Vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60759
Skelbimo data: 2024-09-27
Skelbimas galioja iki: 2024-10-11 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Šiaulių miesto savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,20
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2142,48
Darbo vieta (miestas): Šiauliai
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS
VYRESNIOJO PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VI pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės kontrolieriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. finansinis, atitikties ir veiklos auditai, vertinimai.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą arba prireikus nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo, koordinuoja atsakymų rengimą arba prireikus rengia atsakymus.
6. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja susijusią informaciją.
7. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą arba prireikus prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
8. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą arba prireikus atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
11. Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu savarankiškai arba grupėje atlieka audituojamų subjektų planinius ir veiklos plane nenumatytus finansinius, atitikties ir veiklos auditus, kitus vertinimus.
12. Teikia siūlymus dėl Tarnybos metinio veiklos plano ir veiklos ataskaitos sudarymo.
13. Tobulina kvalifikaciją, atlieka priskirtų sričių bei subjektų stebėjimą, renka ir analizuoja informaciją apie juos esamų bei galimų problemų nustatymui, analizuoja teisės aktus, susijusius su atliekamomis funkcijomis ir teikia informaciją bei pasiūlymus Savivaldybės kontrolieriui.
14. Vykdo kontrolės ir audito tarnybos dokumentų tvarkymo funkciją.
15. Bendradarbiauja su savivaldybės administracijos centralizuoto vidaus audito skyriumi bei kitomis kontrolės ir audito įstaigomis.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

16. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
16.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
16.3. studijų kryptis – verslas (arba);
16.4. studijų kryptis – finansai (arba);
16.5. studijų kryptis – apskaita (arba);
arba:
16.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.7. darbo patirties sritis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;
16.8. darbo patirtis srityje – 4 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

17. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
17.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
17.2. organizuotumas - 4 lygis;
17.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
17.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
17.5. komunikacija - 4 lygis.
18. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.
19. Profesinė kompetencija:
19.1. finansų valdymas ir apskaita - 4 lygis;
19.2. dokumentų valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jolanta Gečienė
Telefonas: +37052718906; +37067286311
El. paštas: jolanta.geciene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.