Ūkvedys
Skelbimo nr.: | 97326 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-06-21 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-07-05 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kultūros infrastruktūros centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Ūkvedys |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,98 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1749,69 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Kontaktinis asmuo: Administravimo skyriaus vedėja Algimanta Laskauskienė Mob. tel. +370 612 87069 El. p. algimanta.laskauskiene@kulturosic.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Kultūros infrastruktūros centro direktoriaus 2020 m. spalio 14 d. įsakymu Nr. Į-54 (Kultūros infrastruktūros centro direktoriaus 2023 m. lapkričio 7 d. įsakymo Nr. Į-58 redakcija) ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS ŪKVEDŽIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) ūkvedys yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ir pareigybė priskirta specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Ūkvedys yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 4.1. išsilavinimas - aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu: 4.1.1. studijų kryptis – socialiniai mokslai arba inžineriniai mokslai; 4.2. darbo patirtį ne mažiau kaip 1 metų ūkinio – organizacinio darbo pobūdžio; 4.3. turi atitikti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 1 d. įsakyme Nr. A1-60 „Dėl kvalifikacinių reikalavimų darbuotojų saugos ir sveikatos specialistams, darbuotojų saugos ir sveikatos tarnybos darbuotojų saugos ir sveikatos specialistams, juridinio asmens darbuotojų saugos ir sveikatos specialistams ar fiziniams asmenims, atliekantiems darbuotojų saugos ir sveikatos tarnybos funkcijas ar jų dalį, nustatymo“ nustatytus kvalifikacinius reikalavimus; 4.4. išmanyti ir mokėti taikyti prtaktikoje Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbų, sveikatos, civilinę ir priešgaisrinę saugą, viešųjų pirkimų organizavimą, biudžetinių įstaigų turto įsigijimo tvarką, apskaitą, turto remonto ir priežiūros taisykles; 4.5. sugebėti įžvelgti problemas, jas įvertinti, siūlyti problemų sprendimo būdus; 4.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 4.7. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti protokolus ir ataskaitas; 4.8. išmanyti bendruosius dokumentų rengimo, apskaitos ir saugojimo reikalavimus; 4.9. gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, planuoti ir organizuoti savo darbą; 4.10. turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių (mokėti dirbti Microsoft Office ar kitu jį atitinkančiu programiniu paketu, naudotis elektroninių ryšių paslaugomis, tinklais ir su jais susijusiomis informacijos kaupimo priemonėmis); 4.11. B kategorijos vairuotojo pažymėjimas. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. organizuoja ir užtikrina tinkamą Centro aprūpinimą reikiamomis prekėmis ir paslaugomis; 5.2. organizuoja ir užtikrina tinkamą Centro balanse esančių materialinių vertybių naudojimą; 5.3. nustato Centro materialinių vertybių poreikį, atlieka jų panaudojimo ir priežiūros analizę; 5.4. dalyvauja jam patikėto turto inventorizacijose, patikrinimuose, teikia siūlymus dėl nusidėvėjusio, netinkamo ir/ar nereikalingo turto naudojimo Centro veikloje; 5.5. rengia atsargų (t. sk. medžiagų, ūkinio inventoriaus) vidinio perdavimo darbuotojams aktus, aprūpina darbuotojus darbo priemonėmis ir inventoriumi, kontroliuoja, kad jos būtų naudojamos pagal paskirtį ir taupiai; 5.6. tvarko trumpalaikio turto (ūkinio inventoriaus) priėmimo perdavimo aktus ir jų registrą (F7); 5.7. tvarko ilgalaikio turto priėmimo perdavimo eksploatavimui aktus ir jų registrą (F6); 5.8. tvarko ilgalaikio turto perdavimo-priėmimo aktus ir jų registrą (F27); 5.9. kontroliuoja ir veda Centro autotransporto darbo, remonto, medžiagų ir kuro apskaitą bei vykdo kitas, Centro vadovybės jam pavestas, Kultūros infrastruktūros centro tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisyklėse nustatytas funkcijas; 5.10. tvarko Centro tarnybinių automobilių, degalų (kuro) sunaudojimo apskaitą, vykdo degalų (kuro) sunaudojimo kontrolę, teikia ataskaitas Administravimo skyriaus finansininkei; 5.11. vykdo kelionės lapų kontrolę, pildo kelionės lapų registrą (F8); 5.12. organizuoja Centro ryšio ir kitos organizacinės technikos bei įrangos (išskyrus kompiuterinę ir programinę įrangą) diegimą, techninę priežiūrą, patikras, remontą ir modernizavimą, atlieka smulkius remonto darbus, užtikrina, kad ryšio priemonės, bei kiti elektros prietaisai būtų tinkamai prižiūrimi ir eksploatuojami; 5.13. bendradarbiauja su įmonėmis, atliekančiomis kompiuterinės technikos bei tinklo, elektroninės technikos, telefoninio tinklo priežiūrą; 5.14.užtikrina automobilių (transporto priemonių), ryšių, kopijavimo ir kompiuterinės technikos priemonių darbą; 5.15. Centro direktoriui pavedus vykdo mažos vertės viešuosius pirkimus, susijusius su Centro administracijos ūkiniu ir techniniu aptarnavimu ir užtikrina vykdomų viešųjų pirkimų procedūrų teisingumą ir teisėtumą; 5.16. pildo Centro reikmėms įsigyjamų prekių ir paslaugų viešųjų pirkimų žurnalą rengia sutarčių projektus su konkursus laimėjusiomis organizacijomis bei užtikrina jų vykdymą; 5.17. atskirais atvejais, rengia sąlygas vykdomiems viešiesiems pirkimams ir teikia jas Statybos sutarčių administravimo skyriui; 5.18. nustatytais terminais, suderinus su Skyriaus vedėju, direktoriaus patarėja finansams ir direktoriumi, teikia paraiškas Statybos sutarčių administravimo skyriui apie einamaisiais metais planuojamus viešuosius pirkimus; 5.19. nustatytais terminais teikia ataskaitas Statybos sutarčių administravimo skyriui apie praėjusiais metais vykdytus viešuosius pirkimus; 5.20. organizuoja dokumentacijos dauginimo paslaugos vykdymą; 5.21. Skyriaus vedėjo arba Centro vadovybės pavedimu vairuoja Centrui priklausančius automobilius; 5.22. koordinuoja saugos ir sveikatos darbe reikalavimų laikymąsi; 5.23. pasirašytinai instruktuoja darbuotojus apie privalomus vykdyti Centro darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijose reikalavimus ir kontroliuoja jų laikymąsi; 5.24. tvarko darbuotojų saugos ir sveikatos įvadinių ir darbo vietoje instruktavimų registravimo žurnalus; 5.25. tvarko įvykių darbe, nelaimingų atsitikimų darbe, melaimingų atsitikimų pakeliui į darbą ar iš darbo aktų registrus (NA); 5.26. tvarko įvadinių (bendrų) ir darbo vietoje gaisrinės saugos instruktažų registracijos žurnalus; 5.27. vykdo kitas pareigas įvardintas darbuotojų saugos ir sveikatos įstatyme ir kituose teisės aktuose; 5.28. organizuoja instruktavimą ir mokymus apie darbų saugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimus, vykdo reikalavimų laikymosi kontrolę; 5.29. kontroliuoja, kad visi Centro darbuotojai laikytųsi nustatyto priešgaisrinės saugos režimo, kad kiekvieną dieną, po darbo valandų kabinetuose, būtų išjungti visi elektros prietaisai; 5.30. dalyvauja Skyriaus metinių veiklos planų sudaryme, teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl šių planų sudarymo; 5.31. rengia ataskaitas už atliktus darbus bei teikia juos Skyriaus vedėjui; 5.32. teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl efektyvaus turto valdymo ir materialinių vertybių naudojimo; 5.33. teikia siūlymus dėl Centro procesinio valdymo (kokybės vadybos) sistemos tobulinimo; 5.34. renka duomenis, kurie reikalingi turto ataskaitų parengimui Valstybės turto informacinėje paieškos sistemoje (VTIPS) ir jas teikia; 5.35. registruoja, tvarko savo veiklos dokumentus, užtikrina tinkamą dokumentų tvarkymą, saugojimą, naikinimą ir perdavimą į Centro archyvą; 5.36. su Skyriaus vedėju suderintu laiku dalyvauja kvalifikacijos kėlimo mokymuose, susijusiuose seminaruose bei viešuose renginiuose, kurie reikalingi priskirtų funkcijų vykdymui; 5.37. konsultuoja Centro darbuotojus ir/ar kitus suinteresuotus asmenis klausimais, susijusiais su vykdomomis funkcijomis ir bendriniais Skyriaus veiklos klausimais; 5.38. Ūkvedžiui nesant darbe dėl ligos, kasmetinių atostogų metų, ar kitų svarbių priežasčių numatytų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, jį pavaduotoja kitas Skyriaus vedėjo paskirtas darbuotojas; 5.39. vykdo kitus Centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ir/ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su šiuo pareigybės aprašymu ir Skyriaus funkcijomis. 5.40. už pavestų funkcijų netinkamą vykdymą ūkvedys atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka; 5.41. drausmines nuobaudas, skatinimus ir apdovanojimus Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka skiria Centro direktorius Skyriaus vedėjo teikimu. ________________ Susipažinau ________________________ ( pareigos) ________________________ (parašas) ________________________ (vardas ir pavardė) ________________________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 852193400 |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilnius, Šnipiškių g. 3 LT-09309 |