Vyriausiasis (-ioji) specialistas (-ė) (Nekilnojamojo turto registravimo srityje)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 70952
Skelbimo data: 2021-05-24
Skelbimas galioja iki: 2021-06-07
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Registrų centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Vyriausiasis (-ioji) specialistas (-ė) (Nekilnojamojo turto registravimo srityje)
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

Valstybės įmonė Registrų centras – pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų.

Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:

VYRIAUSIĄJĮ (-JĄ) SPECIALISTĄ (-Ę) (Nekilnojamojo turto registravimo srityje)

Struktūrinis padalinys: Turto registrų tvarkymo tarnyba

Darbo vieta: Lvovo g. 25-101, Vilnius

Pagrindiniai Turto registrų tvarkymo tarnybos uždaviniai yra užtikrinti teisės aktų reikalavimus atitinkantį Nekilnojamojo turto kadastro, Nekilnojamojo turto, Hipotekos, Sutarčių, Turto arešto aktų ir Adresų registrų tvarkymą, objektų registravimą, turto vertinimo valstybės reikmėms veiklos vykdymą, koordinuoti Turto registrų tvarkymo tarnybos struktūrinių padalinių veiklą.

Darbo aprašymas:

  • pagal kompetenciją inicijuoti vienodas metodikas, tvarkos aprašus, taisykles, instrukcijas ir kitus valstybės įmonės Registrų centro vidaus dokumentus, reglamentuojančius valstybės įmonės Registrų centro veiklą Turto registrų tvarkymo tarnybos kuruojamose srityse ir, prireikus, teikti pastabas dėl netinkamo šių dokumentų nuostatų taikymo;
  • pagal Turto registrų tvarkymo tarnybos kompetenciją dalyvauti rengiant teisės aktų projektus ir teikti pasiūlymus dėl atitinkamų teisės aktų tobulinimo, kontroliuoti jų taikymą;
  • užtikrinti tinkamą nukreiptų prašymų, pareiškimų, skundų nagrinėjimą;
  • pagal kompetenciją teikti informaciją ir konsultuoti valstybės įmonės Registrų centro darbuotojus kuruojamų sričių klausimais;
  • atstovauti valstybės įmonės Registrų centro interesams santykiuose su valstybės ir savivaldybių įstaigomis ir institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, fiziniais ir juridiniais asmenimis, neperžengiant kompetencijos ir įgaliojimų;
  • pagal poreikį ir kompetenciją dalyvauti valstybės įmonės Registrų centro ir (ar) kitų institucijų, įmonių, įstaigų ir kitų organizacijų projektuose;
  • vykdyti kitus valstybės įmonės Registrų centro generalinio direktoriaus, tiesioginio ir (arba) aukštesnio lygio vadovo ir (ar) valstybės įmonės Registrų centro valdymo organų sprendimus, pavedimus, kitas Turto registrų tvarkymo tarnybos nuostatuose ir kituose valstybės įmonės Registrų centro vidaus teisės aktuose numatytas funkcijas neperžengiant kompetencijos ir įgaliojimų.

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities teisės ar verslo ir vadybos krypties, technologijos mokslų studijų srities inžinerijos krypties išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis Nekilnojamojo turto registro tvarkymo ir / ar administravimo srityje;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • dokumentų rengimo taisyklių išmanymas, gebėjimas rinkti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, atlikti pavestas užduotis;
  • puikus gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 952 Eur su mokesčiais (1 952- 2 928 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Kontaktai pasiteiravimui: Rūta Adomavičiūtė, el. p. Ruta.Adomaviciute@registrucentras.lt , tel. +370 651 22 197

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 250 7648
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Lvovo g. 25-101, LT-09320 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.