Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.
Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
VEIKLOS VALDYMO DEPARTAMENTO VADOVĄ (-Ę) Struktūrinis padalinys: Veiklos valdymo departamentas Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius Savo sukauptą patirtį pritaikysite: - planuojant, organizuojant ir koordinuojant departamento veiklą;
- tiesiogiai teikiant rekomendacijas ir veikos gerinimo iniciatyvas projektų portfelio valdymui PMO funkcijai užtikrinti, teikiant siūlymus veiksmingam projektų prioretizavimui, stebėsenai ir raportavimui visos organizacijos mastu;
- prižiūrint projektų prioritetų nustatymo procesą, užtikrinant, kad ištekliai būtų paskirstomi pagal svarbiausius strateginius prioritetus;
- stebint projektų eigą ir raportuojant vadovybei apie projektų portfelio būklę, pateikiant analizę ir rekomendacijas dėl tolesnių veiksmų;
- vertinant projektų rezultatus, užtikrinant, kad pasiekti rodikliai ir rezultatai atitiktų organizacijos strateginius tikslus;
- kuriant ir įgyvendinant procesinio valdymo principus organizacijoje, užtikrinant bendrą strateginį požiūrį į veiklos procesų valdymą;
- identifikuojant ir diegiant veiklos meistriškumo metodikas bei gerąsias praktikas, siekiant nuolat tobulinti veiklos procesus ir didinti jų efektyvumą;
- inicijuojant naujų technologijų ir sprendimų integravimą į organizacijos procesus, siekiant padidinti efektyvumą;
- koordinuojant organizacijos lygmeniu procesų kūrimą, stebėseną, vertinimą ir tobulinimą, siekiant didinti veiklos efektyvumą ir skatinti inovacijas;
- vystant ir plėtojant tarptautinį bendradarbiavimą;
Šioje pozicijoje mums svarbu: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas (vadybos ar ekonomikos studijų kryptyje);
- ne mažesnė kaip 3 metų vadovavimo patirtis;
- ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis procesų valdymo, skaitmenizavimo, įmonių procesų optimizavimo, modeliavimo srityje;
- patirtis inovacijų valdymo, naujų technologijų diegimo ir procesų automatizavimo srityse;
- patirtis dalyvaujant tarptautinio bendradarbiavimo projektuose bei taikant gerąsias praktikas;
- patirtis valdant projektų portfelį ir vykdant strateginių projektų prioretizavimą;
- procesinio valdymo metodikų išmanymas ir taikymas;
- gebėjimas skatinti kūrybiškumą ir strateginį mąstymą organizacijoje, taikant pažangias veiklos metodikas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu (gebėti rengti ir analizuoti dokumentus, rengti pristatymus anglų kalba, atstovauti Įmonei ir pan.);
- puikūs gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
- strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 5 680 Eur su mokesčiais (5 680 – 6 700 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime. Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, tel. +370 690 27769,el. p. cv@registrucentras.lt. |