Administravimo departamento Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 48663
Skelbimo data: 2021-09-29
Skelbimas galioja iki: 2021-10-13
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Administravimo departamento Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 13.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2,301.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Kontaktinis įstaigos asmuo:

Administravimo departamento Veiklos valdymo skyriaus patarėjos (personalo klausimai) Alina Ruškuvienė, tel. +370 658 60908, el. p. alina.ruskuviene@socmin.lt;
Milda Stukaitė, tel. +370 658 60985, el. p. milda.stukaite@socmin.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO
PATARĖJAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus departamento direktoriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. sprendimų įgyvendinimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. stebėsena ir analizė;
4.2. veiklos planavimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Sprendimų įgyvendinimas departamentui priskirtose veiklos srityse.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Stebėsena ir analizė departamentui priskirtose veiklos srityse;
6.2. Vidaus administravimo veiklos planavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo ir rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
14. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
15. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
16. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
17. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
20. Apdoroja su veiklos planavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su veiklos planavimu susijusios informacijos apdorojimą.
21. Atlieka veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą.
22. Rengia ir teikia informaciją su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
23. Rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos planavimu susijusiais klausimais.
24. Rengia teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar stebėsena, arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų bei kitų dokumentų dėl veiklos planavimo įgyvendinimo ar stebėsenos rengimą.
25. Rengia veiklos planavimo dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą.
26. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
27. Koordinuoja ministerijos ir (ar) įstaigų prie ministerijos ir (ar) ministerijai pavaldžių įstaigų civilinės saugos organizavimą, pasirengimą ir reagavimą ekstremaliosios situacijos metu, įgyvendina ekstremalių situacijų prevencijos priemones.
28. Koordinuoja ministerijos mobilizacijos plano vykdymą, kartu su kitais administracijos padaliniais ir darbuotojais vykdo valstybinę mobilizacinę ir (ar) priimančiosios šalies paramos teikimo užduotis ir mobilizacinius nurodymus..
29. Organizuoja ministerijos ekstremalių situacijų valdymo plano, mobilizacijos plano rengimą, jo derinimą ar keitimą su atsakingomis institucijomis. Organizuoja ministerijos ekstremaliųjų situacijų operacijų centro patalpų ir darbo vietų įrengimą, priežiūrą, užtikrina ekstremaliųjų situacijų operacijų centro techninį aprūpinimą.
30. Organizuoja ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis civilinės saugos, mobilizacijos mokymus.
31. Kartu su Veiklos valdymo skyriumi sudaro ir tvarko ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų civilinį mobilizacinio personalo rezervą.
32. Administravimo departamento direktoriui talkina koordinuojant įslaptintos informacijos apsaugą ir administravimą ministerijoje..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

33. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
33.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
33.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
33.4. studijų kryptis – teisė;
arba:
33.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
33.6. darbo patirties sritis – teisės srityje;
33.7. darbo patirtis srityje – 2 metai;
34. Atitikimas kitiems reikalavimams:
34.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

35. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
35.1. komunikacija - 4 lygis;
35.2. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
35.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
35.4. organizuotumas - 4 lygis;
35.5. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
36. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
36.1. informacijos valdymas - 4 lygis;
36.2. įžvalgumas - 4 lygis.
37. Profesinė kompetencija:
37.1. veiklos planavimas - 4 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Diana Černiavska
Telefonas: +37052196813; +37067286099
El. paštas: diana.cerniavska@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.