Veiklos administravimo skyriaus Patarėjas (korupcijos prevencijos pareigūnas) (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 61469 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-12-04 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-18 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Išteklių agentūra prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Veiklos administravimo skyriaus Patarėjas (korupcijos prevencijos pareigūnas) (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,40 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2499,56 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | Esame institucija, kuri vidaus reikalų sistemos įstaigas aprūpina trumpalaikiu ir ilgalaikiu turtu bei transportu, centralizuotai vykdo viešuosius pirkimus, centralizuotai tvarko finansų ir turto apskaitą, valdo nekilnojamąjį turtą, specialaus statuso subjektus aprūpina ginklais, jų priedėliais, šaudmenimis ir jų dalimis (https://ia.lrv.lt/lt/). Kontaktai išsamesnei informacijai gauti: Veiklos administravimo skyriaus vedėja Danguolė Dikovičienė Tel. +370 (5) 271 89 34 El. p. danguole.dikoviciene@vrm.lt |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus direktoriui (įstaigos vadovui).
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme (korupcijos prevencija).
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. korupcijai atsparios aplinkos kūrimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
administracinių sprendimų įgyvendinimo priežiūra. Vidaus kontrolės politikos formavimas, jos įgyvendinimo organizavimas, koordinavimas, stebėsena.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
8. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
11. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
13. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
14. Pagal teisės aktų reikalavimus rengia (atnaujina) Išteklių agentūros prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau - Agentūra) vidaus kontrolės politiką, prižiūri jos įgyvendinimą ir užtikrina tobulinimą.
15. Koordinuoja Agentūros rizikų valdymo veiksmų planų rengimą ir vykdo jų įgyvendinimo stebėseną.
16. Dalyvauja rengiant (atnaujinant) Agentūros finansų kontrolės taisykles, įvertina galimus rizikos veiksnius finansų kontrolės srityje ir padeda parinkti priemones jiems valdyti.
17. Teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais teikia informaciją apie vidaus kontrolės įgyvendinimą Agentūroje.
18. Atlieka Agentūros vidaus kontrolės įgyvendinimo analizės procesų ir rezultatų stebėseną.
19. Atlieka prevencijos darbuotojo funkcijas Agentūros viešųjų pirkimų vidaus kontrolės taisyklių nustatyta tvarka.
20. Atlieka Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021-12-29 nutarime Nr. 1155 Už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą atsakingų subjektų pavyzdinių nuostatų ir pareigybės aprašymo patvirtinimo nustatytas funkcijas:
20.1. organizuoja ir (ar) vykdo teisės pažeidimų (įskaitant korupcinio pobūdžio) tyrimą arba dalyvauja juos tiriant.
20.2. teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka organizuoja ir (ar) atlieka atsparumo korupcijai lygio nustatymą.
20.3. tvarko ir (ar) nagrinėja vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu gautą informaciją apie pažeidimus, renka ir kaupia nuasmenintus statistinius duomenis, susijusius su gautų pranešimų skaičiumi, ir sistemina tų duomenų nagrinėjimo rezultatus.
20.4. organizuoja ir (ar) atlieka Agentūros darbuotojų viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei viešųjų ir privačių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną.
20.5. teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka rengia korupcijos prevencijos veiksmų planą ar organizuoja jo rengimą, atlieka šio plano įgyvendinimo stebėseną.
20.6. kontroliuoja, kaip Agentūros darbuotojai laikosi antikorupcinio elgesio standartų, konsultuoja juos antikorupcinio elgesio klausimais.
20.7. teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka organizuoja ir (ar) atlieka korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą.
20.8. teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka organizuoja ir (ar) atlieka teisės aktų projektų antikorupcinius vertinimus.
20.9. organizuoja ir (ar) rengia mokymus, orientuotus į Agentūros darbuotojų antikorupcinio sąmoningumo stiprinimą.
20.10. teikia pasiūlymus Agentūros direktoriui dėl korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių diegimo ir įgyvendinimo.
20.11. pagal poreikį atlieka kitas funkcijas, gerinančias korupcijai atsparią aplinką.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2.
studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
21.3.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.4.
darbo patirties sritis – korupcijos prevencijos srityje;
21.5.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
22. Atitikimas kitiems reikalavimams:
22.1.
atitikti teisės aktų nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma, šiai pareigybei nustatyta institucijos vadovo patvirtintame pareigų, kurias einantiems asmenims reikia leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, sąraše..
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1.
komunikacija - 4 lygis;
23.2.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
23.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
23.4.
organizuotumas - 4 lygis;
23.5.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.
25. Profesinė kompetencija:
25.1.
korupcijos prevencija - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Aistė Viškelytė | ||||
Telefonas: | +37064816358 | ||||
El. paštas: | aiste.viskelyte@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||