Administravimo valdybos Bendrųjų reikalų skyriaus Administratorius
Skelbimo nr.: | 63631 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-03-03 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vadovybės apsaugos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Administravimo valdybos Bendrųjų reikalų skyriaus Administratorius |
Pareiginės algos koeficientas: | 7.00 |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Vadovybės apsaugos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2019 m. liepos 26 d. įsakymu Nr. V-468 (Vadovybės apsaugos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2020 m. vasario 25 d. įsakymo Nr. V-109 redakcija) ADMINISTRAVIMO VALDYBOS BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Administravimo valdybos Bendrųjų reikalų skyriaus administratoriaus (toliau – administratorius) pareigybė yra priskiriama biudžetinių įstaigų specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Administratorius, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį filologijos krypties (lietuvių k.) išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. išmanyti Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymą, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimus, Lietuvos Respublikos teisės aktus reglamentuojančius bendrųjų ir įslaptintų dokumentų valdymą, saugojimą bei Vadovybės apsaugos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Departamentas) veiklą; 3.3. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas; 3.4. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu; 3.5. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, pažymėta slaptumo žyma „Slaptai“. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis administratorius vykdo šias funkcijas: 4.1. vykdo bendrųjų dokumentų valdymą: priėmimą, registravimą, apskaitą, dauginimą, išsiuntimą ir saugojimą, supažindina vykdytojus; 4.2. vykdo įslaptintų dokumentų valdymą: priėmimą, registravimą, apskaitą, dauginimą, išsiuntimą ir saugojimą, supažindina vykdytojus; 4.3. rengia siunčiamų raštų projektus, Skyriaus veiklą reglamentuojančių teisės aktų projektus; 4.4. užtikrina Departamento rengiamų dokumentų projektų atitiktį Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams, reglamentuojantiems valstybinės kalbos vartojimą, terminologiją ir dokumentų rengimą; 4.5. vykdo ir organizuoja asmenų priėmimą, jų prašymų, pasiūlymų, paklausimų, pareiškimų, skundų nagrinėjimą nustatytais terminais ir rengia atsakymų projektus pagal Skyriaus kompetenciją; 4.6. rengia įsakymų komandiruočių bei įsakymų veiklos klausimais projektus; 4.7. rengia naikinti atrinktų įslaptintų dokumentų aktų projektus; 4.8. dalyvauja Departamento dokumentų ekspertų komisijos darbe ir Specialiosios ekspertų komisijos darbe, archyvo bylų kiekio ir būklės patikrinime, įformina patikrinimo rezultatus; 4.9. aptarnauja posėdžius, susirinkimus, susitikimus, pasitarimus, darbo grupių veiklą, rengia protokolus; 4.10. formuoja bylas, perduoda jas archyvui, tvarko archyvą; 4.11. tvarko korespondenciją; 4.12. teikia lingvistines konsultacijas ir pastabas dėl dokumentų kalbos; 4.13. pagal kompetenciją vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus. ___________________________ |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 870663111 |
El. paštas: | lrvad@vad.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Pamėnkalnio g. 21 |