Vilniaus skyrius archyvo tvarkytojas (pareiginės algos koeficientas 4,8; 830 Eur neatskaičiavus mokesčių; darbo vieta Vilniuje)
Skelbimo nr.: | 61600 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-11-18 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Vilniaus skyrius archyvo tvarkytojas (pareiginės algos koeficientas 4,8; 830 Eur neatskaičiavus mokesčių; darbo vieta Vilniuje) |
Pareiginės algos koeficientas | 0.00 |
Pareigybės aprašymas: | |
LNIAUS SKYRIAUS ARCHYVO TVARKYTOJO (SPECIALISTO) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Vilniaus skyriaus (toliau – skyrius) archyvo tvarkytojas (specialistas), darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – B. 3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti ir administruoti skyriaus dokumentus, bylas, kartotekas. 4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus patarėjui, kurio specialioji veiklos sritis – paslaugos ir aptarnavimas. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų; 5.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą ir administravimą; 5.3. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu; 5.4. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, nustatyta šiai pareigybei Migracijos departamento direktoriaus patvirtintame pareigų, kurias einantiems asmenims reikia leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, sąraše. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTUOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. apdoroja su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją; 6.2. administruoja skyriaus dokumentus; 6.3. tvarko skyriaus prašymų kartotekas, formuoja ir apskaito prašymų, asmens bylas, tvarko registrus ir žurnalus; 6.4. kontroliuoja skyriaus saugomų dokumentų būklę, prireikus, organizuoja sugadintų dokumentų sutvarkymą, kontroliuoja dokumentų saugyklų atitiktį teisės aktuose nustatytiems patalpų, kuriose laikomi Lietuvos valstybinio archyvų fondo dokumentai, reikalavimams; 6.5. dalyvauja atliekant skyriuje saugomų dokumentų vertės ekspertizę; 6.6. organizuoja skyriaus archyvinių dokumentų saugojimą, naudojimą ir naikinimą; 6.7. ruošia ir perduoda skyriaus dokumentus valstybės archyvui; 6.8. teikia Migracijos departamento skyrių darbuotojams archyve saugomą medžiagą; 6.9. teikia asmenims informaciją, susijusią su skyriaus archyve saugomais dokumentais. 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus. ____________________________ |
|
Informacija apie įstaigą | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |