Apskaitos skyriaus specialistas
| Skelbimo nr.: | 109532 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-12-10 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-29 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Tauragės rajono savivaldybės administracija |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Tauragės rajono savivaldybės administracija |
| Pareigos: | Apskaitos skyriaus specialistas |
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,20 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2142,48 |
| Darbo vieta (miestas): | Tauragė |
| Informacija apie įstaigą: | Kontaktinis asmuo: Vakarė Kazlauskė Telefonas: +370 671 90 353 El. Paštas: vakare.kazlauske@taurage.lt Svetainė: https://taurage.lt/ *taikomas 3 mėnesių bandomasis laikotarpis |
| Pareigybės aprašymas: | |
APSKAITOS SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Apskaitos skyriaus (toliau – Skyrius) specialistas yra priskiriamas specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį finansinės apskaitos srityje ir išmanyti biudžeto ir nebiudžetinių fondų tvarkymo taisykles, biudžetinių įstaigų finansinės apskaitos taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinių įstaigų finansinės apskaitos tvarkymą ir finansinės atskaitomybės sudarymą; 3.2. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija, ekonomikos, finansų ar apskaitos krypties; 3.3. išmanyti dokumentų rengimo taisykles, žinoti dokumentų archyvavimo reikalavimus, mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer ir įstaigoje veikiančiomis apskaitos programomis: finansų apskaitos valdymo sistema Microsoft Dynamics NAV Classic, internetine iždo planavimo, vykdymo ir kontrolės sistema FinNet. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. užtikrina ūkinių-finansinių operacijų pagrindimą juridinę galią turinčiais dokumentais ir buhalterinių įrašų teisingumą; 4.2. vadovaujantis VSAFAS reikalavimais ir kitais finansinę apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais apskaito Tauragės rajono savivaldybės administracijos Gaurės ir Žygaičių seniūnijų (toliau – Seniūnijos) asignavimus pagal finansavimo šaltinius, programas, priemones, valstybės funkcijas ir ekonominius straipsnius; 4.2.1. vykdo gautų sąskaitų faktūrų apskaitą finansinės apskaitos sistemoje „Microsoft Dynamics NAV“ ir organizuoja jų apmokėjimą; 4.2.2. kontroliuoja Seniūnijų banko sąskaitų apyvartas: tikrina, ar visi mokėjimo pavedimai įvykdyti, siunčiamus ir gaunamus pavedimus perkelia į apskaitos programą, formuoja banko sąskaitų išrašų bylas; 4.2.3. bendradarbiauja su Seniūnijų atsakingais darbuotojais, siekiant užtikrinti teisingą ir savalaikę apskaitą; 4.2.4. kontroliuoja Seniūnijų pirkimo/pardavimo sutarčių vykdymą ir, esant nukrypimams, informuoja skyriaus vedėją; 4.2.5. rengia Seniūnijų lėšų panaudojimo analizes; 4.2.6. remiantis Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimais ir Administracijos direktoriaus įsakymais, apskaičiuoja Seniūnijų socialinio būsto patalpų nuomos mokestį, išrašo sąskaitas faktūras; 4.2.7. vadovaudamasis Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimais ir Administracijos direktoriaus įsakymais, apskaičiuoja mokesčius už nuomą, teikiamas socialines paslaugas bei komunalinius patarnavimus, išrašo sąskaitas faktūras ir užtikrina savalaikį atsiskaitymą pagal sutartis; 4.2.8. dokumentų valdymo sistemoje pasirašo Seniūnijų sąskaitas faktūras ir kitus ūkinės operacijos dokumentus, patvirtindamas, kad ūkinė operacija yra teisėta, dokumentai tinkamai parengti ir pagrįsti, pakanka asignavimų; 4.2.9. vadovaudamasis Administracijos direktoriaus patvirtinta dokumentų bylų nomenklatūra, formuoja bylas iš apskaitos dokumentų ir perkelia į dokumentų valdymo sistemą; 4.2.10. vadovaudamasis patvirtintomis Finansų kontrolės taisyklėmis, vykdo išankstinę ir einamąją finansų kontrolę; 4.2.11. gruodžio 31 d. suderina debetinius ir kreditinius įsiskolinimų likučius su skolininkais ir kreditoriais; 4.2.12. pasibaigus finansiniams metams, pagal Savivaldybės tarybos patvirtintas biudžeto programas, biudžeto valdymo sistemoje rengia Seniūnijų sąmatas pagal Finansų skyriaus nustatytus terminus; 4.2.13. Seniūnijų sąmatas įveda į finansinės apskaitos programą; 4.2.14. biudžeto valdymo sistemoje ir dokumentų valdymo sistemoje teikia prašymus dėl Seniūnijų programų asignavimų pakeitimų (tarp ekonominių straipsnių ar ketvirčių) Finansų skyriaus darbuotojui nustatytais terminais; 4.2.15. biudžeto valdymo sistemoje rengia Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas pagal Seniūnijas ir nustatytais terminais teikia skyriaus vedėjui; 4.2.16. vykdo Administracijos direktoriaus priskirtų projektų apskaitą (ne daugiau kaip dviejų projektų); 4.3. dalyvauja komisijų veikloje pagal pavedimus; 4.4. vykdo kitus skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio žodinius ir raštiškus pavedimus, susijusius su struktūrinio padalinio veikla; 4.5. biudžeto valdymo sistemoje rengia Seniūnijų biudžeto projektų sąmatas pagal Finansų skyriaus nustatytus terminus ir formas. ____________________________ |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | +370-446-62816 |
| El. paštas: | savivalda@taurage.lt |
| Adresas: | Respublikos g. 2, 72255 Tauragė |