Veiklos administravimo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 60581 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-09-11 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-09-25 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Veiklos administravimo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,10 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1963,94 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | https://ntakd.lrv.lt/lt/administracine-informacija/karjeros-galimybes/darbuotoju-konkursai/ Pareigybinės algos koeficientas - nuo 1,10 iki 1,20; Pareigybei nustatomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinis reglamentavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme (atstovavimas teismuose ir (ar) išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijose).
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. teisės aktų projektų rengimas, derinimas, teisės aktų įgyvendinimo stebėsena ir administravimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
atstovavimas teismuose ir (ar) išankstinio ginčų nagrinėjimo institucijose.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
10. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
12. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
13. Atstovauja valstybei, įstaigai nacionaliniuose teismuose ir ginčų sprendimo institucijose civilinėse ir administracinėse bylose arba prireikus koordinuoja atstovavimą valstybei, įstaigai nacionaliniuose teismuose ir ginčų sprendimo institucijose civilinėse ir administracinėse bylose, rengia procesinius dokumentus ir juos įteikia, dalyvauja posėdžiuose ir įgyvendina kitas bylos šalies atstovo procesines teises.
14. Padeda derėtis dėl taikaus susitarimo bei jo sąlygų ir (ar) priima sprendimus.
15. Prireikus, pagal padalinio kompetenciją atsižvelgdamas į teismų sprendimus teikia valstybės institucijoms ir įstaigoms pasiūlymus dėl įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų rengimo, galiojančių teisės aktų keitimo, papildymo ar pripažinimo netekusiais galios.
16. Prisideda vykdant teismo sprendimus ir taikos sutartis arba prireikus koordinuoja teismo sprendimų ir taikos sutarčių vykdymą.
17. Renka iš valstybės ir savivaldybių institucijų valstybei ar įstaigai atstovauti reikalingą informaciją, dokumentus, mokslinę informaciją ir medžiagą, specialistų išvadas arba prireikus koordinuoja iš valstybės ir savivaldybių institucijų valstybei ar įstaigai atstovauti reikalingos informacijos, dokumentų, mokslinės informacijos ir medžiagos, specialistų išvadų rinkimą.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
19. organizuoja asmens duomenų tvarkymą vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu..
20. Užtikrina asmens duomenų teisinės apsaugos ir kitos neskelbtinos informacijos saugumo priemonių įgyvendinimą bei teikia pasiūlymus dėl duomenų apsaugos tobulinimo..
21. Teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka organizuoja ir (ar) atlieka teisės aktų projektų antikorupcinius vertinimus..
22. Prižiūri valstybės tarnautojų ir darbuotojų atžvilgiu vykdomos lobistinės veiklos deklaravimą ir vykdo šios veiklos kontrolę..
23. Organizuoja ir (ar) atlieka valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei viešųjų ir privačių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2.
studijų kryptis – teisė;
arba:
24.3.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.4.
darbo patirties sritis – teisinio darbo patirtis;
24.5.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
25. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
25.1. anglų (B1).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
26. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1.
komunikacija - 4 lygis;
26.2.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
26.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
26.4.
organizuotumas - 4 lygis;
26.5.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
27. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1.
derybų valdymas - 4 lygis.
28. Profesinė kompetencija:
28.1.
teisės išmanymas - 4 lygis;
28.2.
žmogiškųjų išteklių valdymas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Jurgita Kozlova-Burokė | ||||
Telefonas: | +370 5 271 7561; +370 672 86093 | ||||
El. paštas: | jurgita.kozlova-buroke@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||