Administratorius, pareiginė alga 740-815 Eur

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 101832
Skelbimo data: 2025-01-09
Skelbimas galioja iki: 2025-01-23 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Klaipėdos rajono Gargždų atviras jaunimo centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Klaipėdos rajono Gargždų atviras jaunimo centras
Pareigos: Administratorius, pareiginė alga 740-815 Eur
Pareiginės algos koeficientas: 0,83
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1481,88
Darbo vieta (miestas): Gargždai
Informacija apie įstaigą: Pagrindinis Gargždų atviro jaunimo centro tikslas – skatinti jaunimo integraciją į visuomenę, užtikrinti jų socialinę, emocinę ir psichologinę gerovę, suteikiant prieigą prie nemokamų paslaugų, tokių kaip edukacinės, kultūrinės, kūrybinės, sportinės ir savanorystės veiklos.
Gargždų atviras jaunimo centras organizuoja įvairias programas ir projektus, prisideda prie vietos jaunimo užimtumo, padeda ugdyti jų pilietinį aktyvumą ir lyderystės įgūdžius.
Pareigybės aprašymas:

KLAIPĖDOS RAJONO GARGŽDŲ ATVIRO JAUNIMO CENTRO

ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖ

1. Administratorius yra specialistas.

(pareigybės pavadinimas) (nurodoma pareigybės grupė)

2. Pareigybės lygis – A (A2).

(nurodoma, kuriam lygiui (A (A1 ar A2), B, C, D) priskiriama pareigybė)

3. Skyriaus pavadinimas – Klaipėdos rajono Gargždų atviras jaunimo centras (toliau – Centras).

4. Pareigybės paskirtis (jei yra) – vykdyti Centro dokumentų valdymą, materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimo, apskaitos ir eksploatavimo kontrolę bei atlikti Centro darbuotojų administravimo funkcijas.

5. Pareigybės pavaldumas (jei yra) – Centro vadovui.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

6.1. Pareigybės išsilavinimas – turėti ekonomikos mokslų krypties, buhalterinės apskaitos srities aukštąjį koleginį ar jam prilygintą išsilavinimą;

6.2. Darbuotojas turi išmanyti LR biudžetinių įstaigų įstatymą bei biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos organizavimo taisykles, Viešųjų pirkimų įstatymą, LR civilinį kodeksą, suprasti centralizuotos buhalterinės apskaitos tvarkas. Vadovautis Konstitucija, Darbo kodeksu, Dokumentų ir archyvų įstatymu, Darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymu, Socialinių paslaugų srities darbuotojų etikos kodeksu. Taip pat vadovautis LR Vyriausybės nutarimais bei Klaipėdos rajono savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais, susijusiais su jo darbu.

6.3. Darbuotojas turi gebėti tinkamai naudotis finansinę ir administracinę veiklą reglamentuojančiais dokumentais, tinkamai tvarkyti Centro dokumentus, valdyti, apibendrinti, sisteminti informaciją, planuoti veiklą.

6.4. Darbuotojas turi mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office: MS Word, MS Excel, MS Power Point, Outlook Express; Internet Explorer, Acrobat Reader), naudotis ryšių bei kitomis komunikacijų priemonėmis.

6.5. Darbuotojas turi išmanyti raštvedybos taisykles, sklandžiai, taisyklinga valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

6.6. Darbuotojas turi gebėti dirbti komandoje, bendradarbiauti su kitų įstaigų darbuotojais būtinų funkcijų atlikimo klausimais;

6.7. Darbuotojas turi turėti ne mažesnę kaip 1 metų buhalterinės apskaitos patirtį.

6.8. Personalo dokumentacijos administravimo patirtis – privalumas.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis administratorius vykdo šias funkcijas:

7.1. vykdo Centro materialaus turto, atsargų gavimo, išlaidavimo ir nurašymo apskaitą, veda analitinę apskaitą; ir nematerialiojo turto įsigijimo, apskaitos funkcijas ir eksploatavimo kontrolę;

7.2. priima pirminę dokumentaciją iš materialiai atsakingų asmenų, tikrina sąskaitų išrašymo teisingumą, esant poreikiui inicijuoja jų korekcijas;

7.3. rengia dokumentų, susijusių su Centro turto apskaitos tvarkymu ir apskaitos dokumentų tinkamą įforminimą bei jų perdavimą Klaipėdos rajono savivaldybės Švietimo centro centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriui (toliau – Centralizuota buhalterija) per dokumentų valdymo programą „Kontora“;

7.4. rengia inventoriaus nurašymo aktus, atsargų perkėlimo Centro viduje važtaraščius, pripažinto nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti nematerialiojo ir ilgalaikio materialiojo turto nurašymo ir likvidavimo aktus ir teikia Centralizuotai buhalterijai;

7.5. vykdo viešuosius pirkimus bei ruošia metinius pirkimų planus, ataskaitas;

7.6. kontroliuoja patvirtintų išlaidų sąmatų vykdymą, laiku inicijuoja išlaidų straipsnių patikslinimus;

7.7. koordinuoja vykdomų projektų sąmatas, finansines ataskaitas;

7.8. atlieka iš Centralizuotos buhalterijos gautų finansinių ataskaitų analizę, teikia informaciją ir pasiūlymus Centro direktoriui;

7.9. tinkamai saugo finansinius, buhalterinius dokumentus, nustatyta tvarka juos perduoda į archyvą;

7.10. sutikrina kuro panaudojimo ataskaitos duomenis su pateiktuose automobilio kelionės lapuose ir perduoda Centralizuotai buhalterijai;

7.11. ruošia ir registruoja gaunamus bei siunčiamus raštus, protokolus, sutartis ir kt. dokumentus, įstaigos teisės aktų projektus bei personalo dokumentaciją (darbo sutartys, komandiruočių, atostogų ir kt. įsakymai);

7.12. sudaro ir tvarko Centro darbuotojų asmens bylas, daro jose įrašus apie pasikeitimus, susijusius su jų pareigomis, darbo užmokesčiu, priedais, paskatinimais, darbo pareigų pažeidimais, ir užtikrina asmens bylų saugojimą, rengia ir perduoda archyvui;

7.13. rengia ir derina su atsakingais asmenimis Centro darbuotojų darbo grafikus ir pildo laiko apskaitos žiniaraščius;

7.14. organizuoja ir koordinuoja įstaigos civilinę saugą, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus reglamentuojančių teisės aktų įgyvendinimą;

7.15. organizuoja duomenų apsaugos įstatymo reikalavimų įgyvendinimą, susijusį su personalo klausimais;

7.16. pavaduoja direktorių atostogų, nedarbingumo ar kitu metu, kai direktorius šių funkcijų atlikti negali;

7.17. pagal prioritetines kvalifikacines kėlimo sritis tobulina kvalifikaciją LR teisės aktų nustatyta tvarka;

7.18. vykdo kitus Centro direktoriaus nurodymus, administratoriaus pareigybės atsakomybių ribose;

7.19. darbus atlieka laiku ir kokybiškai, pagal LR teisės aktus, Centro nuostatus; laikosi vidaus darbo tvarkos ir etinių normų.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Gargždai, Kvietinių g. 30, LT-96112
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.