Veiklos planavimo ir komunikacijos skyriaus Patarėjas (galimas darbas nuotoliu iš bet kurios Lietuvos vietos) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60725
Skelbimo data: 2024-09-25
Skelbimas galioja iki: 2024-10-09 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Veiklos planavimo ir komunikacijos skyriaus Patarėjas (galimas darbas nuotoliu iš bet kurios Lietuvos vietos) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,30
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2321,02
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta gali būti Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiaulai, Tauragė, Molėtai, Trakai, Elektrėnai, Ukmergė, Švenčionys, galimybė dirbti nuotoliniu būdu iš bet kurios Lietuvos vietos.

Pareiginės algos koeficientas nuo 1,30 (nuo 2 321 Eur neatskaičius mokesčių).
Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos - lygias galimybes užtikrinantis darbdavys, kuris visiems užtikrina vienodas sąlygas įsidarbinti ir dirbti, kelti kvalifikaciją, naudotis karjeros galimybėmis, plėsti savo kompetencijas ir tapti plataus profilio specialistu.
Suteiksime:
• laiku gaunamą darbo užmokestį;
• visas darbuotojams priklausančias socialinės garantijas;
• adaptacijos periodą, naujo darbuotojo apmokymą;
• lankstų kasmetinių atostogų suteikimą;
• galimybę kelti kvalifikaciją (nuolat siunčiame į išorinius mokymus, patyrę kolegos mielai dalijasi žiniomis);
• galimybę tartis dėl lankstaus darbo grafiko, dėl dalies darbo funkcijų atlikimo nuotoliniu būdu (mišrus darbas);
• dinamišką, komandinį darbą.

Plačiau apie įstaigos veiklą - https://vtpsi.lrv.lt/
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINĖS TERITORIJŲ PLANAVIMO IR STATYBOS INSPEKCIJOS PRIE APLINKOS MINISTERIJOS
VEIKLOS PLANAVIMO IR KOMUNIKACIJOS SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Rizikos valdymo informacinės sistemos priežiūra ir administravimas, įstaigos veiklos planavimas, veiklos rezultatų stebėsena ir analize.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
8. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
13. Padeda skyriaus vedėjui organizuoti, koordinuoti, kontroliuoti skyriaus veiklą, užtikrinti vienodą teisės aktų taikymo praktiką, organizuoti procesų pertvarkymą ir optimizavimą,analizuoja veiklą, identifikuoja problemas, jų priežastis, korupcijos rizikas, teikia pasiūlymus dėl veiklos bei teisės aktų tobulinimo.
14. Dalyvauja darbo grupių, komisijų darbe, pasitarimuose, seminaruose, atstovauja įstaigai ir valstybei (jei tai numatyta) kitose institucijose, organizacijose ir pan..
15. Tvarko ir administruoja Inspekcijos rizikų valdymo informacinę sistemą, teikia siūlymus dėl šios sistemos modifikavimo ir atnaujinimo darbų, reguliariai peržiūri veiklos rizikų registrą ir atlieka ir (ar) koordinuoja veiklos rizikų vertinimą ir prioritetų nustatymą.
16. Tvarko probleminių (pasiūlymų) Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos vadovybinės vertinamosios analizės ir kokybės vadybos sistemai gerinti registrą, organizuoja pasiūlymų aptarimą.
17. Apdoroja su veiklos planavimu susijusią informaciją, rengia dokumentus susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar stebėsena, rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
18. Vykdo darbuotojų adaptaciją, pavaduoja kitus darbuotojus.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – teisė (arba);
19.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);
19.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
19.5. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
19.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.7. darbo patirties sritis – strateginio planavimo patirtis;
19.8. darbo patirtis srityje – 2 metai;
arba:
19.9. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.10. darbo patirties sritis – veiklos rezultatų stebėsenos patirtis;
19.11. darbo patirtis srityje – 2 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

20. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
20.2. organizuotumas - 4 lygis;
20.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
20.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
20.5. komunikacija - 4 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. informacijos valdymas - 4 lygis;
21.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.
22. Profesinė kompetencija:
22.1. veiklos planavimas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jurgita Kozlova-Burokė
Telefonas: +370 5 271 7561; +370 672 86093
El. paštas: jurgita.kozlova-buroke@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.