Veiklos administravimo skyriaus priimamojo sekretorius
Skelbimo nr.: | 89892 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-08-02 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-08-17 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šilalės rajono savivaldybės administracija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Veiklos administravimo skyriaus priimamojo sekretorius |
Pareiginės algos koeficientas: | 8.10 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,506.60 |
Darbo vieta (miestas): | Šilalė |
Informacija apie įstaigą: | Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai: Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Vilma Kuzminskaitė tel. (8 449) 45332; mob. 8 612 31996 el. p. vilma.kuzminskaite@silale.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
VEIKLOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS PRIIMAMOJO SEKRETORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Veiklos administravimo skyriaus priimamojo sekretorius (toliau – priimamojo sekretorius) yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės pavaldumas – priimamojo sekretorius tiesiogiai pavaldus Veiklos administravimo skyriaus vedėjui (toliau – Skyriaus vedėjas). II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; 4.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį; 4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus ir įstatymų lydimuosius aktus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Šilalės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos sprendimus, Savivaldybės mero potvarkius, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, metodinius nurodymus ir kitus teisės aktus, susijusius su patvirtintų funkcijų vykdymu; 4.4. mokėti naudotis ryšio ir kitomis organizacinėmis technikos priemonėmis ir dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, interneto naršyklėmis; 4.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas; 4.6. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, greitai orientuotis situacijose, mokėti logiškai mąstyti, žinoti savivaldybės reprezentavimo pagrindus, žinoti piliečių aptarnavimo tvarką. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. organizuoja dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus; 5.2. registruoja dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“ Savivaldybei, Savivaldybės tarybai, Savivaldybės merui ir mero pavaduotojui adresuotą korespondenciją ir jų siunčiamus raštus; 5.3. dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“ gautus dokumentus nukreipia vykdytojams, kontroliuoja dokumentų vykdymo eigą, pažymi įvykdytus pavedimus, gautų ir siunčiamų dokumentų originalus sutvarko pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus; 5.4. kiekvieną penktadienį teikia Skyriaus vedėjui ataskaitą apie dokumentus, kurie yra neįvykdyti, o jų vykdymo terminai yra pasibaigę; 5.5. spausdina ir daugina dokumentus Savivaldybės merui ir Savivaldybės mero pavaduotojui, tvirtina dokumentų kopijas; 5.6. esant poreikiui protokoluoja mero potvarkiais sudarytų komisijų, darbo grupių posėdžius; 5.7. dokumentus, parengtus elektroniniu būdu ir pasirašytus elektroniniu parašu, siunčia adresatams per E. pristatymo sistemą arba elektroniniu paštu; 5.8. dokumentus, gautus per E. pristatymo sistemą, registruoja dokumentų valdymo sistemos ,,Kontora“ Gaunamųjų dokumentų modulyje ir nukreipia adresatams; 5.9. registruoja Savivaldybės ar Savivaldybės administracijos sudaromas bendradarbiavimo, prekių, paslaugų ir darbų pirkimo sutartis, išskyrus pirkimus, atliktus Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka; 5.10. dalyvauja Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais sudarytų komisijų ar darbo grupių veikloje; 5.11. organizuoja gyventojų, svečių susitikimus su Savivaldybės meru ir Savivaldybės mero pavaduotoju, oficialius priėmimus pas Savivaldybės merą ir Savivaldybės mero pavaduotoją; 5.12. parengia susitikimams (priėmimams) ir po jų sutvarko mero ir mero pavaduotojo kabinetus; 5.13. tvarko dokumentus pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos reikalavimus; 5.14. dalyvauja rengiant Savivaldybės administracijos dokumentacijos planą, dokumentacijos plano papildymą, dokumentų registrų sąrašą, nustatyta tvarka ruošia dokumentus nuolatiniam, ilgam ir laikinam saugojimui; 5.15. konsultuoja Savivaldybės administracijos darbuotojus ir valstybės tarnautojus dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos klausimais; 5.16. savo kompetencijos ribose vykdo Savivaldybės mero, mero pavaduotojo, Savivaldybės administracijos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo, Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 6. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už: 6.1. dokumentų išsaugojimą iki perdavimo į archyvą; 6.2. gautos informacijos konfidencialumą; 6.3. dokumentų spausdinimą be klaidų, jų rengimą bei tvarkymą vadovaujantis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus įsakymais patvirtintomis Dokumentų rengimo ir Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis; 6.4. teisingą dokumentų įvykdymo pažymėjimą; 6.5. teisingą darbo laiko naudojimą; 6.6. Šilalės rajono savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių laikymąsi; 6.7. saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektros saugos reikalavimų laikymąsi; 6.8. už savo funkcijų netinkamą vykdymą vyriausiasis specialistas atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. _______________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 449 76114 |
El. paštas: | savivalda@silale.lt |
Adresas: | J. Basanavičiaus, 2, LT-75138, Šilalė |