Administravimo skyriaus informacinių technologijų sistemų administratorius (pareiginės algos koeficientas 7,5; 784 Eur atskaičiavus mokesčius; darbo vieta Vilniuje)
Skelbimo nr.: | 60497 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-09-12 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Pareigos: | Administravimo skyriaus informacinių technologijų sistemų administratorius (pareiginės algos koeficientas 7,5; 784 Eur atskaičiavus mokesčius; darbo vieta Vilniuje) |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2019 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. 3K-132 ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SISTEMŲ ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Administravimo skyriaus (toliau – skyrius) informacinių technologijų sistemų administratorius, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A. 3. Pareigybės paskirtis – administruoti Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas) valdomas ar tvarkomas informacines sistemas ir registrus. 4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą; 5.2. mokėti anglų kalbą B1 lygiu; 5.3. turėti 1 metų darbo patirties informacinių technologijų srityje; 5.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Migracijos departamento veiklos sritis; 5.5. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. dalyvauja Lietuvos migracijos informacinės sistemos (MIGRIS) ir kitų su Migracijos departamento veikla susijusių informacinių sistemų ir registrų (toliau – IS / registrai) kūrimo, modernizavimo, testavimo, diegimo darbuose, naujos ir (ar) modifikuotos programinės įrangos priėmimo eksploatuoti veiklose; 6.2. prižiūri ir administruoja MIGRIS ir kitus IS / registrus; 6.3. nustato ir registruoja MIGRIS ir kitų IS / registrų sutrikimų priežastis, koordinuoja sutrikimų šalinimą; 6.4. bendrauja su MIGRIS ir kitų IS / registrų diegėjais sistemų priežiūros ir palaikymo klausimais; 6.5. teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl MIGRIS ir kitų IS / registrų kūrimo ir modifikavimo; 6.6. rengia viešųjų pirkimų užduotis, susijusias su programinės ar techninės įrangos įsigijimu, atlieka ekspertinį pasiūlymų vertinimą; 6.7. dalyvauja MIGRIS ir kitų IS / registrų, bendrojo naudojimo duomenų bazių kūrimo ir plėtros darbo grupėse; 6.8. telefonu, el. paštu ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis teikia klientams informaciją, susijusią su Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis; 6.9. telefonu, el. paštu ar kitais būdais konsultuoja Migracijos departamento ir kitų institucijų darbuotojus MIGRIS ir kitų IS / registrų naudojimo klausimais, teikia pagalbą apdorojant ir panaudojant MIGRIS ir kitose IS / registruose esančią informaciją; 6.10. analizuoja ir apibendrina klientų, Migracijos departamento ar kitų institucijų darbuotojų dažniausiai užduodamus klausimus, skundus, problemas, susijusias su Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, MIGRIS ar kitų IS / registrų naudojimo klausimais; 6.11. rengia ir atnaujina informaciją, susijusią su Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, MIGRIS ar kitų IS / registrų naudojimo klausimais; 6.12. dalyvauja darbo grupių posėdžiuose, kuriuose aptariami statistikos klausimai; 6.13. pagal kompetenciją nagrinėja klientų skundus, prašymus, pareiškimus, susijusius su Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, rengia atsakymų, raštų projektus; 6.14. įgyvendina klientų pasitenkinimo Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis vertinimo priemones; 6.15. apmoko naujus Migracijos departamento darbuotojus dirbti su MIGRIS ir kitomis IS / registrais, teikia pasiūlymus dėl mokymo programų. 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus. _____________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |