Trečiadienis, balandžio 24 d.

Viešųjų pirkimų skyriaus prekių ir paslaugų pirkimo specialistas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 6,1 iki 7,1, atsižvelgiant į profesinio darbo patirtį)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 66096
Skelbimo data: 2020-08-17
Konkursą inicijuojanti įstaig: Ignalinos rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Ignalinos rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Viešųjų pirkimų skyriaus prekių ir paslaugų pirkimo specialistas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 6,1 iki 7,1, atsižvelgiant į profesinio darbo patirtį)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Darbo vieta (miestas): Ignalina
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Ignalinos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. kovo 29 d.

įsakymu Nr. VT-124

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SKYRIAUS PREKIŲ IR PASLAUGŲ PIRKIMO SPECIALISTO, DIRBANČIO PAGAL DARBO SUTARTĮ,

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Viešųjų pirkimų skyriaus prekių ir paslaugų pirkimo specialistas yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį.

2. Pareigybės lygis A2.

II SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI

3. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje;

3.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus, savivaldybių turto valdymą, vietos savivaldą, įmonių ir viešųjų įstaigų veiklą;

3.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

3.5. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;

3.6. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;

3.7. būti pareigingas, darbštus, sugebėti priimti sprendimus, bendrauti ir dirbti komandoje.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:

4.1. Apibendrina savivaldybės administracijos padalinių pateiktą informaciją apie einamaisiais biudžetiniais metais planuojamas įsigyti prekes, paslaugas ar darbus, apskaičiuoja savivaldybės administracijos numatomų pirkimų vertes ir kasmet Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka ir terminais parengia planuojamų atlikti einamaisiais biudžetiniais metais pirkimų suvestinę, kuri teikiama tvirtinti savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui, paskelbia ją Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVPIS) ir kituose būtinuose šaltiniuose tam, kad teisės aktų nustatyta tvarka būtų parenkami pirkimo būdai, užtikrinamas pirkimų viešumas.

4.2. Nustato prekių, paslaugų ir darbų viešojo pirkimo būdą.

4.3. Skelbia CVPIS ir kituose būtinuose šaltiniuose informaciją apie patikslintą savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų planą, siekiant užtikrinti duomenų patikimumą ir jų paskelbimo operatyvumą.

4.4. Rengia ir teikia Viešųjų pirkimų tarnybai išankstinius skelbimus, siekiant užtikrinti, kad viešųjų pirkimų procedūros būtų atliekamos per kuo trumpesnį terminą.

4.5. Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatytais atvejais skelbia technines specifikacijas CVPIS ir kituose būtinuose šaltiniuose.

4.6. Paskelbia CVPIS ir kituose būtinuose šaltiniuose informaciją apie pradedamą bet kurį pirkimą, apie nustatytą laimėtoją ir ketinamą sudaryti bei sudarytą pirkimo sutartį.

4.7. Rengia pirkimo procedūrų ataskaitas, skelbimus apie pirkimo sutarčių sudarymą, neįvykusius pirkimus, siunčia juos Viešųjų pirkimų tarnybai, siekiant tinkamai ir laiku pateikti informaciją apie atliktus viešuosius pirkimus Viešųjų pirkimų tarnybai.

4.8. Perkančiosios organizacijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui pavedus atlieka viešąjį pirkimą.

4.9. Pagal pirkimo iniciatoriaus parengtą paraišką – užduotį rengia pirkimo dokumentų projektus ir teikia juos svarstyti Viešojo pirkimo komisijai (toliau – komisija) ar pirkimo organizatoriui, atlieka viešųjų pirkimų procedūras, siekiant užtikrinti, kad tinkamai ir laiku būtų atliktos viešųjų pirkimų procedūros.

4.10. Išsiunčia elektroninėmis priemonėmis, paštu ir (ar) faksu skyriaus ir komisijos dokumentus.

4.11. Rengia ir siunčia tiekėjams, kuriems yra pateikti pirkimo dokumentai, pirkimo dokumentų paaiškinimus, informuoja juos raštu apie pirkimo procedūrų eigą, rezultatus.

4.12. Analizuoja gautus tiekėjų pasiūlymus, nustato, ar jie atitinka pirkimo dokumentų reikalavimus, teikia siūlymus ir išvadas komisijai, siekiant pirkimo procedūrų atitikties Viešųjų pirkimų įstatymo ir su juo susijusių teisės aktų reikalavimams, viešųjų pirkimų efektyvumo didinimo ir racionalaus lėšų panaudojimo.

4.13. Dalyvauja nagrinėjant įmonių, įstaigų, kitų juridinių asmenų skundus, pretenzijas, raštus viešųjų pirkimų klausimais.

4.14. Nustato ir suderina su komisija pasiūlymų pateikimo terminą, parengia skelbimą apie viešąjį pirkimą ir pateikia Viešųjų pirkimų tarnybai, siekiant, kad viešasis pirkimas būtų nustatyta tvarka paskelbtas.

4.15. Dalyvauja Viešųjų pirkimų komisijų darbe.

4.16. Vykdo kitas viešųjų pirkimų procedūras teisės aktų nustatyta tvarka.

4.17. Organizuoja savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų komisijų posėdžius ir dalyvauja jų darbe.

4.18. Rengia ir tvarko viešųjų pirkimų komisijų posėdžių protokolus, atlieka kitus būtinus darbus, susijusius su šių komisijų veikla.

4.19. Organizuoja ir atlieka savivaldybės administracijos prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų procedūras.

4.20. Atlieka veiksmus, susijusius su supaprastintų ir tarptautinių viešųjų pirkimų komisijos darbo procedūrų organizavimu.

4.21. Tvarko skyriaus dokumentų bylų apskaitą, rengia ir teikia atsakingam už dokumentų valdymą savivaldybės administracijos padaliniui skyriaus dokumentacijos plano suvestines, ateinančiais metais numatomų sudaryti bylų sąrašus, laikino saugojimo bylų sąrašus, atrinktų naikinti bylų (dokumentų) naikinimo aktus, ilgai ir nuolat saugomų bylų apyrašus, atlieka ilgai ir nuolat saugomų dokumentų inventorizaciją.

4.22. Teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl taisyklių, susijusių su viešųjų pirkimų organizavimu savivaldybės administracijoje, keitimo.

4.23. Konsultuoja besikreipiančius piliečius Moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymo ir Lygių galimybių įstatymo taikymo klausimais, rengia, tvirtina ir įgyvendina priemones, skirtas lygioms galimybėms užtikrinti.

4.24. Vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.

  1. Prekių ir paslaugų pirkimo specialistas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

Susipažinau

______________________

(Parašas)

_____________________

(Vardas ir pavardė)

_______________________

(Data)

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8-386-39107
El. paštas: info@ignalina.lt
Adresas: Laisvės a.70, LT- 30122 Ignalina
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.