ŽEMĖS TVARKYMO IR ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO ŽEMĖS TVARKYMO SKYRIAUS Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 10983
Skelbimo data: 2022-07-04
Skelbimas galioja iki: 2022-07-12
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
Pareigos: ŽEMĖS TVARKYMO IR ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO ŽEMĖS TVARKYMO SKYRIAUS Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 8.10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,466.10
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta: Gedimino pr. 19, Vilnius
Kodėl verta dirbti Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos?
Nes čia rasite:
1) lankstų darbo grafiką, leidžiantį lengviau derinti savo darbo ir poilsio laiką;
2) galimybę dvi dienas per savaitę dirbti nuotoliniu būdu;
3) galimybę daryti vertikaliąją ir horizontaliąją karjerą, bei pritaikyti savo gebėjimus įvairiose srityse;
4) augantį bei laiku gaunamą atlyginimą ir užtikrintas visas socialines garantijas, net ir esant ekstremaliai situacijai šalyje;
5) visas socialines garantijas tėvams, auginantiems vaikus, neįgaliems asmenims ir kt.;
6) adaptacijos programą naujai priimtiems darbuotojams bei grįžusiems į darbą po atostogų vaikui prižiūrėti;
7) įvairias motyvavimo programas;
8) lankstų kasmetinių atostogų suteikimą.
Nes Nacionalinė žemės tarnyba yra lygias galimybes užtikrinantis darbdavys.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
NACIONALINĖS ŽEMĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS
ŽEMĖS TVARKYMO IR ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO
ŽEMĖS TVARKYMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. sprendimų įgyvendinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. priežiūra ir kontrolė;
4.2. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Žemės tvarkymas, žemėtvarkos planavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Žemėtvarkos planavimas, žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimas;
6.2. Žemės tvarkymas, žemėtvarkos planavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
11. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
12. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
15. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
16. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
17. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
18. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
19. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
20. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
22. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
23. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
24. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
25. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
26. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
27. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
28. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
29. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
30. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
31. Koordinuoja ir metodiškai vadovauja žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo ir įgyvendinimo darbams ir teisės aktų nustatyta tvarka dalyvauja. žemėtvarkos planavimo procese..
32. Koordinuoja, metodiškai vadovauja servitutų, žemės paskirties ir būdo nustatymo bei keitimo, leidimų miškui įveisti ir sutikimų naudotis valstybine žeme, žvejybos plotais išdavimo darbams ir dalyvauja žemės tvarkyme..
33. Koordinuoja žemėtvarkos planavimo dokumentus rengiančių specialistų mokymą ir organizuoja dokumentacijos, susijusios su kvalifikacijos pažymėjimų išdavimu, stabdymu ar jų galiojimo panaikinimu, tvarkymą..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

34. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
34.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
34.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
34.3. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
34.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
34.5. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
34.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
34.7. darbo patirties sritis – žemėtvarkos patirtis;
34.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

35. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
35.1. komunikacija - 3 lygis;
35.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
35.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
35.4. organizuotumas - 3 lygis;
35.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
36. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
36.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis;
36.2. informacijos valdymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Nenustatyta;
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: PERSONALO SKYRIAUS Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Kristina Golubauskaitė-Šapošnikovienė
Telefonas: +370706 85 022
El. paštas: Kristina.Saposnikoviene@nzt.lt
Adresas: Gedimino pr. 19, 2025 Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2022-07-12
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.