Administravimo skyriaus vedėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 55562 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2023-03-31 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2023-04-17 | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos probacijos tarnyba | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Administravimo skyriaus vedėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 13.00 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2,418.00 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | Lietuvos probacijos tarnyba yra Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai pavaldi biudžetinė įstaiga, kurios paskirtis – valstybės politikos įgyvendinimas vykdant: probaciją, viešųjų darbų ir laisvės apribojimo bausmes, baudžiamojo poveikio (išskyrus turto konfiskavimą, išplėstinį turto konfiskavimą ir įmokas į nukentėjusiųjų nuo nusikaltimo asmenų fondą) ir auklėjamojo poveikio priemones (išskyrus įspėjimą ir atidavimą į specialią auklėjimo įstaigą), atliekant asmens socialinės aplinkos, kriminogeninių veiksnių, taip pat kitų aplinkybių, galinčių padėti teismui individualizuoti probacijos sąlygas, tyrimą. | ||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – V pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus įstaigos prie ministerijos kancleriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. sprendimų įgyvendinimas.
4. personalo valdymas.
5. teisė.
6. viešieji pirkimai.
7. informacinių technologijų valdymas.
8. dokumentų valdymas.
9. stebėsena ir analizė.
10. administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
11. Įstaigos sprendimų įgyvendinimo užtikrinimas.
12. Įstaigos žmogiškųjų išteklių valdymo užtikrinimas.
13. Teisinių funkcijų vykdymo užtikrinimas.
14. Įstaigos viešųjų pirkimų organizavimo užtikrinimas.
15. Informacinių technologijų valdymo užtikrinimas.
16. Įstaigos dokumentų valdymo organizavimo užtikrinimas.
17. Įstaigos veiklos, įgyvendinant Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statuto ir kitų specialiųjų teisės aktų nuostatas, stebėsena ir analizė.
18. Įstaigos teikiamų administracinių paslaugų atlikimo užtikrinimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
19. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
20. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
21. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
22. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
23. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
24. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
25. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
26. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
27. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
28. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
29. Organizuoja struktūrinio padalinio veiklas, skiria struktūrinio padalinio darbuotojams užduotis, atlieka paskirstytų užduočių stebėseną ir kontroliuoja jų vykdymą.
30. Organizuoja arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą, arba rengia teisės aktų ir kitų su veiklos sritimi susijusių dokumentų projektus, užtikrina priimamų sprendimų, rengiamų teisės aktų, kitų dokumentų atitiktį teisės aktų reikalavimams. Analizuoja ir teikia pastabas kitų institucijų pateiktiems derinti teisė aktų projektams.
31. Užtikrina informacinių sistemų infrastruktūros kibernetinės saugos priemonių įgyvendinimą bei tvarkomos elektroninės informacijos saugą, prieigos prie valstybės informacinių sistemų bei registrų sutekimo teisėtumą.
32. Organizuoja ir koordinuoja administracinių paslaugų teikimą, užtikrina teikiamų administracinių paslaugų kokybę, organizuoja ir koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, sprendimų ir atsakymų rengimą arba rengia sprendimų ir atsakymų projektus.
33. Dalyvauja formuojant įstaigos žmogiškųjų išteklių valdymo politiką, užtikrina Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statute bei kituose teisės aktuose nustatytų žmogiškųjų išteklių valdymo priemonių ir procedūrų įgyvendinimo stebėseną ir analizę, organizuoja ir užtikrina pažangių žmogiškųjų išteklių (personalo) vadybos metodų, kokybės vadybos metodų taikymą įstaigoje, darbuotojų motyvavimo vystymą.
34. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, dalyvauja rengiant veiklos planavimo dokumentus, atlieka analizę ir teikia pasiūlymus dėl dokumentų, susijusių su veiklos planavimo įgyvendinimu ar stebėsena, prižiūri socialinės partnerystės veiklas, dalyvauja derybose.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
35. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
35.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
35.2.
studijų kryptis – teisė (arba);
35.3.
studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
35.4.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
35.5.
studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
35.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
35.7.
darbo patirties sritis – žmogiškųjų išteklių valdymo srities patirtis;
35.8.
darbo patirtis srityje – 5 metai;
arba:
35.9.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
35.10.
darbo patirties sritis – viešųjų pirkimų srities patirtis;
35.11.
darbo patirtis srityje – 5 metai;
arba:
35.12.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
35.13.
darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
35.14.
darbo patirtis srityje – 5 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
36. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
36.1.
komunikacija - 4 lygis;
36.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
36.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
36.4.
organizuotumas - 4 lygis;
36.5.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
37. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
37.1.
lyderystė - 4 lygis;
37.2.
veiklos valdymas - 4 lygis;
37.3.
strateginis požiūris - 4 lygis.
38. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
38.1.
informacijos valdymas - 4 lygis.
39. Profesinė kompetencija:
39.1.
žmogiškųjų išteklių valdymas - 4 lygis;
39.2.
veiklos planavimas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Vadovų atrankos ir planavimo skyriaus Vyriausiasis specialistas | ||||
Vardas, Pavardė: | Lina Pečiulienė | ||||
Telefonas: | +37052196827; +37068497968 | ||||
El. paštas: | lina.peciuliene@vva.gov.lt | ||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | ||||