Ūkio poskyrio vedėjas (pareiginės algos koeficientas nuo 8,4 iki 9,0, atsižvelgiant į profesinę darbo patirtį)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 82846
Skelbimo data: 2022-09-28
Skelbimas galioja iki: 2022-10-12
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Joniškio rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Joniškio rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Ūkio poskyrio vedėjas (pareiginės algos koeficientas nuo 8,4 iki 9,0, atsižvelgiant į profesinę darbo patirtį)
Pareiginės algos koeficientas: 8.40
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,520.40
Darbo vieta (miestas): Joniškis
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
INFRASTRUKTŪROS SKYRIAUS ŪKIO POSKYRIO VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Infrastruktūros skyriaus Ūkio poskyrio (toliau – poskyris) vedėjas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Joniškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto. Pareigybė priskiriama struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų pareigybės grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Vedėjas turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą technologijų mokslų studijų srities arba socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą;
3.2. turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti B kategorijos kelių transporto priemones;
3.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, viešuosius pirkimus, pastatų techninę priežiūrą, šilumos ir elektros ūkio priežiūrą, darbuotojų saugą ir sveikatą, priešgaisrinę saugą;
3.4. turėti ne mažiau 3 metų vadovaujamo darbo patirtį;
3.5. gebėti organizuoti, planuoti poskyrio darbą, paskirstyti darbą poskyrio darbuotojams, kontroliuoti, kaip jis atliekamas;
3.6. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.7. išmanyti Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus ir Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas, taip pat Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
3.8. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programomis ir naudotis šiuolaikinėmis ryšio technologijomis (elektroniniu paštu, internetu ir kt.).

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Vedėjas vykdo šias funkcijas:
4.1. konsultuoja su poskyrio veikla susijusiais klausimais;
4.2. priima su poskyrio veikla susijusius sprendimus;
4.3. rengia ir teikia pasiūlymus su poskyrio veikla susijusiais klausimais;
4.4. vadovauja poskyrio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja poskyrio veiklai vykdyti aktualią informaciją;
4.5. vadovauja poskyrio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo poskyrio veiklas;
4.6. vadovauja su poskyrio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su poskyrio veikla susijusią informaciją;
4.7. vadovauja su poskyrio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su poskyrio veikla susijusius dokumentus, tvarko poskyrio dokumentaciją;
4.8. valdo poskyrio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka; nustato poskyrio darbuotojams užduotis, kontroliuoja jų vykdymą, rūpinasi darbuotojų kvalifikacijos kėlimu, teikia siūlymus dėl jų skatinimo ar drausminių nuobaudų skyrimo, rengia pavaldžių darbuotojų pareigybių aprašymus, esant poreikiui – rengia jų pakeitimus ar papildymus, kasmet vertina poskyrio darbuotojų veiklą;
4.9. užtikrina komunalinių paslaugų, šilumos, vandens, elektros tiekimą, keltuvų neįgaliesiems Savivaldybės ir seniūnijų administraciniuose pastatuose priežiūros ir remonto paslaugų sutarčių sudarymą laiku;
4.10. rūpinasi Savivaldybės administracinio pastato patalpų ir teritorijų priežiūra ir valymu, užtikrina tinkamą pastato eksploatavimą ir apsaugą, organizuoja ir užtikrina Savivaldybės administracijos tarnybinių automobilių skyrimą, efektyvų ir ekonomišką naudojimą, saugojimą;
4.11. administruoja telemetrinę transporto kontrolės sistemą „Fleet Complete“;
4.12. tiria poreikį ir rengia paraiškas, sutartis dėl Savivaldybės administracijai reikalingų įsigyti prekių, paslaugų ir darbų pagal planuojamas išlaidas prekėms, paslaugoms, darbams;
4.13. bendradarbiauja su Savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, Savivaldybės įstaigomis ir įmonėmis, valstybinėmis institucijomis spręsdamas aktualius poskyrio kompetencijos klausimus;
4.14. dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų darbo grupių, komisijų darbe ir pagal poskyrio kompetenciją teikia reikalingą informaciją ir pasiūlymus, kad būtų pasiekti šių darbo grupių, komisijų uždaviniai;
4.15. organizuoja Savivaldybės administracijos, mero, tarybos narių bei Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos techninį-ūkinį ir materialinį aprūpinimą, tiria poreikį ir rengia paraiškas dėl reikalingų įsigyti prekių, paslaugų ir darbų pagal planuojamas išlaidas prekėms, paslaugoms, darbams;
4.16. planuoja prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, rengia poskyrio metinį viešųjų pirkimų planą, inicijuoja viešuosius pirkimus;
4.17. rengia sutarčių projektus poskyrio kompetencijos klausimais ir kontroliuoja sudarytų sutarčių vykdymą;
4.18. tvarko patalpose esančio inventoriaus ir medžiagų apskaitą, užtikrina jų saugumą ir dalyvauja atliekamose metinėse jų inventorizacijose;
4.19. atlieka darbdavio įgalioto asmens pareigas darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos klausimais, kad būtų įgyvendinta darbdavio pareiga sudaryti darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su darbu susijusiais aspektais;
4.20. instruktuoja darbuotojus darbų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos klausimais, kontroliuoja darbų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos norminių teisės aktų reikalavimų laikymąsi;
4.21. sudaro darbuotojų, kuriems privaloma pasitikrinti sveikatą, sąrašus, organizuoja jų sveikatos patikrinimus, analizuoja privalomų sveikatos patikrinimų (priimant į darbą ir periodiškai) išvadas ir rekomendacijas bei organizuoja nurodytų rekomendacijų įgyvendinimą;
4.22. pagal kompetenciją registruoja ir tiria nelaimingus atsitikimus ir incidentus darbe, nelaimingus atsitikimus pakeliui į darbą ir iš darbo, analizuoja nelaimingų atsitikimų darbe, incidentų aplinkybes ir priežastis, siūlo prevencines priemones jiems išvengti;
4.23. teikia valstybinei darbo inspekcijai informaciją, nustatytą Informacijos apie darbuotojų saugos būklę ir darbo vietų atitiktį darbuotojų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimams teikimo (deklaravimo) Valstybinei darbo inspekcijai tvarkos apraše, kitus pranešimus; gauna informaciją iš Elektroninių paslaugų darbdaviams sistemos bei naudojasi kitomis elektroninėmis paslaugomis darbdavių portale darbdavio srityje;
4.24. tikrina priešgaisrinę būklę Savivaldybės administracijos patalpose ir duoda nurodymus pastebėtiems trūkumams šalinti, organizuoja gaisro gesinimo priemonių patikrinimą ir įsigijimą;
4.25. kontroliuoja, kad prie Savivaldybės administracinio pastato būtų iškelta Lietuvos valstybinė vėliava valstybinių švenčių metu, valstybinės vėliavos tų šalių, kurių delegacijos lankosi Savivaldybėje.
5. Vedėjas vykdo kitus Savivaldybės administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo pavedimus ir užduotis pagal kompetenciją.

___________________
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 426) 69 142
El. paštas: savivaldybe@joniskis.lt
Adresas: Livonijos g. 4, 84124 Joniškis
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.