, atlieka patalpų valymo paslaugų priežiūrą, geriamo vandens tiekimą, aprūpinimą reprezentacinėmis ir kt. prekėmis bei paslaugomis;
7.3. planuoja, organizuoja ir užtikrina priskirto Užimtumo tarnybos turto valdymą, priežiūrą, taupų ir racionalų jo naudojimą;
7.4. surenka paraiškas iš Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių apie reikalingas darbui priemones, atsargas ir paslaugas;
7.5. atlieka perkamų prekių, paslaugų, darbų rinkos analizę, nustato jų poreikį;
7.6. rengia paraiškas, planus, prognozes ir ataskaitas jo kompetencijai priskirtais klausimais;
7.7. rengia pirkimo paraiškų projektus, derina prekių ir paslaugų įsigijimo klausimus su Skyriaus vedėju;
7.8. teikia pasiūlymus viešųjų pirkimų planui sudaryti;
7.9. rengia technines specifikacijas, sąlygas ir kitus dokumentus viešiesiems prekių ir paslaugų pirkimams savo kompetencijai priskirtose srityse, ūkinių sutarčių projektus pagal patvirtintus pavyzdžius;
7.10. organizuoja duomenų surinkimą ir suvestinių techninių specifikacijų parengimą centralizuotiems pirkimams savo kompetencijos klausimais;
7.11. atlieka pagal savo kompetenciją ūkinių sutarčių vykdymo stebėseną, tikrina prekių ar suteiktų paslaugų kokybę ir priima jas, vizuoja pateiktas apmokėjimui PVM sąskaitas faktūras, rengia pretenzijų tiekėjams dėl materialinių vertybių savybių neatitikimo nustatytiems reikalavimams projektus;
7.12. organizuoja inventoriaus naudojimą, priežiūrą ir remontą pagal saugos darbe, priešgaisrinės saugos ir higienos reikalavimus, kontroliuoja atliekamų paslaugų eigą;
7.13. organizuoja ir prižiūri švaros bei tvarkos palaikymą Užimtumo tarnybos patalpose ir teritorijoje;
7.14. išduoda Užimtumo tarnybos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, vykdantiems tarnybinių lengvųjų automobilių vairuotojo funkcijas arba kuriems patikėtas tarnybinio automobilio vairavimas kelionės lapus, priima juos, pasibaigus apskaitos laikotarpiui, patikrina kelionės lapų užpildymo kokybę, degalų įsigijimą pagrindžiančius dokumentus, nustatyta tvarka perduoda juos finansų apskaitą tvarkančiam skyriui;
7.15. atsako už jam patikėto Užimtumo tarnybos turto saugumą, tvarko neišduotą naudojimui turtą saugojimo patalpose;
7.16. tvarko ir užtikrina materialinių vertybių pirminę apskaitą, įsigijimą, tinkamą sandėliavimą, naudojimą bei apsaugą, išduoda iš sandėlių materialines vertybes, dalyvauja priimant, perduodant ir nurašant Užimtumo tarnybos turtą, spausdina iš Finansų valdymo ir apskaitos informacinės sistemos inventorinius numerius Užimtumo tarnybos turto žymėjimui;
7.17. nustatyta tvarka laiku ir teisingai užpildo materialinių vertybių buhalterinės apskaitos dokumentus, rengia ir teikia prekines – pinigines bei kitas ataskaitas apie turto ir atsargų kitimą bei likučius, kas mėnesį atsiskaito finansų apskaitą tvarkančiam skyriui apie sunaudotas medžiagas ir kitas materialines vertybes;
7.18. užtikrina, kad visas Užimtumo tarnybos turtas būtų apskaitytas pagal jų buvimo vietą ir tinkamai bei tiksliai identifikuojamas, turėtų inventorinius numerius, medžiagų, prekių likučiai atitiktų nurodytiems buhalterijos dokumentuose;
7.19. priima saugojimui turtą, tikrina, ar gautos ir priimamos į sandėlį prekės atitinka nustatytus techninius reikalavimus bei sąskaitoje faktūroje ar važtaraštyje nurodytus kiekius;
7.20. dalyvauja perkeliant naudojamą turtą iš vienos patalpos į kitą, fiksuoja šiuos faktus apskaitos dokumentuose ir Finansų valdymo ir apskaitos informacinės sistemos turto apskaitos posistemėje;
7.21. išduoda naudojimui turtą, rengia sunaudoto, netinkamo (negalimo) ar nereikalingo turto nurašymo dokumentus pagal sunaudojimo bei nurašymo normas, pildo turto pirminės buhalterinės apskaitos dokumentus, rengia ir pateikia nustatytus dokumentus atsiskaitymui su finansų apskaitą tvarkančiu skyriumi;
7.22. apskaito nenaudojamą turtą, kontroliuoja likučius,
7.23. dalyvauja metinėse ir kitose Užimtumo tarnybos turto inventorizacijose, patikrose;
7.24. vykdo valdomo turto pripažinimo nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti nurašymo, pardavimo aukcionuose arba sunaikinimo procedūras;
7.25. vadovaujantis teisės aktų nustatyta tvarka, vykdo mažos vertės viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas, parenkant prekių ir paslaugų tiekėjus;
7.26. dalyvauja organizuojant ir aptarnaujant renginius, delegacijų ir svečių priėmimą, organizuojant jų aptarnavimą ir organizacinį aprūpinimą, žymių ir nusipelniusių asmenų, darbuotojų asmeninių ir darbo švenčių progomis sveikinimą, rengia sąmatas visiems Užimtumo tarnyboje organizuojamiems renginiams;
7.27. dalyvauja ruošiant ir ruošia patalpas pasitarimams ir kitiems renginiams pagal tarnybinio protokolo reikalavimus, vykdo pirkimus pagal renginių sąmatas;
7.28. aprūpina gėlėmis ar jų kompozicijomis darbo, asmeninių švenčių, mirties ir kitais atvejais;
7.29. paskirsto Užimtumo tarnybos išleistus leidinius teritoriniams padaliniams ir organizuoja jų išsivežimą;
7.30. įriša, laminuoja dokumentus arba organizuoja jų įrišimą;
7.31. paruošia reprezentacines prekes įteikimui;
7.32. organizuoja antspaudų ir spaudų pagaminimą, apskaitą bei sunaikinimą;
7.33. planuoja savo veiklą, teikia duomenis skyriaus planų rengimui, rengia oficialių dokumentų Skyriaus kompetencijos klausimais projektus;
7.34. sudaro, tvarko, saugo ir nustatyta tvarka perduoda į Užimtumo tarnybos archyvą priskirtas dokumentacijos plane bylas;
7.35. pagal kompetenciją rengia ataskaitas, informacijas ir analizes, oficialių dokumentų projektus Skyriaus vedėjui ir Finansų, teisės ir pirkimų departamento direktoriui;
7.36. nustatyta tvarka atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo veiklą;
7.37. pavaduoja kitą Skyriaus specialistą, jam nesant darbe;
7.38. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Finansų, teisės ir pirkimų departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.

V SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

8. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už:
8.1. savo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą;
8.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą;
8.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi;
8.4. racionalų darbo laiko naudojimą.
9. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyba, privalo perduoti visus turimus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais tiesioginį vadovą arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį.
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 236 0770
El. paštas: info@ldb.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.