Trečiadienis, birželio 26 d.

Administratorius

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 92749
Skelbimo data: 2023-12-07
Skelbimas galioja iki: 2023-12-22 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: VIEŠOJI ĮSTAIGA VILNIAUS ROTUŠĖ
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Administratorius
Pareiginės algos koeficientas: 1,900.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: VšĮ Vilniaus rotušė
Pareigybės aprašymas:

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

  1. Pareigybės pavadinimas – Administratorius (-ė).
  2. Pareigybės lygis – B.

II. PASKIRTIS

Pareigybė reikalinga užtikrinti sklandų VšĮ Vilniaus rotušė (toliau – Rotušė) administracijos darbą.

III. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  1. turėti humanitarinių, socialinių mokslų, vadybos, viešojo administravimo arba kultūros ir meno srities aukštąjį išsilavinimą;
  2. privalo puikiai mokėti valstybinę lietuvių kalbą, išmanyti lietuvių kalbos, kalbos kultūros, dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių reikalavimus bei raštvedybos ir profesinės etikos principus;
  3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją viešųjų pirkimų srityje;
  4. turėti darbo kompiuteriu (MS Office: MS Word, MS Excel, MS Power Point, Outlook Express; Acrobat Reader) ir naršymo internete įgūdžius (talpinti informaciją socialiniuose tinkluose, interneto svetainėje);
  5. mokėti bent vieną užsienio kalbą (pageidautina – anglų) ne žemesniu nei B1 lygiu;
  6. būti susipažinusiam ir savo darbe gebėti taikyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Viešųjų pirkimų įstatymą ir kitus viešuosius pirkimus bei dokumentų apskaitą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus, LR Konstituciją, LR įstatymus, LR Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, Vilniaus miesto savivaldybės sprendimus, mero potvarkius, Rotušės valdytojo įsakymus ir kitus dokumentus, reikalingus darbo pareigoms vykdyti;
  7. gebėti dirbti su CVP IS (darbo patirtis viešųjų pirkimų srityje – privalumas);
  8. gebėti dirbti komandoje, mokėti ieškoti problemų sprendimo būdų, būti kūrybiškam, komunikabiliam, iniciatyviam, organizuotam bei pareigingam;
  9. gebėti savarankiškai organizuoti darbą, kaupti gautą informaciją, būti iniciatyviam, pareigingam, atsakingam ir teikti konsultacijas;
  10. išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos, dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles, dokumentų saugojimo terminus;
  11. turėti puikius bendravimo, darbo planavimo ir organizavimo įgūdžius, būti atidžiu detalėms, greitai reaguoti į situaciją, pozityviai ir geranoriškai bendrauti su bendradarbiais ir klientais (patirtis klientų aptarnavimo ir/ar paslaugų pardavimo srityje – privalumas).

IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Administratoriaus funkcijos - padėti Rotušės darbuotojams ir klientams kasdieniais administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais:

  1. rengti dokumentų projektus, administruoti korespondenciją, valdyti dokumentų srautus: priimti, registruoti gaunamus ir siunčiamus dokumentus, vesti dokumentų ir viešųjų pirkimų apskaitą, užtikrinti informacijos panaudojimą ir duomenų saugojimą;
  2. pagal poreikį tvarkyti įstaigos darbuotojų dokumentus (įforminti įsakymus, tvarkyti asmens bylas, tvarkyti darbo sutartis, pildyti darbo laiko apskaitos žiniaraščius);
  3. atlikti dokumentų spausdinimo, kopijavimo ir dauginimo darbus;
  4. sudaryti Rotušės bylų nomenklatūrą, tvarkyti archyvą;
  5. rengti dokumentus viešiesiems pirkimams, juos vykdyti ir administruoti;
  6. derinti su užsakovais civilinių santuokų organizavimo Rotušėje klausimus, teikti informaciją Civilinės metrikacijos skyriui, rengti sutartis, kontroliuoti jų vykdymą;
  7. informuoti Rotušės valdytoją apie gautus dokumentus, pranešimus ar užklausas;
  8. priimti, teikti ar nukreipti informaciją telefonu ar kitomis ryšių priemonėmis;
  9. konsultuoti lankytojus Rotušės veiklos, patalpų užimtumo ir kitais klausimais;
  10. priimti Rotušės svečius, laikantis klientų aptarnavimo etiketo;
  11. teikti metinę savo veiklos ataskaitą Rotušės valdytojui;
  12. vykdyti kitus Rotušės valdytojo pavedimus ir užduotis.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

Administratorius pavaldus viešosios įstaigos Vilniaus rotušė valdytojui ir jam atsiskaito už savo darbą.

MES JUMS SIŪLOME

- Įdomų, dinamišką darbą išskirtinėje aplinkoje, Vilniaus senamiesčio istorinėje širdyje;

- Atlygį – nuo 1900 Eur (neatskaičius mokesčių). Minimali darbo laiko norma – 40 savaitinių darbo valandų, galimas slenkantis darbo grafikas, taikoma suminė darbo laiko apskaita.

- Papildomus bonusus ir skatinimo priemones už nepriekaištingą darbą, taip pat už papildomai atliekamas funkcijas (pvz.: ekskursijų vedimas Rotušės erdvėse, personalo dokumentų rengimas ir tvarkymas ar kt.),

- Kvalifikacijos tobulinimą pagal poreikį, kitas skatinimo priemones,

- Draugišką kolektyvą,

- Galimybę įgyvendinti papildomus savo gebėjimus ir idėjas, kuriant pridėtinę vertę Rotušei.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Didžioji g. 31
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.