Vilniaus skyriaus archyvo tvarkytojas
Skelbimo nr.: | 69651 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-03-25 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Vilniaus skyriaus archyvo tvarkytojas |
Pareiginės algos koeficientas: | 5.30 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
VILNIAUS SKYRIAUS ARCHYVO TVARKYTOJO (SPECIALISTO) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Vilniaus skyriaus (toliau – skyrius) archyvo tvarkytojas (specialistas), darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – B. 3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti ir administruoti skyriaus dokumentus, bylas, kartotekas. 4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus patarėjui, kurio specialioji veiklos sritis – paslaugos ir aptarnavimas. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų; 5.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą ir administravimą; 5.3. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu; 5.4. Neteko galios MD direktoriaus 2021-03-25 įsakymu Nr. 3K-76. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTUOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. apdoroja su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją; 6.2. administruoja skyriaus dokumentus; 6.3. tvarko skyriaus prašymų kartotekas, formuoja ir apskaito prašymų, asmens bylas, tvarko registrus ir žurnalus; 6.4. kontroliuoja skyriaus saugomų dokumentų būklę, prireikus, organizuoja sugadintų dokumentų sutvarkymą, kontroliuoja dokumentų saugyklų atitiktį teisės aktuose nustatytiems patalpų, kuriose laikomi Lietuvos valstybinio archyvų fondo dokumentai, reikalavimams; 6.5. dalyvauja atliekant skyriuje saugomų dokumentų vertės ekspertizę; 6.6. organizuoja skyriaus archyvinių dokumentų saugojimą, naudojimą ir naikinimą; 6.7. ruošia ir perduoda skyriaus dokumentus valstybės archyvui; 6.8. teikia Migracijos departamento skyrių darbuotojams archyve saugomą medžiagą; 6.9. teikia asmenims informaciją, susijusią su skyriaus archyve saugomais dokumentais. 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus. ____________________________ |
|
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 5,3–5,9–nuo 938,1–1044,3 Eur neatskaičiavus mokesčių ir atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį. Darbo sutartis terminuota, iki į pareigas darbuotojas. Darbo vieta–Vilniuje. |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |