Urbanistikos ir infrastruktūros skyriaus vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 10950 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2022-06-17 | |||||||||||
Skelbimas galioja iki: | 2022-06-27 | |||||||||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Ukmergės rajono savivaldybės administracija | |||||||||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Ukmergės rajono savivaldybės administracija | |||||||||||
Pareigos: | Urbanistikos ir infrastruktūros skyriaus vyriausiasis specialistas | |||||||||||
Pareiginės algos koeficientas: | 8.50 | |||||||||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,538.50 | |||||||||||
Darbo vieta (miestas): | Ukmergė | |||||||||||
Informacija apie įstaigą: | ||||||||||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. sprendimų įgyvendinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
priežiūra ir kontrolė.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. nekilnojamojo kultūros paveldo apsauga.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
reklamos priežiūra.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
11. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
14. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
15. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
17. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
18. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
19. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
23. Rengia savivaldybės teritorijoje esančių kultūros vertybių išsaugojimo ir lėšų panaudojimo programas; kaupia, sistemina ir skleidžia informaciją apie rajono nekilnojamuosius kultūros paveldo objektus..
24. Tikrina kultūros paveldo objektų būklę, kaupia informaciją ir teikia ją Kultūros paveldo departamentui prie Kultūros ministerijos; teikia pasiūlymus dėl kultūros vertybių apsaugos, dėl naujais išaiškinamų kultūros vertybių; inicijuoja vietinės reikšmės kultūros paveldo objektų skelbimą saugomais savivaldybės..
25. Teikia išvadas apie valdytojų, ketinančių vykdyti kultūros paveldo objektų tvarkymą, parengtų projektinių siūlymų atitikimą paveldosaugos reikalavimus..
26. Kontroliuoja savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų tvarkymą ir priežiūrą; teikia šių objektų valdytojams Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymo nuostatomis pagrįstus privalomus reikalavimus..
27. Tikrina reklamos projektų atitikimą galiojantiems įstatymas ir kitiems norminiams dokumentams; administruoja leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimą ir jų galiojimo panaikinimą; atlieka išorinės reklamos įrengimo reikalavimų laikymosi kontrolę, nustatęs pažeidimus, tolimesnį nagrinėjimą perduoda administracijos skyriui pagal kompetenciją..
28. Kontroliuoja rinkliavos už leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimą surinkimą ir surinktų rinkliavos lėšų apskaitą..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2.
studijų kryptis – paveldo studijos (arba);
29.3.
studijų kryptis – menotyra (arba);
29.4.
studijų kryptis – istorija (arba);
arba:
29.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.6.
darbo patirties sritis – kultūros paveldo srities patirtis;
29.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
30. Transporto priemonių pažymėjimai:
30.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
31. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
31.2.
organizuotumas - 3 lygis;
31.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
31.4.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
31.5.
komunikacija - 3 lygis.
32. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
32.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
32.2.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
33. Profesinė kompetencija:
33.1.
veiklos planavimas - 3 lygis.
|
||||||||||||
Vertinimo metodai: | Inverviu; |
|||||||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||||||||
Pareigos: | Personalo, civilinės metrikacijos ir dokumentų valdymo skyriaus Vedėjas | |||||||||||
Vardas, Pavardė: | Zina Kurmelienė | |||||||||||
Telefonas: | +37034060304 | |||||||||||
El. paštas: | zina.kurmeliene@ukmerge.lt | |||||||||||
Adresas: | Kęstučio a., 3, 20114 Ukmergė | |||||||||||
Skelbimas publikuojamas iki: | 2022-06-27 |