Ūkio dalies vadovas
Skelbimo nr.: | 105400 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-06-09 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-06-23 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Joniškio rajono vaiko ir šeimos gerovės centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Joniškio rajono vaiko ir šeimos gerovės centras |
Pareigos: | Ūkio dalies vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,10 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1963,94 |
Darbo vieta (miestas): | Žagarė |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientas nuo 1,10 iki 1,23. Informacija apie įstaigą - interneto svetainėje www.zspc.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Joniškio rajono vaiko ir šeimos gerovės centro direktoriaus 2025 m. birželio 5 d. įsakymu Nr. V-234 JONIŠKIO RAJONO VAIKO IR ŠEIMOS GEROVĖS CENTRO ŪKIO DALIES VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS PAREIGYBĖ 1. Ūkio dalies vadovas yra vadovaujančio specialisto, turinčio pavaldžių darbuotojų, pareigybės grupės specialistas. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – organizuoti, koordinuoti ir užtikrinti Joniškio rajono vaiko ir šeimos gerovės centro (toliau – Centras) ūkio ir techninio aptarnavimo veiklą, efektyvų materialinių bei techninių išteklių panaudojimą, pastatų, įrenginių, inžinerinių tinklų ir infrastruktūros priežiūrą bei tinkamą eksploatavimą. Vadovas atsakingas už ūkinių darbų planavimą, priežiūrą ir kontrolę, siekiant užtikrinti sklandų ir saugų įstaigos veiklos funkcionavimą pagal galiojančius teisės aktus, higienos, priešgaisrinės saugos bei darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus. Ūkio dalies vadovas vykdo viešųjų pirkimų funkcijas: planuoja, organizuoja ir atlieka įstaigos viešuosius pirkimus, užtikrina jų vykdymą pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą bei kitus su pirkimų organizavimu susijusius teisės aktus, koordinuoja sutarčių vykdymą bei kontroliuoja pirkimų dokumentacijos atitiktį teisiniams reikalavimams. Vadovas yra atsakingas už Centro informacinės infrastruktūros (IT sistemų, kompiuterinės ir programinės įrangos, tinklų ir duomenų saugos) priežiūrą, vystymą bei veikimo užtikrinimą. Jis koordinuoja informacinių technologijų naudojimą Centre, prižiūri IT resursų techninę būklę ir inicijuoja jų atnaujinimą bei sprendžia informacinių sistemų veiklos sutrikimus, bendradarbiaudamas su IT paslaugų teikėjais ar specialistais. 4. Ūkio dalies vadovastiesiogiai pavaldus Centro direktoriui. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Ūkio dalies vadovas (-ė) turi atitikti šiuos reikalavimus: 5.1. turėti aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją technologijų mokslų studijų arba socialinių mokslų studijų srityse; 5.2. turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti B kategorijos kelių transporto priemones ir turėti ne mažesnę kaip 2 metų vairavimo patirtį; 5.3. turėti vartotojų dujų sistemų su dujas deginančiais įrengimais iki 120kw galios eksploatavimo vadovo pažymėjimą; turėti priešgaisrinės saugos vadovo pažymėjimą; turėti specialisto, atsakingo už darbų (darbuotojų) saugą, pažymėjimą; 5.4. mokėti naudoti individualias saugos priemones; žinoti elektrosaugos taisykles; žinoti krovinių kėlimo rankomis taisykles; žinoti statinių techninės priežiūros taisykles; žinoti saugumo techniką dirbant su įtaisais ir įrankiais; 5.5. mokėti vykdyti Viešuosius pirkimus, žinoti Viešųjų pirkimų įstatymą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus; 5.6. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Konstitucija, darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, viešuosius pirkimus, pastatų techninę priežiūrą, šilumos ir elektros ūkio priežiūrą, darbuotojų saugą ir sveikatą, priešgaisrinę saugą; 5.7. būti pareigingam, darbščiam, mokėti bendrauti, gebėti organizuoti, planuoti darbą, paskirstyti darbą atsakingiems darbuotojams, kontroliuoti, kaip jis atliekamas; 5.8. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas; 5.9. išmanyti Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus ir Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas, taip pat Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus; 5.10. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programomis ir naudotis šiuolaikinėmis ryšio technologijomis (elektroniniu paštu, internetu ir kt.). III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Ūkio dalies vadovas (-ė) vykdo šias funkcijas: 6.1. priima su ūkio dalies veikla susijusius sprendimus; 6.2. konsultuoja, rengia ir teikia pasiūlymus su ūkio dalies veikla susijusiais klausimais; 6.3. vadovauja ūkio dalies veiklų vykdymui, apdoroja ūkio dalies veiklai vykdyti aktualią informaciją, prireikus, vykdo ūkio dalies veiklas; 6.4. rengia ir teikia direktoriui su ūkio dalies veikla susijusią informaciją, rengia su ūkio dalies veikla susijusius dokumentus, tvarko ūkio dalies dokumentaciją; 6.5. nustato ūkio dalies darbuotojams užduotis, kontroliuoja jų vykdymą, rūpinasi darbuotojų kvalifikacijos tobulinimu, teikia siūlymus dėl jų skatinimo ar drausminių nuobaudų skyrimo, rengia pavaldžių darbuotojų pareigybių aprašymus, esant poreikiui rengia jų pakeitimus ar papildymus; 6.6. rūpinasi Centro patalpų ir teritorijų priežiūra ir valymu, užtikrina tinkamą pastatų eksploatavimą ir apsaugą, organizuoja ir užtikrina Centro tarnybinių automobilių skyrimą, efektyvų ir ekonomišką naudojimą, saugojimą; 6.7. administruoja telemetrinę transporto kontrolės sistemą „Fleet Complete“; 6.8. užtikrina komunalinių paslaugų, šilumos, vandens, dujų, elektros tiekimą; 6.9. organizuoja Centro pastatų inžinerinės įrangos ir komunikacijų priežiūrą. 6.10. organizuoja Centro pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei eilines apžiūras, vykdo apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą; 6.11. laiku pateikia: šilumos, vandens, dujų, elektros skaitliukų parodymus kontroliuojančioms įmonėms; 6.12. organizuoja patalpų remontą, kontroliuoja jo eigą, aprūpina įstaigą baldais, inventoriumi, atlieka jų remontą; 6.13. organizuoja Centro patalpų ir lauko apšvietimo priežiūrą; 6.14. pildo statinių techninį pasą ir statinio techninės priežiūros žurnalą; 6.15. užtikrina, kad būtų laiku atliktas Centro šildymo sistemos paruošimas rudens ir žiemos sezonui; 6.16. užtikrina Centropastatų apsaugą, užtikrina materialinių vertybių priežiūrą ir saugojimą Centro patalpose; 6.17. organizuoja ir vykdo nenaudojamo ir netinkamo naudoti trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto išardymą ir likvidavimą; 6.18. organizuoja Centro darbuotojų aprūpinimą darbo rūbais, priemonėmis, reikalingomis medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrenginiais, vykdo darbuotojų supažindinimą su darbo priemonių, įrankių ir įrenginių naudojimo instrukcijomis; 6.19. užtikrina teisės aktais nustatytų Centro pastatų priešgaisrinės saugos ir darbo saugos reikalavimų įgyvendinimą ir laikymąsi, organizuoja ir užtikrina civilinės saugos parengtį Centre; 6.20. dalyvauja Centro sudarytų darbo grupių, komisijų darbe ir pagal kompetenciją teikia reikalingą informaciją ir pasiūlymus, kad būtų pasiekti šių darbo grupių, komisijų uždaviniai; 6.21. rengia ir teikia informaciją, reikalingą talpinti Centro interneto svetainės skyriuje „Viešieji pirkimai“; 6.22. planuoja prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, rengia Centro metinį viešųjų pirkimų planą, inicijuoja, organizuoja viešuosius pirkimus, rengia pirkimo dokumentus: skelbimus, kvietimus, pirkimo sąlygas, kitus dokumentus bei dokumentų paaiškinimus, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu ir kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais; 6.23. rengia sutarčių projektus ūkio dalies kompetencijos klausimais ir kontroliuoja sudarytų sutarčių vykdymą; 6.24. registruoja, tvarko ir saugo Centro viešųjų pirkimų srities veiklos dokumentus pagal Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytus dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos reikalavimus; 6.25. atlieka centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (CVP IS), centrinės perkančiosios organizacijos elektroninio katalogo (CPO.LT) ir centrinės perkančiosios organizacijos informacinės sistemos (CPO IS) administratoriaus funkcijas; 6.26. pagal nustatytus reikalavimus, rengia viešųjų pirkimų skelbimus, ataskaitas; 6.27. nustatyta tvarka dalyvauja Centro viešųjų pirkimų komisijų darbe, kai reikia, protokoluoja Centro viešųjų pirkimų komisijų posėdžius; 6.28. užtikrina Centro informacinės infrastruktūros plėtrą bei modernizavimą; 6.29. išmano kompiuterinių tinklų ir programinės įrangos diegimo, priežiūros, administravimo, saugumo užtikrinimo reikalavimus; 6.30. atlieka Centro kompiuterinės įrangos ir kitos organizacinės įrangos priežiūrą, gedimų diagnostiką, organizuoja remonto darbus; 6.31. testuoja kompiuterius, atlieka virusų paiešką ir naikina juos, atlieka Centro programinės įrangos diegimo, atnaujinimo darbus; 6.32. saugo, kopijuoja, atkuria ir prižiūri visas Centro padaliniuose naudojamas duomenų bazes, informacines sistemas, daro programų atsargines kopijas ir archyvus; 6.33. plečia kompiuterių tinklą, parengia naudoti naują įrangą, įrengia ir prijungia naujas kompiuterizuotas darbo vietas; 6.34. konsultuoja Centro padalinių darbuotojus dirbti su kompiuterine ir programine įranga; 6.35. atlieka interneto, elektroninio pašto ir duomenų perdavimo sistemų priežiūrą; 6.36. diegia spausdintuvų tvarkykles, keičia spausdintuvų ir kopijavimo įrangos eksploatacines medžiagas, atlieka kitus spausdintuvų priežiūros profilaktikos darbus; 6.37. prižiūri Centro kompiuterinių programų naudojimo legalumą; 6.38. informuoja Centro buhalteriją apie organizacinės, kopijavimo, kompiuterinės technikos ir programinės įrangos perkėlimą į kitą vietą; 6.39. atsižvelgdamas į kompiuterinės įrangos naudojimo intensyvumą ir darbo specifiką teikia Centro direktoriui pasiūlymus dėl Centro balanse esančios fiziškai nusidėvėjusios ir morališkai pasenusios kompiuterių ir programinės įrangos nurašymo, dalyvauja ją nurašant; 6.40. teikia Centro direktoriui techniškai ir ekonomiškai pagrįstus pasiūlymus dėl naujos kompiuterinės technikos ir programinės įrangos įsigijimo; 6.41. Organizuoja fiksuoto ir judriojo telefoninio ryšio gedimų šalinimo ir įrangos remonto darbus; 6.42. užtikrina priskirto turto apsaugą ir racionalų jo naudojimą. 6.43. tvarko patalpose esančio inventoriaus ir medžiagų apskaitą, užtikrina jų saugumą ir dalyvauja atliekamose metinėse jų inventorizacijose; 6.44. atsako už Centro šilumos ūkį; 6.45. organizuoja ir koordinuoja Centrui priklausančių patalpų elektros ūkio priežiūrą; 6.46. atlieka Centro pastatų techninę priežiūrą, pildo statinių techninės priežiūros žurnalą; 6.47. atlieka darbdavio įgalioto asmens pareigas darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos klausimais, kad būtų įgyvendinta darbdavio pareiga sudaryti darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su darbu susijusiais aspektais; 6.48. instruktuoja darbuotojus darbų saugos ir sveikatos bei priešgaisrinės saugos klausimais, kontroliuoja darbų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos norminių teisės aktų reikalavimų laikymąsi, organizuoja priešgaisrinės sistemos profilaktinę patikrą; 6.49. sudaro darbuotojų, kuriems privaloma pasitikrinti sveikatą, sąrašus, organizuoja jų sveikatos patikrinimus, analizuoja privalomų sveikatos patikrinimų (priimant į darbą ir periodiškai) išvadas ir rekomendacijas bei organizuoja nurodytų rekomendacijų įgyvendinimą; 6.50. pagal kompetenciją registruoja ir tiria nelaimingus atsitikimus ir incidentus darbe, nelaimingus atsitikimus pakeliui į darbą ir iš darbo, analizuoja nelaimingų atsitikimų darbe, incidentų aplinkybes ir priežastis, siūlo prevencines priemones jiems išvengti; 6.51. organizuoja darbuotojų mokymus darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais bei pirmosios pagalbos mokymus; 6.52. pasirūpina, kad patalpose, kur naudojami elektros ir mechaniniai prietaisai, cheminės medžiagos, būtų iškabintos jų saugaus naudojimo instrukcijos, kad patalpose, pagal poreikį, būtų sukomplektuotos pirmosios pagalbos vaistinėlės; 6.53. teikia Valstybinei darbo inspekcijai informaciją, nustatytą Informacijos apie darbuotojų saugos būklę ir darbo vietų atitiktį darbuotojų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimams teikimo (deklaravimo) Valstybinei darbo inspekcijai tvarkos apraše, kitus pranešimus; gauna informaciją iš Elektroninių paslaugų darbdaviams sistemos bei naudojasi kitomis elektroninėmis paslaugomis darbdavių portale darbdavio srityje; 6.54. tikrina priešgaisrinę būklę Centro patalpose ir duoda nurodymus pastebėtiems trūkumams šalinti, organizuoja gaisro gesinimo priemonių patikrinimą ir įsigijimą; 6.55. materialiai atsako už pastatus, infrastruktūros ir kitus statinius, mašinas ir įrenginius, baldus ir biuro įrangą ir visą ilgalaikį ir trumpalaikį turtą bei ūkinį inventorių esantį eksploatacijoje ir atsargas perduotas naudoti. 6.56. atsako teisės aktų nustatyta tvarka už tai, kad pavestos užduotys būtų įvykdytos laiku ir kokybiškai, už tinkamą ir tikslų pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymą, už pateiktos informacijos teisingumą. 6.57. kontroliuoja, kad prie Centro administracinio pastato būtų iškelta Lietuvos valstybinė vėliava valstybinių švenčių metu. 6.58 Vykdo kontroliuojančių pareigūnų teisėtus nurodymus ir kitus nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus pavedimus ir užduotis pagal kompetenciją. _________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 867480376 |
El. paštas: | |
Adresas: | Joniškio r. sav., Žagarė, Parko g. 9 |