Antrojo statybos priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas (statybos objektų patikros ir asmenų kreipimosi nagrinėjimas) (karjeros valstybės tarnautojas)
| Skelbimo nr.: | 64704 | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-10-23 | |||||
| Skelbimas galioja iki: | 2025-11-06 (imtinai) | |||||
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos | |||||
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
| Pareigos: | Antrojo statybos priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas (statybos objektų patikros ir asmenų kreipimosi nagrinėjimas) (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,20 | |||||
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2142,48 | |||||
| Darbo vieta (miestas): | Vilnius | |||||
| Informacija apie įstaigą: | Darbo vieta gali būti Vilniuje, Utenoje, Švenčionyse, Ukmergėje, Elektrėnuose (galimybė dalį funkcijų atlikti nuotoliniu būdu). Pareiginės algos koeficientas nuo 1,20 (nuo 2142 Eur neatskaičius mokesčių) ir priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą. Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Esame lygias galimybes užtikrinantis darbdavys - kiekvienam sudarome vienodas sąlygas įsidarbinti, dirbti, tobulėti, kelti kvalifikaciją, siekti karjeros ir plėsti savo kompetencijas. Mes rūpinamės savo darbuotojais ir siūlome: • Galimybę pritaikyti turimas žinias ir įgyti naujos patirties. • Palaikymą nuo pirmos dienos – adaptacijos laikotarpį ir naujo darbuotojo apmokymą. • Darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą – lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti nuotoliniu būdu. • Kvalifikacijos kėlimo ir tobulėjimo galimybes – išorinius mokymus bei kolegų dalijimąsi žiniomis. • Dinamišką ir prasmingą darbą draugiškoje, bendradarbiaujančioje komandoje. • Praktikos galimybę – kaip pirmą žingsnį į profesinę karjerą. • Papildomas apmokamas laisvas dienas (pagal darbo apmokėjimo sistemą). Plačiau apie įstaigos veiklą - https://vtpsi.lrv.lt/ |
|||||
| Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių sprendimų priėmimas;
4.2.
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. statybos valstybinė priežiūra Vilniaus ir Utenos apskričių teritorijose (išskyrus numatytas išimtis).
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
dalyvavimas sprendimų priėmime statybos valstybinės priežiūros srityje;
6.2.
administracinių paslaugų teikimas statybos valstybinės priežiūros srityje.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
8. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
9. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
11. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
12. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
14. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
15. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
17. Teisės aktų nustatyta tvarka vykdo šiuos statybos valstybinės priežiūros veiksmus: atnaujinamų (modernizuojamų) statinių patikrinimus, remontuojamų ar griaunamų ypatingųjų statinių patikrinimus, neypatingųjų ir nesudėtingųjų statinių patikrinimus, ūkio subjektų, vykdančių neypatingųjų ir nesudėtingųjų statinių statybą, patikrinimus.
18. Nagrinėja skundus, rengia išvadas teisėsaugos ar kitoms institucijoms šiais klausimais: dėl atnaujinamų (modernizuojamų) statinių, dėl remontuojamų ar griaunamų ypatingųjų statinių, dėl neypatingųjų ir nesudėtingųjų statinių, dėl nesudėtingųjų statinių avarijos grėsmės, dėl ūkio subjektų, vykdančių neypatingųjų ir nesudėtingųjų statinių statybą.
19. Teisės aktų nustatyta tvarka vykdo suplanuotus reidus.
20. Teisės aktų nustatyta tvarka: rengia ir pasirašo patikrinimo aktų, raštų, sprendimų, išvadų ir kitų dokumentų projektus, organizuoja ir vykdo nustatytų pažeidimų šalinimo veiksmus, taiko teisės aktuose numatytas poveikio priemones, persiunčia kitų subjektų kompetencijai priskirtus klausimus, dokumentus.
21. Padeda skyriaus vedėjui koordinuoti skyriaus veiklą, užtikrinti vienodą teisės aktų taikymo praktiką, vykdo darbuotojų adaptaciją, pavadavimą identifikuoja problemas, jų priežastis ir teikia pasiūlymus dėl veiklos ir teisės aktų tobulinimo, dalyvauja rengiant skyriaus darbo planus ir ataskaitas, teikia skyriaus vedėjui reikalingus duomenis darbo planų ir ataskaitų parengimui.
22. Dalyvauja darbo grupių, komisijų darbe, pasitarimuose, seminaruose, atstovauja įstaigai ir valstybei (jei tai numatyta) kitose institucijose, organizacijose ir pan., rengia šiam tikslui reikalingus dokumentus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2.
studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
23.3.
studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
23.4.
studijų kryptis – architektūra (arba);
23.5.
studijų kryptis – saugos inžinerija (arba);
arba:
23.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.7.
darbo patirties sritis – statybų organizavimo ar priežiūros patirtis;
23.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
24. Transporto priemonių pažymėjimai:
24.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
25. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
25.2.
organizuotumas - 3 lygis;
25.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
25.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
25.5.
komunikacija - 3 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
26.2.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
26.3.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
|
||||||
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
| Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausioji specialistė | |||||
| Vardas, Pavardė: | Jurgita Kozlova-Burokė | |||||
| Telefonas: | +370 672 86093 | |||||
| El. paštas: | jurgita.kozlova-buroke@vva.gov.lt | |||||
| Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||