Vilniaus skyriaus archyvo tvarkytojas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 69651
Skelbimo data: 2021-03-25
Konkursą inicijuojanti įstaig: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Vilniaus skyriaus archyvo tvarkytojas
Pareiginės algos koeficientas: 5.30
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:

VILNIAUS SKYRIAUS ARCHYVO TVARKYTOJO (SPECIALISTO)

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Vilniaus skyriaus (toliau – skyrius) archyvo tvarkytojas (specialistas), darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – B.

3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti ir administruoti skyriaus dokumentus, bylas, kartotekas.

4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus patarėjui, kurio specialioji veiklos sritis – paslaugos ir aptarnavimas.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;

5.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą ir administravimą;

5.3. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu;

5.4. Neteko galios MD direktoriaus 2021-03-25 įsakymu Nr. 3K-76.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTUOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. apdoroja su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją;

6.2. administruoja skyriaus dokumentus;

6.3. tvarko skyriaus prašymų kartotekas, formuoja ir apskaito prašymų, asmens bylas, tvarko registrus ir žurnalus;

6.4. kontroliuoja skyriaus saugomų dokumentų būklę, prireikus, organizuoja sugadintų dokumentų sutvarkymą, kontroliuoja dokumentų saugyklų atitiktį teisės aktuose nustatytiems patalpų, kuriose laikomi Lietuvos valstybinio archyvų fondo dokumentai, reikalavimams;

6.5. dalyvauja atliekant skyriuje saugomų dokumentų vertės ekspertizę;

6.6. organizuoja skyriaus archyvinių dokumentų saugojimą, naudojimą ir naikinimą;

6.7. ruošia ir perduoda skyriaus dokumentus valstybės archyvui;

6.8. teikia Migracijos departamento skyrių darbuotojams archyve saugomą medžiagą;

6.9. teikia asmenims informaciją, susijusią su skyriaus archyve saugomais dokumentais.

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.

____________________________

Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 5,3–5,9–nuo 938,1–1044,3 Eur neatskaičiavus mokesčių ir atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį. Darbo sutartis terminuota, iki į pareigas darbuotojas. Darbo vieta–Vilniuje.
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 271 71 12
El. paštas: info@migracija.gov.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.