Aplinkos apsaugos politikos įgyvendinimo koordinavimo grupės patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61553
Skelbimo data: 2024-12-12
Skelbimas galioja iki: 2024-12-31 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Aplinkos apsaugos politikos įgyvendinimo koordinavimo grupės patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,34
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2392,44
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareigybės darbo užmokesčio riba nuo 2468 Eur iki 3702 Eur neatskaičius mokesčių, į kurią įtraukiamas valstybės tarnautojo stažas. Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Daugiau apie įstaigą ir konkursą:

https://aplinkosauga.teamdash.com/p/jobs/45/aplinkos-ministerija-ieko
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTERIJOS
APLINKOS APSAUGOS POLITIKOS ĮGYVENDINIMO KOORDINAVIMO GRUPĖS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus grupės vadovui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinis reglamentavimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Ūkio subjektų atitikties aplinkos apsaugos reikalavimams klausimų koordinavimas ir informacijos apie aplinkos būklę rinkimo sistemos formavimas ir politikos įgyvendinimo koordinavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
6. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
8. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
10. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Rengia ir teikia siūlymus dėl informacijos apie aplinkos būklę rinkimo sistemos formavimo ir prireikus koordinuoja įgyvendinimo veiklas.
13. Teikia pasiūlymus dėl teisės aktų parengimo, pagal kompetenciją rengia ir (arba) derina kitų Ministerijos administracijos padalinių parengtus teisės aktų projektus, susijusius su aplinkos monitoringu.
14. Teikia metodinę pagalbą Ministerijos administracijos padaliniams ir Ministerijos pavaldžioms institucijoms ir įstaigoms aplinkos monitoringo klausimais.
15. Koordinuoja ir organizuoja valstybinio aplinkos monitoringo programos rengimą ir vykdymą.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

16. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
16.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.2. studijų kryptis – teisė;
arba:
16.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.4. darbo patirties sritis – aplinkos apsaugos srities patirtis;
16.5. darbo patirtis srityje – 2 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

17. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
17.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
17.2. organizuotumas - 4 lygis;
17.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
17.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
17.5. komunikacija - 4 lygis.
18. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. įžvalgumas - 4 lygis;
18.2. informacijos valdymas - 4 lygis;
18.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jolanta Gečienė
Telefonas: +37067286311
El. paštas: jolanta.geciene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.