Veiklos organizavimo ir metodologijos grupės vyriausiasis specialistas (praktinei pagalbai buhalteriams, pastoviosos dalies koeficientas - nuo 7,1 iki 10,5)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64394
Skelbimo data: 2020-05-04
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Veiklos organizavimo ir metodologijos grupės vyriausiasis specialistas (praktinei pagalbai buhalteriams, pastoviosos dalies koeficientas - nuo 7,1 iki 10,5)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus 2018 m. vasario 19 d.
įsakymu Nr. V-3
(Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus
įsakymo Nr. V-253 redakcija)


NACIONALINIO BENDRŲJŲ FUNKCIJŲ CENTRO
BUHALTERINĖS APSKAITOS DEPARTAMENTO
VEIKLOS ORGANIZAVIMO IR METODOLOGIJOS GRUPĖS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO (PRAKTINEI PAGALBAI BUHALTERIAMS) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – Centras) Buhalterinės apskaitos departamento (toliau – Departamentas) Veiklos organizavimo ir metodologijos grupės (toliau – Grupė) vyriausiojo specialisto (praktinei pagalbai buhalteriams) (toliau – darbuotojas) pareigybė priskiriama specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Grupės vadovui.
4. Pareigybės paskirtis – teikti konsultacijas ir praktinę pagalbą Centro buhalteriams tvarkant apskaitą, sudarant finansines, biudžeto vykdymo ir kitas ataskaitas.

II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
5.3. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais;
5.4. būti susipažinęs su viešojo sektoriaus buhalterinei apskaitai tvarkyti ir finansinėms ataskaitoms sudaryti naudojamomis finansų valdymo ir apskaitos sistemomis;
5.5. būti susipažinęs, kaip teikti mokėjimo paraiškas ir kitą informaciją į valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemą (toliau – VBAM sistema);
5.6. būti susipažinęs, kaip rengti finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius;
5.7. būti susipažinęs, kaip teikti duomenis į viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinę sistemą (toliau – VSAKI sistema);
5.8. būti susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnautojų, pareigūnų ir pagal darbo sutartis dirbančių darbuotojų darbo užmokesčio skaičiavimą;
5.9. išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles, sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus;
5.10. būti susipažinęs su viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės viešojo sektoriaus subjektų buhalterinę apskaitą ir finansinių ataskaitų sudarymą, gebėti juos taikyti praktiškai;
5.11. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, sisteminti, analizuoti, vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
6.1. teikia praktinę pagalbą Centro buhalteriams tvarkant užsakovų buhalterinę apskaitą:
6.1.1. suveda apskaitos dokumentų duomenis į finansų valdymo ir apskaitos informacinę sistemą;
6.1.2. teikia mokėjimo paraiškas ir kitus duomenis į VBAM sistemą;
6.1.3. sudaro finansines, biudžeto vykdymo ir kitas ataskaitas;
6.2. konsultuoja praktiniais finansų valdymo ir apskaitos informacinės sistemos naudojimo klausimais;
6.3. teikia duomenis į VSAKI sistemą;
6.4. skaičiuoja viešojo sektoriaus darbuotojų darbo užmokestį;
6.5. kontroliuoja ir tikrina perkeliamus apskaitos duomenis iš užsakovo naudotos finansų valdymo ir apskaitos informacinės sistemos į Centro naudojamą finansų valdymo ir apskaitos informacinę sistemą;
6.6. pasikeitus viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartams ar kitiems buhalterinę apskaitą ir finansinių ataskaitų sudarymą reglamentuojantiems teisės aktams, rengia apskaitos politikos ir buhalterinės apskaitos vadovų projektų pakeitimus ar papildymo projektus bei inicijuoja vidaus procesų pokyčius;
6.7. bendradarbiaudamas su kitais Centro darbuotojais, organizuoja Departamento darbuotojų vidinius mokymus, specializuotus mokymus, kvalifikacijos tobulinimo kursus ir vidines konferencijas, kurių metu supažindina su teisės aktų ir jų taikymo srities pokyčiais, specializuotų informacinių sistemų pokyčiais. Užtikrina, kad tokie mokymai būtų kokybiški, vyktų laiku;
6.8. dalyvauja rengiant, standartizuojant bei peržiūrint apskaitos ir dokumentų judėjimo procesus;
6.9. rengia teisės aktų, reglamentuojančių Departamento veiklą, taip pat įstaigoms adresuotų raštų dėl centralizuotai atliekamų buhalterinės apskaitos funkcijų projektus;
6.10. rengia išvadas (pastabas ir pasiūlymus) dėl kitų Centro padalinių, kitų valstybės institucijų parengtų teisės aktų projektų Grupės kompetencijai priskirtais klausimais;
6.11. siekiant užtikrinti, kad tinkamai būtų atliekamos priskirtos funkcijos, be anksčiau išvardytų, pagal kompetenciją atlieka šias funkcijas:
6.11.1. formuoja bylas, kaupia, sistemina, saugo informaciją ir dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu, ruošia jas archyviniam saugojimui ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais perduoda į Centro archyvą;
6.11.2. Centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo, Departamento direktoriaus, Grupės vadovo pavedimu pagal kompetenciją pavaduoja kitą Departamento darbuotoją, šiam laikinai negalint eiti pareigų;
6.11.3. teikia siūlymus dėl Grupės veiklos tobulinimo;
6.11.4. dalyvauja Grupės, Departamento, Centro, kitų institucijų ir įstaigų organizuojamuose posėdžiuose ir pasitarimuose;
6.11.5. bendradarbiauja su kitais Centro darbuotojais ir padaliniais, institucijomis, įstaigomis ar organizacijomis, teikia duomenis pagal savo kompetenciją;
6.11.6. atlieka kitas Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, vidaus teisės aktais nustatytas funkcijas, Centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo, Departamento direktoriaus, Grupės vadovo pavestas užduotis savo kompetencijos klausimais bei vykdo kitas užduotis pagal Centro veiklos procesų aprašymus.



Susipažinau
___________________
(Parašas)
_______________________________
(Vardas ir pavardė)
_____________________
(Data)
Informacija apie įstaigą: Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras atlieka 125 valstybės įstaigų buhalterinės apskaitos ir 166 valstybės įstaigų personalo administravimo funkcijas. Mūsų komandoje šiuo metu dirba daugiau nei 400 darbuotojų. Išsamesnės informacijos apie konkursą teirautis Vilijos Vaitkevičienės tel. +370 67356237 arba el. paštu vilija.vaitkeviciene@nbfcentras.lt
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 673 51209
El. paštas: info@nbfcentras.lt
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Geležinio Vilko g. 12
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.