Valstybės įmonė Registrų centras – pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti: VYR. SPECIALISTĄ (-Ę) VERTINIMUI Struktūrinis padalinys: Turto vertinimo valstybės reikmėms skyrius Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius Ieškome kolegos, kuris: - atliktų žemės ir statinių masinį vertinimą;
- dalyvautų duomenų žemės ir statinių masiniam vertinimui ruošime;
- nustatytų (formuotų, koreguotų) verčių zonas;
- sudarytų žemės ir statinių masinio vertinimo modelius;
- nustatytų žemės ir statinių vidutines rinkos vertes;
- rengtų žemės ir statinių masinio vertinimo dokumentus;
- dalyvautų žemės ir statinių masinio vertinimo dokumentų derinime, viešajame svarstyme ir tvirtinime;
- nustatytų vietovės pataisos koeficientus pagal turto paskirtį;
- dalyvautų vykdomuose projektuose su užsienio šalimis nekilnojamojo turto vertinimo srityje.
Šioje pozicijoje mums svarbu: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis masinio vertinimo srityje;
- ne žemesnė kaip nekilnojamojo turto vertintojo kvalifikacija (privalumas);
- nekilnojamojo turto formavimo, nekilnojamojo turto kadastro ir registro tvarkymo principų žinojimas;
- mokėjimas valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti duomenis ir rengti išvadas;
- nekilnojamojo turto rinkos duomenų ir nekilnojamojo turto sandorių analizės principų, metodų, žinojimas ir mokėjimas taikyti praktikoje;
- nekilnojamojo turto individualaus ir masinio vertinimo principų ir metodų, žinojimas ir mokėjimas taikyti praktikoje;
- Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba žodžiu ir raštu;
- anglų kalbos mokėjimas A2 lygiu;
- gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu, specializuotomis kompiuterinėmis programomis bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Džiaugiamės galėdami pasiūlyti: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 2 175 Eur su mokesčiais (2 175 – 3 263 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime. Kontaktai pasiteiravimui: cv@registrucentras.lt, tel. +370 694 10038
|