Airija-Dublinas: Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos

Airija-Dublinas: Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos


I dalis: Perkančioji organizacija

    I.1) Pavadinimas ir adresai:

      Oficialus pavadinimas: Public Appointments Service_554
      Adresas:
      Miestas: Dublin
      Pašto kodas:
      Šalis: Airija
      Asmuo ryšiams: Emma Lynam
      El-paštas: emma.lynam@publicjobs.ie
      Interneto adresas (-ai):
      Pagrindinis adresas: https://www.etenders.gov.ie
      Pirkėjo profilio adresas: https://www.etenders.gov.ie

II dalis: Objektas

    II.1.1) Pavadinimas:

      Cloud (SaaS) Surveying Platform with Training and Customer Support - The provision of a fully GDPR-compliant cloud (SaaS) surveying platform for the Public Appointments Service

    II.1.2) Pagrindinis BVPŽ kodas:

      72212445 Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos ;

    II.1.3) Sutarties tipas:

      Paslaugos
;

    II.1.4) Trumpas aprašymas:

      The provision of a GDPR-compliant cloud (SaaS) surveying platform that allows for the creation of surveys with a range question formats, logic capabilities, analysis and reporting. The overall aim of this project is to put in place an online survey platform that will facilitate PAS to engage with our customers and stakeholders on an ongoing basis, through the provision of surveys at key touch points and the collation and analysis of this data. The project has the following objectives: 1. The ability to develop/issue surveys and collect feedback and key information from customers and other stakeholders on an ongoing basis. The surveys created and issued by PAS staff will cover a range of different purposes including: • Customer Engagement: to collect feedback from our clients, candidates, other stakeholders etc. on their experience with PAS. • Operational delivery: to extract and obtain key information efficiently e.g., liaising with candidates on location preferences, eliciting information/feedback from staff, engaging with board members on availability etc. • Research: to conduct research with relevant stakeholders as part of wider research projects and to inform future planning. 2. The capacity to monitor customer and stakeholder experience through the tracking of satisfaction and feedback on an ongoing basis. 3. The collation of a robust data source to allow for regular, accurate reporting on the experience of customers / other stakeholders and against key metrics.

    II.2) Aprašymas:

    II.2.1) Kitas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai):

      72000000 IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
      72212445 Ryšių su klientais valdymo programinės įrangos kūrimo paslaugos
      72212517 IT programinės įrangos kūrimo paslaugos
      72221000 Verslo analizės konsultacinės paslaugos
      79311000 Apklausų paslaugos
      79311100 Apklausų projektavimo paslaugos
      79311200 Tyrimų paslaugos
      79311300 Apklausų analizavimo paslaugos
      79320000 Viešosios nuomonės tyrimų paslaugos
      79342310 Klientų tyrimų paslaugos
      79342320 Klientų aptarnavimo paslaugos
      79400000 Verslo ir valdymo konsultacinės bei susijusios paslaugos
      79410000 Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
      79411100 Verslo plėtros konsultacinės paslaugos
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.