Darbo pobūdis: - rinkti informaciją apie vykdomą išieškojimą (neišieškotą įsiskolinimą) iš palikėjų, kuriems priklausė perimtas nekilnojamasis turtas, ir kurių teises ir pareigas perėmė valstybė;
- derinti su antstoliais turto pardavimo proceso veiksmus (antstolių prisijungimų prie vykdomo išieškojimo derinimas, dėl vykdymo proceso šalies pakeitimo, turimos informacijos apie pagrįstus kreditorinius reikalavimus pateikimas antstoliams ir kt.), antstoliams realizuojant valstybei perduotą nekilnojamąjį turtą vykdymo procese;
- teikti informaciją atitinkamiems struktūriniams padaliniams skolų apskaitai, gavus informaciją apie neišieškotos skolos (įskaitant palūkanas, delspinigius, procesines palūkanas ir t. t.) dydį, bylinėjimosi ir / ar vykdymo išlaidų dydį bei šią informaciją patvirtinančius dokumentus, įsiteisėjusių teismo nutarčių dėl vykdymo proceso šalies pakeitimo vykdomosiose bylose kopijas;
- sutikrinti duomenis (nepraleistas terminas kreditoriniam reikalavimui pareikšti ir kt.) ir teikti atitinkamiems struktūriniams padaliniams informaciją patvirtinančius dokumentus apie palikėjo kreditorius (nesant įregistruoto nekilnojamojo turto arešto ir / ar hipotekos);
- užtikrinti kreditorinių reikalavimų apskaitą ir kontrolę, pateikti atitinkamiems struktūriniams padaliniams dokumentų, susijusių su kreditoriniais reikalavimais, kopijas;
- nagrinėti informaciją bei ją patvirtinančius dokumentus dėl susidariusių skolų nuo palikėjo mirties iki palikėjo turto paveldėjimo ir įregistravimo valstybės vardu, rengti sprendimų projektus dėl jų apmokėjimo.
Kvalifikaciniai reikalavimai: - aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas ekonomikos, teisės, vadybos srityse;
- darbo patirtis nekilnojamojo turto valdymo, teisės, finansų srityse, ar darbe su antstoliais;
- Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių turto valdymą, apskaitą, išmanymas ir gebėjimas juos taikyti praktikoje;
- gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu bei gebėjimas kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją;
- geri darbo su „Microsoft Office“ programiniu paketu ir su organizacine technika įgūdžiai;
- darbų planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
- iniciatyvumas, orientacija į rezultatą
Privalumai: - buhalterinio darbo patirtis;
- geros anglų, prancūzų ar vokiečių kalbos žinios (ne žemesniu nei B1 lygiu).
|