Vyriausiasis buhalteris

Skelbimo nr.: 59680
Skelbimo data: 2019-07-26
Konkursą organizuojanti įstaiga: Ukmergės vaikų lopšelis-darželis "Vaikystė"
Pareigos: Vyriausiasis buhalteris
Pareigybės aprašymas:

UKMERGĖS VAIKŲ LOPŠELIS-DARŽELIS „VAIKYSTĖ“ SKELBIA KONKURSĄ VYR. BUHALTERIO PAREIGOMS UŽIMTI

2019-07-26

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Vaikų lopšelis-darželis „Vaikystė“ (toliau – Mokykla), Ukmergės rajono savivaldybės biudžetinė įstaiga; Stoties g. 8, LT-20119, Ukmergė, duomenys kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre, kodas 190324661 skelbia konkursą vyr. buhalterio (darbuotojo dirbančio pagal darbo sutartį – 1 etatas) pareigoms užimti.

2. Mokyklos vyresnysis buhalteris priklauso specialistų pareigybės grupei. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – užtikrinti finansinių operacijų teisėtumą, tinkamą finansinių dokumentų įforminimą, kontroliuoti, kad racionaliai ir taupiai būtų naudojami materialiniai ir finansiniai ištekliai, užtikrinti, kad ataskaitiniai duomenys būtų teisingi ir atskaitomybė laiku pateikiama finansuojančiai įstaigai.

4. Pareigybės pavaldumas – Mokyklos direktoriui. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 28 d. Nr. 1162 nutarimu, 2 punktu, 2.4.1 papunkčiu, į darbą vyresnysis buhalteris priimamas konkurso tvarka - įmonės, įstaigos darbuotojų, kurių pareigybei būtinas ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu.

5. Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo Nr. XIII-198 pakeitimo 2018 m. gruodžio 11 d. Nr. XIII-1712 įstatymu.

6. Darbo sutarties rūšis: neterminuota.

7. Įdarbinama: nuo 2019-09-02.

8. Darbo laiko trukmė - 8 val. (40 val. per savaitę).

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI VYR. BUHALTERIO PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

9. Darbuotojas, einantis vyresniojo buhalterio pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

9.1. turėti ne žemesnį kaip aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu (A2) arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą ir atitinkamą kvalifikaciją

9.2. gebėti dirbti kolektyve, būti pareigingu, gebėti bendrauti; mokėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją, rengti išvadas bei pasiūlymus.

9.3. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel; naudotis interneto naršykle, buhalterinės apskaitos programa „Biudžetas VS“, dokumentų valdymo sistema ,,Kontora”.

9.4. išmanyti LR buhalterinės apskaitos įstatymus ir poįstatyminius aktus, darbo santykius reglamentuojančius įstatymus ir poįstatyminius aktus, turto, nuosavybės, ūkio procesų ir veiklos rezultatų bendruosius apskaitos principus, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų, biudžeto sandaros, mokesčių administravimo įstatymus ir poįstatyminius aktus, viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės sandarą (VSAFAS) ir kt. teisės aktus.

9.5. savo darbe vadovautis Mokyklos direktoriaus įsakymais ir jais patvirtintais kitais Mokyklos vidaus tvarkos dokumentais, Mokyklos nuostatais ir pareigybės aprašu;

10. Privalumas:

10.1. turėti ne mažesnę kaip trejų metų buhalterinio darbo patirtį apskaitos ir finansų srityje,

10.2. buhalterinio darbo patirtis biudžetinėje švietimo įstaigoje.

III SKYRIUS

VYR. BUHALTERIO PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJO

11. Vyresnysis buhalteris vykdo šias funkcijas:

11.1. rengia ir nustatyta tvarka teikia tvirtinti finansinės veiklos planus ir ataskaitas;

11.2. kompetencijos ribose, dalyvauja rengiant strateginį veiklos planą ir mokyklos metinius veiklos planus;

11.3. laikosi nustatyto Mokyklos darbo reglamento, vidaus tvarkos taisyklių, darbo saugos ir sveikatos taisyklių, atsako už priskirtų darbo priemonių tinkamą naudojimą;

11.4. užtikrina finansinių operacijų teisėtumą, buhalterinę apskaitą, valstybės/savivaldybės lėšų panaudojimą įstatymų nustatyta tvarka ir tinkamą finansinių dokumentų tvarkymą;

11.5. vykdo mokyklos turto, įsipareigojimų, finansavimo sumų, pajamų ir sąnaudų apskaitą bei kontrolę pagal viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus ir kitus teisės aktus finansų valdymo ir apskaitos informacinėje sistemoje;

11.6. renka, tvarko, teikia informaciją ir duomenis kontrolės institucijų auditoriams ir kitoms institucijoms pagal pateiktus prašymus, nurodymus;

11.7. registruoja ūkines operacijas ir ūkinius įvykius, pateiktuose dokumentuose užfiksuotus duomenis finansų valdymo ir apskaitos informacinėje sistemoje, formuoja buhalterinės apskaitos registrus už ataskaitinį laikotarpį;

11.8. atlieka atsiskaitymų su debitoriais ir kreditoriais apskaitą, rengia suderinimo aktus;

11.9. rengia mokėjimo nurodymus banko lėšų pervedimams (per elektroninę bankininkystę) vykdyti;

11.10. rengia finansinių, biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius, kitas pagal buhalterinės apskaitos duomenis sudaromas ataskaitas ir teikia jas asignavimų valdytojams bei kitoms institucijoms;

11.11. teikia buhalterinės apskaitos informaciją ir rengia ataskaitas, pagal pareikalavimą- apskaitos dokumentus ir registrus Mokyklos direktoriui, asignavimų valdytojams, mokesčių administratoriams, valstybės institucijoms;

11.12. rengia ir pasirašo finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius ir Mokyklos direktoriui pasirašius, teikia asignavimų valdytojams, kuriems jie pavaldūs, jų nustatyta tvarka ir terminais;

11.13. vykdo išankstinę finansų kontrolę:

11.13.1. pasirašo ūkinės operacijos ir apskaitos dokumentus, parašu ir data, patvirtina, kad ūkinė operacija yra teisėta, dokumentai, susiję su ūkinės operacijos atlikimu, yra tinkamai parengti ir kad jai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų, o apskaitos dokumentai yra teisingi;

11.13.2. grąžina dokumentus juos rengusiam darbuotojui, paaiškėjus, kad ūkinė operacija yra neteisėta, arba, kad jai atlikti nepakaks patvirtintų asignavimų arba dokumentai yra netinkamai parengti, ir raštu praneša Mokyklos direktoriui apie atskleistus neteisėtus darbuotojų veiksmus (lėšų naudojimą ne pagal paskirtį, neteisėtą turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo ir kt.), nurodant atsisakymo patvirtinti dokumentus priežastis;

11.13.3. gauna, be Mokyklos direktoriaus nurodymų, iš kitų darbuotojų raštiškus arba žodinius paaiškinimus dėl dokumentų ūkinei operacijai atlikti parengimo ir ūkinės operacijos atlikimo bei dokumentų kopijas;

11.13.4. vykdo išankstinę kontrolę, susijusią su ūkinių įvykių ir ūkinių operacijų dokumentavimu: piniginių lėšų apskaita, įsiskolinimų apskaita, turto apskaita, apskaitos registrų sudarymu ir kompiuterinės apskaitos sistema;

11.14. vykdo einamąją finansų kontrolę. Vykdydamas šią kontrolę, vyresnysis buhalteris vadovaujasi Mokyklos direktoriaus patvirtintomis finansų kontrolės taisyklėmis, kuriose nurodyta, kokias sritis ir kokiu būdu kontroliuoti atliekant einamąją finansų kontrolę;

11.15. laiku informuoja apie teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą ir finansų tvarkymą, pakeitimus ir rengia mokyklos dokumentų projektus;

11.16. tikrina dokumentus, susijusius su įsipareigojimais ir atliekamais mokėjimais;

11.17. laiku apskaičiuoja ir deklaruoja privalomus mokėti mokesčius;

11.18. teikia pasiūlymus Mokyklos direktoriui dėl apskaitos politikos, apskaitų parinkimo, atsižvelgdamas į konkrečias sąlygas, buhalterinės apskaitos reikalavimus, nustatytas apskaitos politikos nuostatas;

11.19. Mokyklos direktoriaus pavedimu vykdo išankstinę finansų kontrolę, atsiskaitymų kontrolę – pasirašo ūkinių operacijų dokumentus, tuo patvirtindamas, kad:

11.19.1. ūkinė operacija yra teisėta;

11.19.2. dokumentai, susiję su ūkinės operacijos atlikimu, yra tinkamai parengti;

11.19.3. ūkinei operacijai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų;

11.20. laikosi darbo vietos higieninių, priešgaisrinių ir kitų saugos darbe reikalavimų bei darbo drausmės;

11.21. nuolat kelia savo kvalifikaciją;

11.22. vykdo kitus Mokyklos direktoriaus teisėtus pavedimus.

IV SKYRIUS

DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR KONKURSO VYKDYMAS

12. Dokumentus pateikti elektroniniu paštu – ukmergesvaikyste@gmail.com arba Ukmergės vaikų lopšelyje-darželyje ,,Vaikystė“, buhalterijoje, Stoties g. 8, LT20119 Ukmergė.

13. Pretendentai privalo pateikti dokumentus:

13.1. prašymą dalyvauti konkurse.

13.2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir jo kopiją.

13.3. išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir šio dokumento kopiją, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams.

13.4. gyvenimo aprašymą (CV).

14. Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo (įskaitant ir konkurso paskelbimo dieną): t. y (nuo 2019-07-26 iki 2019-08-08)

15. Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.

16. Pretendentai kviečiami pokalbiui el. paštu arba telefonu.

17. Pokalbis planuojamas rugpjūčio 27 dieną 10 val. Metodiniame kabinete.

18. Mokyklos direktorius, pasikalbėjęs su visais pretendentais, išklausęs stebėtojo nuomonę, priima sprendimą ir apie jį informuoja pretendentus.

Išsamesnė informacija telefonu (8 340) 527 93, arba el. p. - ukmergesvaikyste@gmail.com

Direktorė Jolita Čepelionienė

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Ukmergės r. sav. Ukmergės m. Stoties g. 8
Telefonas: 8(340)52793
El. paštas: ukmergesvaikyste@gmail.com
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.