ŽEMĖS TVARKYMO IR ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO ŽEMĖTVARKOS PLANAVIMO IR DOKUMENTŲ PRIEŽIŪROS SKYRIAUS vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 10959
Skelbimo data: 2022-06-17
Skelbimas galioja iki: 2022-06-27
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
Pareigos: ŽEMĖS TVARKYMO IR ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO ŽEMĖTVARKOS PLANAVIMO IR DOKUMENTŲ PRIEŽIŪROS SKYRIAUS vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 8.10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,466.10
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta: Gedimino pr. 19, Vilnius
Kodėl verta dirbti Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos?
Nes čia rasite:
1) lankstų darbo grafiką, leidžiantį lengviau derinti savo darbo ir poilsio laiką;
2) galimybę dvi dienas per savaitę dirbti nuotoliniu būdu;
3) galimybę daryti vertikaliąją ir horizontaliąją karjerą, bei pritaikyti savo gebėjimus įvairiose srityse;
4) augantį bei laiku gaunamą atlyginimą ir užtikrintas visas socialines garantijas, net ir esant ekstremaliai situacijai šalyje;
5) visas socialines garantijas tėvams, auginantiems vaikus, neįgaliems asmenims ir kt.;
6) adaptacijos programą naujai priimtiems darbuotojams bei grįžusiems į darbą po atostogų vaikui prižiūrėti;
7) įvairias motyvavimo programas;
8) lankstų kasmetinių atostogų suteikimą.
Nes Nacionalinė žemės tarnyba yra lygias galimybes užtikrinantis darbdavys.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
NACIONALINĖS ŽEMĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS
ŽEMĖS TVARKYMO IR ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO
ŽEMĖTVARKOS PLANAVIMO IR DOKUMENTŲ PRIEŽIŪROS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. sprendimų įgyvendinimas;
4.2. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. valstybinė žemėtvarkos planavimo dokumentų priežiūra, administracinių nusižengimų teisena, vykdant valstybinę žemėtvarkos planavimo dokumentų priežiūrą.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinė sistema, žemėtvarkos planavimo dokumentai;
6.2. valstybinė žemėtvarkos planavimo dokumentų priežiūra.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
9. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
10. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
13. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
15. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
17. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
20. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
21. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
22. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
23. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
24. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
25. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
26. Vykdo valstybinę žemėtvarkos planavimo dokumentų priežiūrą, rengia informaciją dėl žemėtvarkos planavimo dokumentų rengėjų kvalifikacijos pažymėjimų rengti žemėtvarkos planavimo dokumentus sustabdymo ar jų galiojimo panaikinimo..
27. Dalyvauja rengiant Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinės sistemos (toliau – ŽPDRIS) vystymo strategiją ir ją įgyvendina, stebi, analizuoja bei teikia pasiūlymus dėl geresnio ir efektyvesnio ŽPDRIS naudojimo ir plėtojimo..
28. Pagal kompetenciją vykdo administracinių teisės pažeidimų (administracinių nusižengimų) bylų teisenos veiksmus ir atlieka kitus teisės aktuose nurodytus, su žemėtvarkos planavimo valstybine priežiūra susijusius, veiksmus..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
29.3. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
29.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
29.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.6. darbo patirties sritis – žemėtvarkos patirtis;
29.7. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. komunikacija - 3 lygis;
30.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
30.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
30.4. organizuotumas - 3 lygis;
30.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Inverviu;
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: PERSONALO SKYRIAUS Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Regina Morkūnienė
Telefonas: +37070685020
El. paštas: Regina.Morkuniene@nzt.lt
Adresas: Gedimino pr. 19, 2025 Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2022-06-27
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.