Turto valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas. Pareiginės algos koeficientai (baziniais dydžiais) 8,52-10,06 (priklausomai nuo profesinio darbo patirties)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 85853
Skelbimo data: 2023-02-07
Skelbimas galioja iki: 2023-02-22
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos probacijos tarnyba
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos probacijos tarnyba
Pareigos: Turto valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas. Pareiginės algos koeficientai (baziniais dydžiais) 8,52-10,06 (priklausomai nuo profesinio darbo patirties)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Nenustatyta
Informacija apie įstaigą: Išsamesnę informaciją apie skelbiamą konkursą galima gauti Lietuvos probacijos tarnybos Administravimo skyriuje telefonu 8 672 85 727, elektroniniu paštu indre.rasiule@probacija.lt
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Lietuvos probacijos tarnybos direktoriaus 2023 m. sausio 26 d.

įsakymu Nr. V-32

TURTO VALDYMO SKYRIAUS

VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Turto valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistų grupės darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė.
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Pareigybės paskirtis – planuoti, organizuoti, tvarkyti, apibendrinti Lietuvos probacijos tarnybos (toliau – Tarnyba) valdomo turto duomenis bei sisteminti juos, koordinuoti ir kontroliuoti įstaigos veiklai naudojamų patalpų tinkamą eksploataciją, materialinį aprūpinimą, rūpintis darbuotojų tinkamomis, saugiomis ir sveikomis darbo sąlygomis, civiline ir priešgaisrine sauga.
  4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam pralygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį turto valdymo srityje;

5.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos tarptautinėmis sutartimis ir kitais bausmių vykdymo sistemos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais, Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymu, Viešųjų pirkimų įstatymu bei kitais ūkinę veiklą reglamentuojančiais teisės aktais;

5.4. išmanyti civilinę, priešgaisrinę ir darbuotojų saugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus;

5.5. išmanyti materialinius ir techninius viešųjų pirkimo sutarčių sudarymo ir įgyvendinimo principus, patalpų eksploatavimo, priežiūros ir remonto reikalavimus;

5.6. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, domėtis naujovėmis ir naujausiais, priskirtas funkcijas reglamentuojančiais, teisės aktais, gebėti pagal kompetenciją priimti sprendimus, argumentuoti, gebėti pasirinkti darbo metodus, užduotims įvykdyti;

5.7. gebėti analizuoti dokumentus, daryti išvadas viešųjų pirkimų ir kitais, su pavestomis funkcijomis susijusiais, klausimais, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

5.8. mokėti dirbti kompiuteriu ,,Microsoft Office“ programiniu paketu.

5.9. turėti teisę vairuoti ne žemesnės kaip B kategorijos transporto priemones.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  1. Šias pareigas einantis darbuotojas privalo vykdyti šias funkcijas:

6.1. organizuoja Tarnybos darbuotojų aprūpinimą reikiamu inventoriumi, kanceliarinėmis bei ūkinėmis prekėmis;

6.2. analizuoja ir apibendrina valstybės biudžeto asignavimų, skirtų Lietuvos probacijos veiklai pastatų eksploatacijai bei darbuotojų materialiniam aprūpinimui, teikia išvadas dėl racionalaus asignavimų šiose srityse panaudojimo;

6.3. pagal pavestas funkcijas kartu Tarnybos padaliniais apskrityse vykdo prekių, paslaugų ir darbų įsigijimo pirkimų išankstinio poreikio analizę (išskyrus kompiuterių ir informacinių sistemų, kompiuterinės įrangos poreikius) ir dalyvauja rengiant metinį viešųjų pirkimų planą;

6.4. atlieka pagal kompetenciją priskirtų sutarčių vykdymą ir kontrolę, ataskaitų tikrinimą ir teikiamų prekių / paslaugų kokybės kontrolę;

6.5. pagal kompetenciją rengia pirkimo užduotis, vykdo pirkimų iniciatoriui pavestas funkcijas;

6.6. teikia pasiūlymus dėl nereikalingo arba netinkamo (negalimo) naudoti turto panaudojimo bei organizuoja nurašyto turto išardymo ir likvidavimo procedūras;

6.7. organizuoja Tarnybos aprūpinimą tarnybinėmis patalpomis, panaudos ar nuomos sutarčių, perdavimo-priėmimo aktų pasirašymą ir kontroliuoja jų vykdymą;

6.8. atlieka einamosios finansų kontrolės ir vidaus kontrolės procedūras;

6.9. organizuoja Tarnybos materialinių vertybių inventorizaciją;

6.10. organizuoja materialinių vertybių paskirstymą, įformina jų perdavimą – priėmimą ir teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja materialinių vertybių nurašymo procedūras;

6.11. rengia metinį Tarnybos taupymo plano projektą, kaupia ir analizuoja informaciją apie Tarnybos energetinių resursų naudojimą, pokyčius ir lėšų sąnaudas, teikia išvadas ir pasiūlymus Skyriaus vedėjui;

6.12. užtikrina, kad visose darbo vietose būtų sudarytos sveikos ir saugios darbo sąlygos ir nustatyta tvarka instruktuoja (įvadinis darbų saugos instruktažas) priimamus į darbą asmenis bei kontroliuoja kaip laikomasi darbuotojų saugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų;

6.13. dalyvauja tiriant nelaimingus atsitikimus įstaigoje, tvarko nelaimingų atsitikimų darbe tyrimų dokumentų apskaitą;

6.14. atlieka veiksnių keliamos rizikos vertinimą pagal patvirtintą metodiką;

6.15. organizuoja darbuotojų mokymą civilinės saugos srityje, prognozuoja ekstremalias situacijas, planuoja ir įgyvendina prevencijos priemones, rengia ekstremaliųjų situacijų valdymo plano projektą, organizuoja darbuotojų aprūpinimą individualiomis ir kolektyvinėmis apsaugos priemonėmis;

6.16. dalyvauja rengiant ir pagal kompetenciją rengia atsakymus į valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, visuomeninių organizacijų, Lietuvos probacijos tarnyboje gautus paklausimus ir kitokio pobūdžio raštus, į asmenų prašymus, pareiškimus ir skundus, užtikrindamas pagrįstą ir objektyvų asmenų prašymų, skundų ir pareiškimų nagrinėjimą;

6.17. inicijuoja, rengia, dalyvauja rengiant įsakymų, sprendimų ir kitų teisės aktų projektus turto valdymo, įsigijimo, naudojimo, disponavimo juo, darbo saugos, civilinės saugos ir priešgaisrinės saugos klausimais;

6.18. pagal savo kompetenciją rengia ir (arba) dalyvauja rengiant dokumentus dėl turto valdymo, naudojimo, disponavimo, teisinės būklės keitimo (nuomos, panaudos ir kt.) teisinės registracijos;

6.19. pavestų vykdyti funkcijų klausimais kaupia duomenis, rengia ir teikia ataskaitas bei kitą informaciją atsakingoms institucijoms ir tokią informaciją gauti turintiems teisę asmenims;

6.20. pagal pareigybės kompetenciją konsultuoja Lietuvos probacijos tarnybos darbuotojus ir dalyvauja Tarnybos darbo grupių ir komisijų veikloje;

6.21. Skyriaus vedėjui pavedus, nesant Skyriaus darbuotojo (atostogų, ligos ar komandiruotės atvejais) atlieka jo funkcijas;

6.22. pagal pareigybės kompetenciją vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Lietuvos probacijos tarnybos tikslai.

__________________________

Susipažinau

___________________________________

(Parašas)

___________________________________

(Vardas ir pavardė)

___________________________________

(Data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 602 11222
El. paštas: probacija@probacija.lt
Adresas: Kalvarijų g. 129-302, LT-08221 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.