Vidaus administravimo skyriaus vedėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 101166
Skelbimo data: 2024-12-03
Skelbimas galioja iki: 2024-12-17 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos administracinių ginčų komisija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos administracinių ginčų komisija
Pareigos: Vidaus administravimo skyriaus vedėjas
Pareiginės algos koeficientas: 1,81
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3231,57
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Bus nustatomas 3 mėn išbandymo terminas.
Daugiau informacijos apie Lietuvos administracinių ginčų komisiją https://lagk.lrv.lt
Daugiau informacijos apie paskelbtą konkursą Jums suteiks Lietuvos administracinių ginčų komisijos patarėja Rūta Mockevičienė.
Pareigybės aprašymas:

VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS

VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Vidaus administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas dirba pagal darbo sutartį.

2. Pareigybės grupė – struktūrinių padalinių vadovai.

3. Pareigybės lygis – A2

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM

DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1. būtina turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija ir ne mažesnį nei 1 metų vadovaujamo darbo stažą;

4.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, ikiteisminį administracinių ginčų nagrinėjimą, strateginį planavimą, teisės aktų projektų rengimą, turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, finansų, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą;

4.3. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

4.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas įvertinti, siūlyti motyvuotus problemų sprendimo būdus, rengti išvadas.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis vyriausiasis specialistas vykdo šias funkcijas:

5.1. Planuoja ir organizuoja Skyriaus darbą.

5.2. Užtikrina Skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų, nurodytų Skyriaus nuostatuose, įgyvendinimą.

5.3. Vadovauja Skyriaus veiklų vykdymui arba prireikus vykdo Skyriaus veiklas.

5.4. Priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus.

5.5. Rengia ir teikia pasiūlymus su Skyriaus veikla susijusiais klausimais.

5.6. Konsultuoja su Skyriaus veikla susijusiais klausimais.

5.7. Vadovauja Skyriaus veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja Skyriaus veiklai vykdyti aktualią informaciją.

5.7. Vadovauja su Skyriaus veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su Skyriaus veikla susijusią informaciją.

5.8. Vadovauja su Skyriaus veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su Skyriaus veikla susijusius dokumentus.

5.9. Valdo Skyriaus žmogiškuosius išteklius, teikia siūlymus Komisijos pirmininkui dėl Skyriaus darbuotojų skatinimo, kvalifikacijos tobulinimo, netinkamo darbo pareigų vykdymo.

5.10. Komisijos pirmininko pavedimu atstovauja Skyriui, dalyvaudamas pasitarimuose ir kituose renginiuose.

5.11. Vadovauja Komisijos dokumentų ir jų bylų tvarkymui, saugojimui, naikinimui, užtikrina jų apskaitą, saugojimą ir perdavimą archyvui.

5.12. Užtikrina Komisijos posėdžių tvarkaraščių rengimą ir jų išankstinį paskelbimą.

5.13. Koordinuoja Komisijos posėdžių sekretorių darbą, organizuojamus posėdžius, garso įrašų darymą, kopijų teikimą ir bylų perdavimą teismui, organizuoja pavadavimą.

5.14. Rengia Komisijos dokumentacijos planą, kontroliuoja jo taikymą bei atlieka kitas su dokumentacijos plano vykdymu susijusias funkcijas, koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su dokumentų valdymu ir asmenų aptarnavimu susijusių dokumentų rengimą.

5.15. Renka statistinius duomenis ir teikia bylų nagrinėjimo statistines ataskaitas.

5.16. Užtikrina kokybišką asmenų aptarnavimą vieno langelio principu, prašymų, pareiškimų, skundų ir pasiūlymų, susijusių su vidaus administravimo veikla, nagrinėjimą bei imasi priemonių, kad būtų išspręsti juose keliami klausimai, koordinuoja vienodų veiklos standartų laikymąsi teritoriniuose padaliniuose.

5.17. Nuolat vykdo skyriaus veiklos stebėseną, nuolatinius ir periodinius vertinimus, užtikrinant Vidaus kontrolės politikos nuostatų, besikeičiančių veiklos sąlygų įgyvendinimą, teikti siūlymus dėl vidaus teisės aktų poreikio bei rengti vidaus teisės aktus.

5.18. Užtikrina Komisijos gaunamų ir išrašomų apskaitos dokumentų administravimą bei koordinuoja buhalterinės apskaitos tvarkymą.

5.19. Atlieka Komisijos Biudžeto vykdymo ataskaitų (ketvirtinių, metinių ir konsoliduotų), Finansinių ataskaitų rinkinio (tarpinių, metinių ir konsoliduotų) duomenų analizę ir pasirašytas ataskaitas pateikia Komisijos pirmininkui, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui bei skelbia interneto svetainėje.

5.20. Vykdo finansų kontrolę pagal nustatytą kontrolės rūšį, vykdo prekių ir paslaugų pagal sudarytas sutartis kontrolę;

5.21. Užtikrina, kad Komisijos prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planas būtų parengtas ir paskelbtas teisės aktų nustatyta tvarka.

5.22. Užtikrina tinkamą Komisijos turto ir materialinių vertybių valdymą bei administravimą, planuoja tinkamą Komisijos materialiojo ir nematerialiojo turto poreikį bei užtikrina jo priežiūrą, apsaugą ir administravimą, rengia ataskaitas apie turto ir atsargų kitimą bei likučius, sunaudotas medžiagas ir kitas materialines vertybes.

5.23. Organizuoja ir kontroliuoja valdomo turto nurašymo, pardavimo aukcionuose arba sunaikinimo procedūrų vykdymą.

5.24. Organizuoja ir rengia pretenzijas tiekėjams dėl prekių ar paslaugų kokybės neatitikimo sutartyse nustatytiems reikalavimams, turto valdymo ir priežiūros srityse;

5.25. Užtikrina tinkamas darbo sąlygas Komisijos darbuotojams, darbo vietų aprūpinimą darbo priemonėmis ir reikmenimis, Komisijos rengiamų konferencijų, seminarų, pasitarimų, posėdžių organizavimą, techninį materialinį aprūpinimą.

5.26. Užtikrina Komisijos vidaus bei priskirtų išorės administravimo informacinių sistemų bei informacinių ir ryšių technologijų priežiūrą ir funkcionavimą.

5.27. Koordinuoja Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos (toliau – DBSIS) nuolatinį tobulinimą ir pritaikymą Komisijos poreikiams, atlieka DBSIS administratoriaus funkcijas.

5.28. Analizuoja Skyriaus funkcijų vykdymui reikalingų duomenų poreikį, teikia pasiūlymus ir dalyvauja rengiant užduotis programinės įrangos kūrimui ir tobulinimui, testuojant įsigytą programinę įrangą.

5.29. Užtikrina nuotolinio darbo tvarkos įgyvendinimą Komisijoje.

5.30. Dalyvauja sudaromų darbo grupių ar komisijų veikloje.

5.31. Derina Komisijos pirmininko įsakymų, sutarčių ir kitų dokumentų projektus.

5.32. Organizuoja ir koordinuoja į Komisiją besikreipiančių asmenų apklausas bei tyrimus.

5.33. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus.

IV SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

  1. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Komisijos pirmininkui.



Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 85 2684050
El. paštas: info@lagk.lt
Adresas: A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.