Ūkio skyriaus darbuotojas
Skelbimo nr.: | 68819 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-02-10 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnazija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnazija |
Pareigos: | Ūkio skyriaus darbuotojas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,416.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
VILNIAUS kunigaikščio Gedimino PROGIMNAZIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ
5.1. šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas progimnazijos direktoriui; 5.2. šias pareigas einančiam darbuotojui tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas progimnazijos techninis personalas.
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 6.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 6.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, statinių naudojimą ir priežiūrą, turto valdymą ir disponavimą juo, paramą ir labdarą įstaigai, įstaigos finansų valdymą ir apskaitą, darbo santykius, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus, gaisrinę saugą, civilinę saugą, elektros saugą, ir gebėti juos taikyti praktikoje; 6.3. išmanyti savivaldos ir biudžeto veiklos principus; 6.4. išmanyti strateginio ūkinės veiklos planavimo metodiką, gebėti organizuoti darbą, rengiant ūkinės veiklos planus, tvarkas ir programas; žinoti sąmatų sudarymo, tvirtinimo ir įgyvendinimo būdus; 6.5. išmanyti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus ir teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas; 6.6. turėti ir plėtoti informacinių ir komunikacinių technologijų taikymo kompetencijas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, turėti strateginio mąstymo ir pokyčių valdymo įgūdžius; 6.7. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktų nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus; 6.8. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų, vokiečių) ir turėti rusų kalbos pradmenis; 6.9. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą; 6.10. gebėti savarankiškai organizuoti ir planuoti darbą, darbo laiką, vertinti savo veiklą, diegti pažangią patirtį; 6.11. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:: 7.1. nagrinėja, sistemina ir kaupia visų lygių normatyvinius dokumentus reikalingus pareigybės funkcijoms vykdyti; 7.2. organizuoja techninio aptarnavimo, techninio mokymo priemonių ir IT specialistų darbą, paskirsto darbo plotus ir funkcijas. Vykdo pagalbinio personalo darbo priežiūrą bei kontrolę. Teikia Progimnazijos direktoriui pasiūlymus dėl pavaldžių darbuotojų mokymo, vertinimo, skatinimo arba drausminių nuobaudų jiems skyrimo įstatymų nustatyta tvarka; 7.3. organizuoja pagalbinio personalo pavadavimą, sudaro pavaldžių darbuotojų darbo laiko ir atostogų grafikų projektus, nustatyta tvarka teikia darbo laiko apskaitos duomenis asmeniui, atsakingam už darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą; 7.4. vykdo ir užtikrina visų progimnazijos darbuotojų instruktavimą darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, elektrosaugos, civilinės saugos klausimais. Kontroliuoja šių instrukcijų vykdymą; 7.5. sistemingai vykdo ir užtikrina progimnazijos pastatų, patalpų ir materialinių vertybių techninės būklės priežiūrą pagal saugos darbe, gaisrinės saugos ir higienos reikalavimus. Nustatytu laiku organizuoja progimnazijos pastatų ir jų konstrukcijos sezonines bei neeilines apžiūras, organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą; 7.6. organizuoja įrenginių įžeminimo, varžos patikrinimą, elektros ūkio, šiluminio mazgo, kanalizacijos sistemų, inžinerinių komunikacijų priežiūrą; 7.7. vykdo nuolatinę sanitarinę ir higieninę progimnazijos patalpų ir aplinkos priežiūrą; 7.8. dalyvauja sudarant progimnazijos nekilnojamojo turto eilinio (einamojo) ir kapitalinio remonto planus bei sąmatas. Koordinuoja ir kontroliuoja darbų vykdymą, pasirašo atliktų darbų priėmimo aktus; 7.9. organizuoja progimnazijos aprūpinimą baldais, inventoriumi, organizacine technika, kanceliarinėmis ir kitomis prekėmis; 7.10. ruošia viešųjų pirkimų planus, ataskaitas ir teikia atitinkamoms institucijoms; 7.11. dirba su centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS) ir(ar) su centrinės perkančiosios organizacijos informacine sistema (CPO IS); 7.12. organizuoja darbo vietų, darbuotojų aprūpinimą saugiais įrenginiais, asmeninėmis apsaugos priemonėmis, ugdymo procesui reikalingomis mokymo ir techninėmis priemonėmis; 7.13. organizuoja pastatų apsaugą, švaros ir tvarkos palaikymą progimnazijos patalpose, klasėse ir teritorijoje; 7.14. kontroliuoja progimnazijos turto, patalpų inventoriaus efektyvumą, racionalų panaudojimą ir tinkamą eksploataciją; 7.15. tvarko prekių – materialinių vertybių apskaitą, nustatyta tvarka teikia prekines – pinigines ir kitas ataskaitas apie jų kitimą bei likučius. Užtikrina sandėliuojamų materialinių vertybių saugojimą, tinkamą priėmimą, išdėstymą ir išdavimą, laikantis įplaukų ir išlaidų dokumentų forminimo taisyklių, sudaro reikalingas ataskaitas; 7.16. užtikrina biudžeto asignavimų ir finansinių išteklių naudojimo kontrolę, planuoja veiklos išlaidas, siūlo priemones biudžetui įvykdyti; 7.17. registruoja sąskaitas faktūras, ūkinį įvykį patvirtančius ir kitus dokumentus, susijusius su įsipareigojimais. Užtikrina visų tinkamai įformintų ir apskaitos dokumentais pagrįstų ūkinių įvykių ir ūkinių operacijų įtraukimą į apskaitą; 7.18. vykdo Progimnazijos patalpų nuomą, rengia nuomos sutarčių projektus; 7.19. dalyvauja inventorizacijose, patikrinimuose ir revizijose; 7.20. rengia analitines apžvalgas ir ataskaitas bei teikia išvadas ir siūlymus progimnazijos direktoriui ūkio tvarkymo, išteklių panaudojimo, ūkinės veiklos tobulinimo klausimais; 7.21. rengia įsakymų projektus ūkio veiklos klausimais, dalyvauja progimnazijos direktoriaus sudarytų komisijų darbe; 7.22. bendradarbiauja su kitomis įstaigomis ir organizacijomis ūkinės veiklos klausimais; 7.23. nesant Progimnazijos direktoriui, vykdo jo funkcijas, jei tuo metu nėra vykdomas ugdymo procesas; 7.24. vykdo kitus šiame pareigybės aprašyme nenurodytus, su progimnazijos veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti progimnazijos strateginiai tikslai. |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 868461596 |
El. paštas: | info@gediminoprogimnazija.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Lukiškių skg. 5 |